1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Fiasco, je hebt moeten dokken omdat de douane t heeft onderschept? Is dat nu bij alle games bij Gamehubs met UPS verzending ofzo?
    Straks ben ik ook de sjaak met Fable 2..
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Waarschijnlijk wel. Als ik het straks ook heb zal ik het wel ff posten. Als ik jou was zou ik ze dan ff mailen om het over te laten zetten naar normal delivery ipv UPS, want jij zit idd ook in omgeving Amsterdam.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Hmm ok, ik wacht dan nog even jouw berichtje af, als jij het ook hebt dan verander ik t wel..krijg je dan ook je 7eu UPS verzendkosten terug dan? En is ie niet met UPS geleverd, controleren ze niet? Ik sta nou niet bepaald te wachten voor 25eu extra..ben platzak. :emo:
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Bij BiA, die ik met gewone post heb laten leveren had ik geen controle. Daarnaast schijn je idd die 7 euro terug te krijgen (lees vorige pagina)
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.684
    Leuk Bevonden:
    17.893
    Ok thanks. Ik moet dus Gamehubs gewoon even mailen dan? En hoe zie je eigenlijk je trackingsnummer van UPS?
     
  6. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp loop je bij de 'standaard' verzending veel minder kans gecontroleerd te worden dan bij de UPS verzending ? Als dit het geval is zal ik gamehubs ook even een mailtje sturen.
     
  7. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu wil ik via Gamehubs een drietal games laten komen, namelijk Fable 2, Fallout 3 en Gears 2. Nu staat bij elk van deze spellen een vinkje bij PAL dus oké zou je zeggen.........alleen nu zie ik bij elk spel onder het kopje "about this game" : NTSC-J (Fable 2 & Gears 2) ) NTSC-US (fALLOUT :cool: staan (bij version).

    Ik snap het niet, wat krijg ik nou als ik deze 3 bestel?

    En asl ik dit topic zo eens doorlees heb ik een grtote kans te moeten bijbetalen als ik ze per UPS laat komen?
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Die krijg je zodra je bestelling verstuurd is.

    @Nick.Hoeven: Voorlopig is dit alleen het geval in omgeving Amsterdam, lijkt wel, aangezien de rest hem gewoon zonder problemen heeft gekregen. Maar wie weet zal het de volgende keer elders ook gebeuren.

    @ Spinner: Je krijgt dus de NTSC-J (Fable 2 & Gears 2) ) en NTSC-US (Fallout :cool:. Maar omdat deze games regiovrij zijn, zijn deze gewoon te spelen op je PAL console. Vandaar het vinkje bij PAL ;)
     
  9. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat m'n UPS verzending maar staan voor Fable,
    we zien wel elke bestelling is een risico ook zonder UPS dan
    kan die kwijtraken en moet je 3 maanden wachten van GameHubs
    tot ze het uitgezocht hebben dus.
     
  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Ik ben benieuwd naar de bedragen van mensen die 3 spellen ineens besteld hebben. Want als het daar ook 23.49 is valt t nog wel mee, maar als het ook daar 23.49 PER spel is... dat is gewoon te gek voor woorden!
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mijn trackingnummer is: 1ZW8E7780451222602, kunnen jullie zien hoe alles is gebeurd. Gister ochtend was hij al naar me toe, maar uiteindelijk teruggegaan naar de douane en via daar extra moeten betalen.

    Op mijn papiertje dat ik had gekregen van die UPS gast staat dat de waarde van mijn pakketje 32,00 was. Dus dit weten ze al. Uiteindelijk moest ik dus 13,49 voor Omzetbelasting en 10 voor Voorschot provisie ( Administratiekosten UPS! :emo: ) betalen.

    Het zal allemaal wel kloppen, ik maak me er ook niet druk meer over. Het is vervelend maar het kan gebeuren. Na 1 December heb ik hier geen last meer van gelukkig. Gamehubs nu al 2x een berichtje verzonden om Fable 2 en Far Cry 2 met normal delivery te verzenden, mijn GoW2 staat al op normal en Banjo Kazooie bestel ik pas in December.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Op dit moment gebeurt het toch alleen bij de regio Amsterdam? Aangezien mensen hem bij Rotterdam wel gekregen hebben. Ik wacht even Fable af ,anders laat ik de rest via normale verzending komen!
     
  13. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Wat is er dan vanaf 01-12-2008 ? ik heb wat gemist geloof ik :confused:
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    mag je voort 100,- of 150,- importeren zonder bijkomende kosten
     
  15. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    8) u're kidding?

    Je mag tot 22 euro importeren zonder import kosten officieel. Ga je daarboven en je pakket wordt aangehouden dan betaal je over het totaal bedrag btw en boete/registratie kosten. Wat aardig kan oplopen bij grote bedragen.
     
  17. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Maar dat bedrag is dus verhoogd , als ik het goed begrijp want hij geeft antwoord op mijn vraag ;)
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Ook ik ben dus gepakt. Ik raadt dus iedereen, in de omgeving Amsterdam iig, af om het via UPS te laten versturen.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    1-12-2008 lijkt me erg vroeg, maar als hij het heeft opgezocht?

    Zou mooi zijn, het kan nooit te vroeg zijn. Eindelijk meerdere games tegelijk bestellen zonder gedoe met importheffingen geshit.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2008
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina