1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Alleen bij bepaalde spellen.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    Hoe doe je dat, had er al naar gekeken op de paypal site, maar kan er niks over vinden...

Of doe je het via dat rekening bevestigen waar je op een gegeven moment twee kleine bedragen gestort krijgt waarmee je moet valideren?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Inderdaad, volgens mij iets van 10 en 15 cent. Daarna hoef je dus ook geen geld op je Paypal rekening te zetten, dit gaat allemaal vanzelf bij het bestellen!

5. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.play-asia.com/paOS-13-71-es-49-en-70-190l.html

Ik wil deze halen maar heb enkele vragen.
    Wat zijn de verzendkosten daar?
    Duurt het langer dan twee weken nadat die is verzonden?
    Giften zij het pakketje? Zo niet, hoeveel belasting kan erop zitten?

Ik zie dat die PAL compatibel is, krijg ik nog verder chinese tekentjes in mijn dashboard hiermee?

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.724
    En daar doe ik het voor! \o/

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol, je hoeft maar 600 accounts te maken en dan heb je zo een spel bij elkaar verdiend :thumbs:

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Mensen ik ben nu in een test vase ik heb wat spullen gekocht in China.. een samsung I 900 en nog iets
    Als dat goed aankomt zal ik een prijslijst neer zetten!

Ze heeben mij verteld dat het nu in het vliegtuig zit dus hoop ik het vrijdag te hebben!
    ik houdt jullie op de hoogte!

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    China? Welke site?

Ik heb zojuist 3x Far Cry 2 gepre-ordered ^^.

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Plus natuurlijk een andere bankrekening op een andere naam iedere keer dat je het doet.
    Moet je ook 60 verschillende paspoorten hebben natuurlijk met op elke paspoort een andere naam. Misschien wel iets voor jason bourne.

11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Smart Ass :+

12. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gedoe bij dat Gamehubs zeg:

ik wil 2 spellen bestellen, namelijk Burnout Paradise (die al uit is) en Mercenaries 2 (die nog niet uit is).

Om verzendkosten te besparen wil ik dat Burnout samen met Mercenaries 2 wordt opgestuurd. Maar als ik mijn bestelling wil betalen zie ik dat ik toch 2x verzendkosten moet betalen. Ik heb al gemaild maar en antwoord gekregen maar echt duidelijk was het niet. Ze zeiden dat ik alleen 1x verzendkosten moet betalen en hun dan even een mail sturen ter herinnering. Maar je kan via paypal niet zelf het bedrag neerzetten wat je gaat overmaken, dus zit ik nog steeds met die 2x verzendkosten :confused:

Iemand een ideetje???

13. RogierM

RogierM Active Member

Leuk Bevonden:
    31
    vanuit paypal een betaling doen naar het mailadres van gamehubs (dus niet vanaf de gamehubs order linken naar paypal, maar gewoon zelf inloggen in paypal), dan kan je zelf het bedrag kiezen. Let wel op dat je een duidelijke omschrijving meegeeft en stuur ze erna een mailtje ter bevestiging!

14. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wat een kut uitvinding die Paypal. Ik een half uur bezig geweest om een account te maken. Moet ik een creditcard nummer hebben. Terwijl ik eerder aangaf dat ik deze niet had. Wat een kut gedoe...

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :| dan doe je het verkeerd,.. je hebt helemaal geen CC nodig, je kunt paypal rechtstreeks aan je bankrekening koppelen

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Die heb je alleen nodig om gecontroleerd verkoper te worden. Voor normaal gebruik heb je genoeg aan een girorekening.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    :lol:

Het is niet verplicht hoor.
    En het is duidelijk dat jij iets fout doet, je moet gewoon je bankrekening eraan vast koppelen, er worden 2 bedragen op je rekening gezet en klaar is kees.

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Als ik mijn kaart wil koppelen vraagt hij om een Kaarttype en Beveiligings code. Bij de kaarttype staan er symbooltjes bij van Giro/Bank, Visa en Mastercard. Maar in het vak waar ik het moet selecteren kan ik niet op de Giro/Bank klikken die staat niet eens in het vak. Alleen de Visa en Mastercard staat ertussen. De beveiligings code heeft een Giro/Bank pas niet neem ik aan? Wat doe ik dan fout?

19. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    ik heb heel dat scherm nooit gehad, dus daarvoor heb je echt al ergens iets fout gedaan

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Meld je je aan als particuliere handelaar?
    Dit scherm hoor je namelijk niet te hebben.
    Ik zou zeggen begin even opnieuw vanaf het beginscherm.
    Kies in het eerste scherm: Privé (Voor individuen die online winkelen)!

Laatst bewerkt: 19 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina