1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Nog een klein vraagje over PayPal.
    Ik heb dus mn bankrekening aan mn Paypal gekoppeld. Gaat Paypal dan zelf automatisch het bedrag direct van je bankrekening afhalen?
    Ik heb namelijk gelijk iets besteld op internet, maar toen had ik uiteraard nog geen geld op mn Paypal omdat dat iets van een week duurt ofzo. Ik heb daarna ook wel het bedrag handmatig op mn Paypal rekening gezet.. Maar gaat nu alles dubbel?
    Op de site waar ik het besteld heb staat inmiddels wel al dat ik betaald heb en dat de goederen onderweg zijn...

2. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Als het goed is haalt PayPal dan eerst dat geld van je PayPal account af. Je hoeft dat eigenlijk niet te doen, PayPal doet dat automatisch.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Maar er stond dus op dat moment helemaal geen geld op m'n Paypal?

4. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Paypal schiet het als het ware voor, en haalt het na 2-6 dagen van je bankrekening af.

5. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    ik heb eigenlijk een soort gelijke vraag. Ik heb (via de oude weg) nog gewoon geld staan op mijn paypal account, maar de laatste keren schrijft hij automatisch het geld via paypal van mijn bankrekening af én niet van het paypal account!

Kan ik er niet voor kiezen om eerst die paypal op te maken?

ohw.. en ook erg vaag dat ups bij gamehubs 7 euro meer kost, terwijl bij playasia dat 17 euro bedraagt!?

Laatst bewerkt: 11 aug 2008
  6. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Durf ik niet te zeggen,
    Laatst had ik nog 4 euro op die rekening staan ofzo en dat heeft die eerst opgemaakt.

Kijk even bij betalingsopties, daar zou iets tussen kunnen staan?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ok thanks!

Dat betekend dus wel dat ik straks 60 euro op m'n Paypal rekening heb staan.. Hopelijk zal Paypal bij de volgende levering eerst alles van m'n Paypal afhalen en dan pas van mn bankrekening!

8. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Anders kan je het altijd weer terugstorten hoor, naar je rekening :thumbs:

9. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kost wel een euro :9

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dan bewaar ik het wel voor Fable II :+

11. rawkus

rawkus OMFG!

Leuk Bevonden:
    1
    Soul Calibur 4

Heeft iemand hier Soul Calibur 4 al binnen van Playasia?

12. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    Volgens mij komt dit omdat UPS vanuit Malaysie goedkoper is dan vanuit Hongkong (daar zitten volgens mij Gamehubs en respectievelijk PlayAsia). Malaysie en Hongkong liggen iets van 2000 km uit elkaar! Daarbij komt dat het prijsniveau in Malaysie lager ligt dan Hong Kong.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Bij gamehubs stijgen de prijzen ook af en toe. SCIV is nu 37,- ipv 33,-

14. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    klopt.. maar vaak zijn bij gamehubs de preorder's iets van 32/33, en daarna stijgt hij lichtelijk naar 33/34 of in het geval van sc4, naar 37.. Wil je t gratis verzonden hebben dan is playasia t goedkoopst, wil je m met ups dan is gamehubs goedkoopst.

én als je 3 titels besteld bij gamehubs en die tegelijkertijd laat versturen is de UPS GRATIS!

15. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Als je geen geld op je pay-pal hebt staan dan stuurt Pay-pal een zogehete eCheque. Jij schrijft dus als het ware een cheque uit aan gamehubs of play-asia en dan binnen enkele dagen wordt deze cheque met je bankrekening verrekent. Sommige webwinkels nemen dit soort cheques ook niet aan, omdat het niet de meest betrouwbare manier voor hun is om het geld te krijgen.

Nemen ze wel cheques aan en versturen ze het product dus voordat er daadwerkelijk geld is geboekt dan betaald pay-pal het voor je en komt je saldo in de min. Dan moet je snel handmatig geld terugstorten op je pay-pal rekening voordat ze met incassobureaus en dergelijke aankomen zetten :)

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Je kan tegenwoordig paypal ook direct aan je rekening koppelen, dan hoeft er helemaal niks verrekend te worden.

17. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Wat ik beschreef is met je rekening direct aan pay-pal gekoppeld Kevf ;)

Dat hele cheque gebeuren zie je als klant zelf niet, maar dat is dus hoe het tussen jou, pay-pal en de winkel gaat.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    na het posten van mijn reply had ik al zo'n vaag vermoeden dat ik slechts de bel had horen luiden :+ Tnx voor de uitleg. :)

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dus als je iets besteld zonder dat er geld op je Paypal staat, moet je dat alsnog er wel opzetten? ik dacht net dat het dan weer automatisch van je bankrekening werd gehaald...

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nee dat hoeft niet. Hij legt uit dat in het geval van een direct gekoppelde rekening Paypal eerst een cheque stuurt naar bijv Gamehubs en dan later het geld van jouw rekening afhaalt. Als klant merk je hier dus niks van.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina