1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als het je nog interesseert:

Net gekregen.

Komt dit eigenlijk rechtstreeks terug op mijn rekening, of gaat het eerst naar mijn Paypal?

2. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Dat ligt eraan of je je paypal aan je bankrekening gekoppelt hebt.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, heb ze vanmiddag al een mail gestuurd om mijn games als normal verzending te verzenden plus de vraag of ik mijn geld terug krijg. Nog niks ontvangen maar zal wel komen.

Ik denk via Paypal, en via daar terug naar je rekening maar dat kost je dan 1 euro dacht ik.

4. sydd

sydd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat via je paypall terug op je visa rekening..

5. GvB

GvB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las op de Gamehubs chat dat ze nu de echte waarde op het pakketje zetten. Maar dan krijgt iedereen vanaf nu dus een naheffing? :'-(

Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    M'n pakketje ligt hier nog niet, dit is een slecht voorteken...

WTH?????
    Voor mij in de toekomst geen UPS meer, wat een kutbedrijf.

7. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    wtf dan kost iedereen het 70 euro voor dit spel?

ik heb er maar een besteld, dan doe ik toch niets fout met 33 euro?

ik heb trouwens niet eens een paypal maar mijn vader kon gewoon betalen door zijn creditcard nummer in te voeren. klopt dit wel? :9

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    LOL, verhuisd ? Toevallig misschien bij je in de buurt iets afgesloten, een weg ofzo ? Zodat ze er niet konden komen. Raar ^^

9. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand nou precies uitleggen hoe het zit als je naheffing moet betalen? Dit lijkt nu namelijk zo goed als zeker.

betekend dit dat je pakket standaard een aantal weken later pas aankomt, nadat je een fractuur oid hebt opgestuurd als bewijs van het betaalde bedrag? Of krijg je het nog wel snel, maar zit daar een acceptgiro of zo bij?

en wat is nou precies die naheffing? 29% of 35% wat ik ergens (weet niet meer waar) las.

verder neem ik aan dat de prijs die ze op de paketten zetten gewoon de prijs is die je hebt betaald (64 euro in my case (2 games)) of zou dat het nieuwe bedrag van 70 euro zijn?

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik vind het anders niet zo lol. Heb ze maar ff een mailtje gestuurd.

11. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Er zijn een aantal mensen gebeld door UPS, UPS vroeg de prijs van de games, en dat hebben die gasten verteld. Er liggen 22 Games bij de douane, die UPS gast zei dat er een kans is dat de games morgen al vrij komen en worden gebracht. Hoe het zit met boetes weet ik niet, die mensen die gebeld zijn hebben daar niks over gehoord. Volgens mij 29 %.

Gamehubs zet overal 15 euro op, bij jouw met 2 games ook 15, die van mij met 1 game ook 15. Al is Gamehubs nu bekend bij de douane en denk ik dat er vanaf nu tot December heel veel pakketjes worden onderschept, Gamehubs is groot geworden en dat valt op.

Daarom heb ik mijn andere games maar zonder UPS laten verzenden, kijken of dat helpt.

Ik bedoelde het niet slecht hoor, vind het zelf ook niet leuk dat ik hem nog niet heb. Maar dat van jouw slaat dan natuurlijk nergens op.

12. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    UPS pakket lag hier door de brievenbus, ongeopend dus ik denk dat ik goed zit.

Hopelijk is dat ook het geval met Fable 2 en Far Cry 2 die binnenkort met de ups komen.

13. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou, de mijne is binnen zonder verdere problemen. En Play-Asia zet ook gewoon de echte waarde op het pakket, maar daar heb ik ook nog nooit een na-heffing bij gekregen.

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    iig, vanaf nu boycot ik de UPS. Wat een kutbedrijf. Hoe kunnen ze in godsnaam claimen dat ik verhuisd ben? Ik woon hier al 21 jaar. Zelfs de gewone onverzekerde post bezorgt beter.

15. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het schijnt nu dat ze de echte waarde op de paketten zetten.
    Dus geldt mijn vraag eigenlijk nog steeds.

EDIT: kreeg trouwens net dit mailtje:
    Het wordt dus zelfs aangeraden om geen UPS meer te gebruiken.

Laatst bewerkt: 20 okt 2008
  16. sydd

sydd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij zouden ze komen op de 20'e, nu om 1900 staat er bij mijn trackingnummer dat het gewijzigd is naar de 21"e..
    Het HIV voor dat bedrijf, echt..

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    ..

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dus voor de preorders die ik al gedaan heb zou ik registered mail kunnen kiezen als ik ze even mail? Krijg ik dan die extra UPS euro's terug via een waardebon of iets anders?

19. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een mailtje gestuurd.
    Ook heb ik besloten om Far Cry 2 met registered mail en Fable 2 met UPS te laten gaan. Mocht UPS snel gaan kan ik hem al lekker spelen en mocht het tegenzitten komt Far Cry 2 altijd nog redelijk snel om mijn wonden een beetje te likken.

20. sydd

sydd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die storten ze terug op je pay-pall...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina