1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat laatste :)

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ah dat is wel mooi, werd al gek. :+

3. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Oke thanks, maakt het bestellen gelijk weer heel veel aantrekkelijker, omdat spellen nooit zoveel kosten.

4. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Wat doet UPS als hij niet bij de bestemming geraakt omwille van wegenwerken/afsluitingen? Want deze week zijn ze bij ons aan wegenwerken begonnen en ze hebben vandaag zonder enige melding gewoon heel de omgeving afgesloten :mad:.

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Eergister heb ik betaald bij GCshop voor Guitar Hero II + gitaar, gister middag werd het geld in ontvangst genomen en met daarmee de status Betaald. Dan sturen zij hem direct op toch, kan ik hem dan misschien vandaag binnen krijgen?

6. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Ik heb anderhalve week geleden bij Play Asia, Race Driver Grid besteld, het zou 2 weken kunnen duren. Hoelang doet de verzending van Play Asia er bij jullie over?

7. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Verschilde bij mij. De ene keer precies 5 dagen (maandag verzonden, vrijdag binnen) en de andere keer 4 weken ivm douane:+.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoe lang duurt de verzending bij play.com?? Spel is 10 dagen al verstuurd, nog steeds niets binnen gehad. Het komt toch uit Engeland, dus dat vind ik wel erg lang duren.

9. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Douane \o/

3 x proberen en anders retour afzender

10. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is belachelijk ><.

Ach ja, dan een geluk bij een ongeluk dat mijn pakket al zeker 1 dag vertraging heeft opgelopen (en hopelijk zijn de werken echt de 14de gedaan zoals gepland is) |:-.

En bij Play is de verzendingtijd tegenwoordig langer dan vroeger. Moet nu minstens een week wachten, maar langer is ook geen uitzondering (en heb nooit iets gemerkt van douane, dus daar zal het niet aanliggen).

11. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    @kevf, heb net ook zitten neuzen, maar zoals het er nu staat lijkt het inderdaad alleen de gelden als jij in het buitenland bent geweest en iets meeneemt.

zal nog eens verder surfen... wel allemaal veel juridische taal er tussen...

12. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Douane binnen EU? ;)

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik zou toch zweren dat ik een dergelijk nieuwsbericht had gelezen ivm internetaankopen. Want zo zou je dan ook de iphone kunnen importeren.

14. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe zit het met aankopen op play.com?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik heb het ook gelezen hoor. En ik hoor ook mensen op eBay erover.. Kan ook echt geen bron vinden.. Hm.

Ja die zitten goed 8).

Wat wil je nou precies weten dan? Ik lees hierboven dat iemand al anderhalve week op z'n bestelling wacht..

Laatst bewerkt: 13 aug 2008
  16. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hoe het zit met betalingen, omdat ik zie dat ze daar ponden gebruiken. En ik wil ook weten hoeveel het verzenden kost.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Betalen met CC dan maakt de valuta niet uit. Voor een actuele koers even kijken op www.xe.com

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik wil ook een cc :mad:

19. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat bedoel je met: betalen met CC dan maakt de valuta niet uit?

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Je moet eerst de currency naar de Euro veranderen (doe je rechtsboven in het scherm), anders kan je niets bij Play bestellen als je in de UK woont.

De site onthoud wel niet dat je Euro hebt gekozen dus van zodra je je browser sluit en je daarna terug naar Play gaat staat de currency terug in pond.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina