1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik weet niet waar het aan lag. Tis ongeveer 3,5 week onderweg geweest. Zonder douaneboete.

Laatst bewerkt: 30 jun 2008
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Net mijn eerste bestelling bij Gamehubs geplaatst. (UT III)
    Spannend. :D

Omdat pakketjes van mij nogal eens kwijt willen raken heb ik ook dit aangevinkt: UPS Express +EUR €7.00 (With Insurance, 2 to 3 business days of delivery, Highly recommended)
    Bijkomend voordeel is dat ik het dan ook extra snel in huis heb. ;)

Maar hoe groot is de kans dat bij Gamehubs je pakketje wordt onderschept? Omdat het onder de €50 is zou het volgens mij toch helemaal niet onderschept mogen worden?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    tis bij mij nog nooit gebeurd en ik heb er al een game of 6 besteld (ook wel eens meerdere tegelijk)

altijd met UPS btw

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Waarom kan je geen adres toevoegen dan? Ik kan zowel via PayPal als eBay meerdere adressen aanmaken en zo kan ik kiezen welk adres ik wil gebruiken voor zendingen. Soms gebruik ik het adres van m'n werk als er niemand thuis is die periode. :)

Ben je trouwens een gecontrolleerd lid? Zo niet, dan moet je dat even doen en dan komt het sowieso goed met je adres en wordt deze aangepast waar nodig. Het voordeel heb je dan ook, dat je met iedere eBay-verkoper zaken kunt doen aangezien ze soms geen zaken doen met niet-gecontrolleerde verzenden o.a. vanwege foutieve adressen en zendingen die dus terugkomen. ;)

5. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er nog steeds niet uit of ik heb erop waag om eens te beginnen aan play/gamehubs.
    Snap ongeveer de werking wel, maar zul je zien: wordt ik weer gepakt.
    Naja, die kans zit er altijd in, voor die voordelen die je hebt op nieuwe games.
    Voor de prijs van 1 nieuwe game in Nederland heb je er daar bijna 2!

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Via ups word het zowiezo niet onderschept ;)

7. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    You sure? :D

Dan wordt Gamehubs mijn vaste gameshop. Nu heb ik het altijd uitgesteld omdat ik de 'angst' had dat ik gepakt zou worden. Als die angst niet meer nodig is zou het stom zijn om niet te bestellen bij GH

8. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here, dan neem ik dat risico voor die 7 euro extra ook wel!_O_

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Waar zit Gamehubs ergens? Zijn al die games nou speelbaar hier in PAL-land?

En trouwens, invoerrechten betalen, door de douane tegengehouden worden, dat is toch alleen maar als je importeert van buiten de EU? Dat is toch niet als je besteld bij play.com? Dat zit in Engeland.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Maleisie, Ja en klopt idd :D

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Kun je nergens checken of Gamehubs je betaling binnen heeft? O-)
    Gisteren ging het betalen namelijk niet helemaal soepel (was mijn Paypal wachtwoord kwijt, dus de betaalpagina stond zeker een kwartier niks te doen)
    Ik wil dus ff checken of het goed is aangekomen.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    paypal zelf stuurt je een bevestiging toch?

Ontvangstbewijs van uw betaling aan Gamehubs.com blahblah van service@paypal.com

als je die vandaag of morgen niet binnen hebt kun je voor de zekerheid altijd ff mailen met enquiry@gamehubs.com

13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Die van Paypal heb ik al.
    Ik dacht dat je ook een van Gamehubs zelf moest krijgen.

Het zal dan wel in orde zijn. :)

Vraag ik ook maar gelijk wat anders: Krijg je een mailtje als het verstuurd wordt? Krijg ik een trackingcode?
    Ik heb vaak posts gelezen van mensen die bij Gamehubs, maar nooit echt opgelet omdat ik zelf toch niet van plan was om daar ooit te bestellen. :+

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb van 1 of 2 games een betalingsbevestiging in mn mail staan,.. maar volgens mij is dat van rond de tijd dat ze naar de nieuwe site verhuizden.

van de 2 meest recente games kan ik alleen mailtjes van paypal zelf terugvinden dus denk niet dat je nog wat van gamehubs krijgt.

van GTA IV heb ik dan wel weer een mailtje dat ie verstuurd is,..

hoe dan ook, bij mij is het altijd goed gegaan ook met alleen een bevestigingsmailtje van paypal. Altijd netjes op de rls date verstuurd en een paar dagen later in huis

(ik heb zon vermoeden dat die jongens van gamehubs t mailen met de hand doen en t er nog wel s bij in schiet:+)

15. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
  16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Kan de douane mijn spel tegenhouden van play.com (zit in UK)?

17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Nee, binnen eu vrije handel.

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je met UPS verzendmethode heb besteld (wat je dus heb gedaan) krijg je als het wordt verzonden een track&trace nummertje. Trouwens, als je via gewone verzending verstuurd krijg je ook een trace nummer, maar dan van de registered airmail. Ach, je krijgt zowiezo mail van ze ;)

19. NoLimit

NoLimit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zit Gamehubs? Zit die binnen de EU, anders is het vrije handel toch?

20. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil Rock Band bestellen op www.gameseek.com maar met de Creditcard van m'n pa.. moet ik dan ook zijn gegevens invullen of kan ik hem gewoon op mijn naam laten bezorgen??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina