1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystic2010

Mystic2010 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was het ook weer? Never judge a book by its cover? Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik het ook maar een vage domeinnaam vond, maar na een reactie van een member dat het goed was gegaan heb ik het geprobeerd, en eigenlijk zonder problemen.

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Heb je daar misschien een bron van? Ik weet wel dat ze garantie geven dat ALS je een PAL game besteld en die schijnt niet PAL te zijn, je de bestelling gewoon kostenloos mag annuleren.

Anyway, ik heb GoW2 en Fable 2 er gepre-orderd. Voorheen heb ik al talloze bestellingen prima ontvangen bij gamehubs, dus dat zou niet meer in twijfel getrokken mogen worden.

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Zojuist de Wireless Tranceiver besteld op gamehubs. Kost wat, maar ik wordt echt schijtziek van mn internetconnectie ><

4. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laten we dat dan hopen want ik las ergens dat iemand Halo 3 bestelde en die was koreaans met engelse ondertiteling, wat dus alleen bij cutscenes is.

maar ik denk dat ik toch maar de gok ga wagen. Ik bedoel: 2 games voor de prijs van 1 'normaal' (als je geen douanekosten krijgt) is gewoon heel aantrekkelijk.
    En die taal... daar heb ik wel langzamerhand vertrouwen in gekregen. Hopelijk wordt dat uitbetaald.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat was bij playasia als ik me niet vergis (endie uitvoering van halo kostte maar een tientje ofzo dus dan kun je nagaan dat er iets aan mankeert :+)

volgens mij verkoopt gamehubs nog steeds regiovrije NTSC-J en NTSC-U spellen en niet alleen Palm,.. maar hoe dan ook engelse taalondersteuning zit er altijd in (mocht het een keer niet zo zijn zullen ze dit ongetwijfeld duidelijk op de site vermelden)

6. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net een 12+1 live besteld bij gamehubs.com via mijn credit card.
    ben benieuwd hoe snel ik de code in mijn email heb.

7. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zijn spellen van de oude xbox regiovrij? Dus kan ik een xboxspel uit amerika gewoon op m'n 360 spelen? Ik weet niet waar ik het anders moet vragen dus vraag ik het hier maar.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee en ja (sommige wel)

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Heb een vraagje, ik heb Saints Row 2, Fable 2, Far Cry 2 en Gears Of War 2 besteld bij Gamehubs. GoW2 heb ik met UPS besteld, maar nu ik goed heb nagedacht lijkt het me beter om Saints Row 2 met UPS te nemen. Denken jullie dat ik dat misschien zou kunnen veranderen bij Gamehubs ? Want dan heb ik in September Mercenaries 2, Midden Oktober Saints Row 2, begin November Fable 2, midden November Far Cry 2 en eind November Gears Of War 2. :D

10. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Heb je iets met 2'en?

Anyhow, hun support is via mail en zou vrij easy moeten zijn. Probeer ze dus even een mailtje te sturen.

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Mailen idd gaat 't snelste en zeggen dat je bij ordernr x ups shipping wil... Of misschien zullen ze 'm je opnieuw laten bestellen en dan de ordernummers met elkaar koppelen.. zie maar ;)

12. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is Fable The Lost Chapters regiovrij? Kan ik die importeren en dan op me xbox360 spelen?

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Is het zo dat Gamehubs problemen krijgt tijdens de releases bij onder andere Fable 2 en Gears of War 2? Ik wil daar bestellen maar meen iemand gezien te hebben die hier posten dat je dat beter niet kan doen.

14. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga voor het eerst iets bestelllen bij gamehubs en heb net een account aangemaakt, maar nu zegt ie: We are having problem to send emails to Hotmail/MSN Live users.
    Please use another email account.
    Zijn er meer mensen met gewoon een hotmail account op gamehubs en geeft dat problemen?
    Want ik heb eigenlijk niet zo veel zin een email adres ergens te gaan maken..

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik gebruik gewoon de e-mail van mijn provider (for example; ypuh@home.nl).

Hotmail gaat je inderdaad niet lukken.

16. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb tot nu toe wel gewoon 2 emails via me hotmail gekregen, ook geen idee hoe ik het moet veranderen dus laat het nog maar ff zo.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Waarom zouden ze problemen krijgen ? :confused:

Heb ze gisteravond een mail verstuurd en vanochtend een reactie terug gehad, het is veranderd! \o/

18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Problemen zal je niet krijgen, wel een verzendtijd van een week of 2, tenzij je express shipping van de ups erbij koopt.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Zojuist naast Far Cry 2 3x te hebben gereserveerd ook nu Fable 2 besteld. Ben echt tevreden over gamehubs, ze hebben hun zaakjes net voor elkaar!
    Ik had de 25e Soul Calibur besteld via normale verzending, en die was vandaag binnen! 26e had ik de Wireless Receiver besteld en die was gister al binnen! Ik ga zeker vaker voor UPS want dat was echt super verpakt, alsof het een 24 karaats diamanten ring was :).

20. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Inderdaad, UPS is prima, Gamehubs is prima. Ype <3 Gamehubs.

Heb er 3x Fable 2, 3x GoW2 en Fallout 3 in bestelling staan momenteel :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina