1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raziel 665

Raziel 665 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    't Extra betalen kan me eigenlijk niet zo bar veel schelen, ik maak dan nog steeds winst.

Waar ik me wel zo boos over kan maken is dat de halve wereld drugs, hoeren en wapens zonder problemen Nederland kan insmokkelen, maar als Raziel een keer een spelletje uit 't buitenland haalt zit meteen de AIVD en Douane er boven op...

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    :lol: Het kan iedereen gebeuren. Ik moest ook een maand op AC wachten.

3. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad verrot dat je er zo enorm lang op moet wachten, zeker als het eigenlijk nergens voor nodig is. Als dat ding bij de douane oid ligt, dan duurt het automatisch een paar weken langer. Slecht geregeld, gewoon snel boete betalen en er vanaf zijn.
    Maar we zijn natuurlijk in Nederland he, waarom snel als het ook langzaam kan :9

4. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    ja:D heb ook weer wat betsteld, 2 dingen kunnen binnen 24h verscheept worden, maar 1 game 5tot 15 dagen, wordt alles dan pas over 15 dagen verscheept of die 2 dingen apart?

5. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben bang dat ze alles toch in 1 pakket zullen verschepen.

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Even een vraagje over Gamehubs.com. Als ik daar nu een game preorder betaal ik het dan meteen met me CC of wordt het bedrag pas betaald wanneer de game uitkomt zodat ik zeg maar betaal op de dag wanneer de game is verstuurd naar mij.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb daar net 2 games besteld en met paypal direct betaald, ga ervan uit dat dat met cc net zo werkt, zo kunnen ze wat rente pakken en die belachelijk lage prijs een beetje terugverdienen;)

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb het ook Ninja Gaiden II maar even besteld. Klopt het als ik nu naar mijn "My Orders History" gaat dat er nog niks instaat van een geplaatste order? Het is voor mij de eerste keer dat ik daar bestel

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb ook net besteld en staat ook nog niks, zal wel ff duren

10. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    hehe, heb je net ook gepm'ed. Oh ja via me paypal rekening stond er wel ineens dat ik geen adres had opgegeven per ongeluk. Nu kan dat toch geen kwaad neem ik aan omdat ik me adresgegevens al bij Gamehubs.com heb ingevuld?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als gamehubs je adres weet en de betaling is goed gegaan maakt dat niet uit en anders krijg je vast nog wel bericht als ze nog gegevens van je moeten hebben

12. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb enige tijd geleden alweer Lost Odessey besteld bij Play Asia. Ik kreeg op 12 Februari ook netjes een mailtje dat hij verzonden was van play asia. Inmiddels 10 dagen later heb ik deze echter nogsteeds niet ontvangen.

Kan dit kloppen, of is er iets mis?
    Jullie tips over wat te doen?

13. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    10 dagen is wat aan de lange kant maar je hebt nog kans dat hij maandag o.i.d. binnen zal komen.

Alleen waarschijnlijk is het spel in handen van de douane nu en zul je een kleine boete moeten betalen (en lang wachten :mad:)

14. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    hoe lang is lang? :p
    iemand ervaring met een duane onderschepping?

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    woohoo, gisteren is mijn mx vs atv: untamed + zakje snoep binnen gekomen!

16. pgrferrari

pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Leuk Bevonden:
    0
    10 dagen, mensen! heb eens geduld, bij mij is het altijd een maand ofzo...

17. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag voor de mensen die wel eens bij gamehubs.com wat besteld hebben.

Hoelang is daar de levertijd ongeveer van? aangezien die pre order van gta voor 36 euro wel leuk is. maar gta op de release binnen krijgen is ook leuk, maar goed dat zal sowieso niet gebeuren als ik em daar bestel. Iemand enig idee hoelang ik er dan op zou moetten wachten?

18. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Week of 2

19. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 2 keer wat besteld maar bij mij was het echt super snel donderdag verstuurd en dinsdag in huis.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik wil niks uit het Buitenland bestellen maar gewoon bij Gcshop. Mijn vraag is dan ook wat het verschil is tussen de betalingsmethode: IDEAL en vooruitbetaling.

Alvast bedankt. :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina