1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    circa 3.50 dollar

2. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    verschilt ook weer per game, en als je meerdere titels besteld betaal je weer minder.

let wel, bij playasia heb je wel een geringe kans van douane controle als je boven de 22 euro zit. Bij gamehubs wordt t altijd als kado verstuurd, en heb nog nooit iemand gehoord wie daar bestelde dat hij extra douane belasting moest betalen. (dat kost je dan nog eens 10-15 euro extra!)

3. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    weet je het zeker dat het 10-15 euro extra is? In het begin van deze topic staat dat het 16-20euro extra is?

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Is het aan te raden om bij gamehubs die extra 7 euro te betalen voor die snelle verzending, of komt het bij de gratis verzending ook gewoon veilig aan?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bij gewone verzending komt deze ook gewoon aan :)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dat begrijp ik ook, is het ook aan te raden?

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb het iig tot nu toe altijd via de gewone verzending gedaan en het is altijd aangekomen. Het wordt via de gewone verzending tegenwoordig ook aangetekend verzonden.

8. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem met Play-Asia gewone verzending, laatst had ik een game binnen in 7 werkdagen. Opgave P-A was 5 tot 15 werkdagen;)

9. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is het een voordeel als het aangetekend wordt verzonden?

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    bij Gamehubs is dat nou standaard. Het is wel iets veiliger omdat de verkoper nu weet of het daadwerkelijk is aangekomen. Echter je moet dus wel voor ontvangst tekenen en ik ben alleen in de avonduren thuis. Als er een spel op maandag wordt bezorgd kan ik hem dus vaak pas op zaterdag ophalen :mad:

11. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Moet je nu als je pech hebt nog steeds invoerrechten betalen voor games die gecontroleerd worden? Ik heb op de douane site gezien dat vanaf 1augustus 2008 het invoerrecht is vervallen.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Voor zover ik weet moet je over geimporteerde goederen nog steeds invoerrecht betalen. Ik weet wel dat het na 1 december verhoogd wordt naar 150€!

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Het invoerrecht vervallen? Wat bedoel je er mee? Officieel moet je over alles boven een bepaalde waarde betalen. Dit om de eigen economie te beschermen ;)

De bedragen worden aan het einde van dit jaar echter wel flink omhoog geschroefd. Ik geloof dat alles onder de 150,- straks probleemloos doorkomt.

14. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    150euro?!!? dat is wel heel veel, hoe kom je aan die informatie?

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Moet je dan 150 euro betalen als je pakketje is gepakt door de douane of alle pakketjes met een prijs onder de 150 zullen niet gepakt worden door de douane ? 8)

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  17. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
  19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en de drempels voor invoerrechten gingen dacht ik omhoog...maar ik weet het nu niet zeker meer

20. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Moet je dan 150 euro betalen als je pakketje is gepakt door de douane of alle pakketjes met een prijs onder de 150 zullen niet gepakt worden door de douane ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina