1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nickromancer

Nickromancer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke tijden levert UPS? Hoopte vandaag een game te krijgen.

2. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Paypal vraagje..

Ik dacht dat als je je aanmeldt bij paypal, dat je dan een bankrekening (of creditcard) kan koppelen en dat ze dan vanzelf afschrijven als je iets via paypal betaalt.
    Nu ik me heb aangemeld bij paypal, kan ik alleen maar kiezen voor geld van te voren overmaken naar paypal. Dat wil ik niet, want zo vaak gebruik ik het niet. Ik wil daar geen geld hebben staan.

Hoe werkt het nu precies?

3. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je logt in, dan ga je naar profiel, en bankrekening toevoegen of verwijderen, dan worden er 2 kleine bedragen gestort op je rekening,
    dan vraagt paypal aan je welke 2 bedragen het zin, en voila,
    voortaan word het automatisch van je rekening afgeschreven,

hiervoor had ik nog 3 dagen bedenktijd, maar nu hoef je maar te klikken, en klaar ben je,
    niet goed voor je portomonnee:p

4. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, thanx. De info bij Paypal vandaan is wat vaag. Ze brullen de hele tijd dat het zo veilig en makkelijk is, maar hoe het precies werkt staat er dan weer niet bij..
    Ik heb een rekening toegevoegd en wacht nog op die bedragen. En dan shoppen maar! ;)

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Vraagje; Heb net Rainbow Six Vegas 2 besteld bij Play Asia, met als betaling het overmaken. In de mail die als afronding volgt krijg je de bankinformatie van Playasia. Hierbij staat hetvolgende;

Do not use this kind of payment for any amount below US$150! Please make double sure to pay for all bank charges - ask your bank for help if you are in doubt. This is very important. Underpaid orders can not be sent out.

Werkt het echt niet als je het gewoon overmaakt?

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Bij die Address, daar kun je toch maar 1 lijntje invullen? Je kan er 3 invullen maar ik heb alleen straat+nummer gedaan

Met Gamehubs uiteraard

Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    het werkt wel maar is niet echt handig omdat je bij internationaal bankieren via overmaken nogal wat xtra kosten moet betalen.

je kan het beste even een paypal account aanmaken en die aan je bankrekening koppelen dan worden je betalingen ook veel sneller verwerkt en hoef je minder lang te wachten op je games :)

8. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Jawel, maar je krijgt banktransfer kosten erbij.. Dat is ingewikkeld.

@hierboven, ja 1 regel is zat.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    tis inderdaad ook nog s ingewikkeld met IBAN nummers en wat al niet meer,.. maar wat nog erger is het duurt veeeel langer dan normaal overmaken. Je bent zo een paar weken verder voordat zij je geld binnen hebben

10. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Aha, duidelijk! Is CreditCard safe? In dit geval mag ik die van mijn pa namelijk gebruiken :)

/Edit: Is mijn eerste internationale bestelling. Dus vandaar de onduidelijkheid ;)

11. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan veel beter gewoon jou bankrekening aan paypal koppelen, je kan direct betalen, zij hebben het direct ontvangen, snel en veilig,

12. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ok net aangemaakt. Wel balen dat het 5 dagen moet duren voor de controle van je bank :{

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    da's inderdaad irritant, maar dat is maar 1 keertje en daarna is het ontzettend snel en handig :)

14. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Bij mij stonden de mini bedragen er de volgende dag al op!

15. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Klopt. Ik kom het steeds vaker tegen :)

Oh, dan zal ik morgen maar even kijken. Bedankt pour l'information ;)

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Bij mij stond het er de volgende dag ook op! Ging mooi snel :)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Bedankt voor de valse informatie, maar er bestaat nog zoiets als regiovrij.

Anyway, bedankt voor de lijst Gdzr, ben erg verheugd om te zien dat GRID, RBSV2 en Viking regio vrij zijn, ik hou alvast een plaatsje vrij in mn tas.

Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  18. McSparkle

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wow, Play-Asia is best snel :9 Gisteravond besteld, en nu staat er al "Order Shipped"! Hoe lang kan het nu nog ongeveer duren? Dag of 4/5 ? :)

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    yeah heb NG2 gekregen, top service en lekker snel allemaal. Ik ga vaker bestellen bij Gamehubs

20. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb laatst drie games bij Gamehubs besteld, maar er zijn er maar twee aangekomen. Heb een mailtje gestuurd waar de derde is, nu wachten op een antwoord. :?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina