1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProGamertjuh

    ProGamertjuh Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Verzending was toch gratis bij gamehubs?
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Of je doet geen UPS verzending gewoon.
    En dan mogelijk word je niet onderschept en ben je sowieso goedkoper uit.
     
  3. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    heb via mail alle games op registered airmail laten zetten, en voor gow/endwars gevraagd of ze die pas in december willen versturen met ups.. wacht wel een paar dagen langer :)

    Binnenkort toch druk met fable2/farcry2.. evenlater komt fallout3.. dus ik kan wel ff wachten op gow2 en endwars :)
     
  4. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik vind wel dat zowel de Douane als UPS duidelijk mag gaan geven over welke prijzen Hun hanteren,want dat klopt van geen kant.
     
  5. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar alles op registered mail en afzonderlijk verzenden gezet. Of althans, het mailtjes gestuurd. Ik ben benieuwd of deze voor 24 oktober nog word gelezen en het ook wordt gedaan...
     
  6. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    eeeh gasten. aangezien ik ook voor andere mensen SR2 heb bestelt en zij allemaal vragen waneer ze hem binnen krijgen vroeg ik me af of er al mensen zijn die hem al binnen hebben via normale verzending?
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Je kan hem eind deze week verwachten of begin volgende week.

    @ vorige pagina:
    Gamehubs zet bij standaard verzending 'Gift' op de envelope, zodat hij niet onderschept word door de douane. Dit in tegenstelling tot play-asia, waar de kans op onderschepping groter is.
     
  8. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mijn vorige games van GH heeft er toch nooit GIFT opgestaan hoor. Bij Play-Asia echter wel. :+
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zo. Ik heb effe een mailtje naar GH gestuurd met de vraag of ze voor Far Cry 2 men verzending wilden veranderen naar free delivery. Ik hoop maar dat mijn mailtje lezen voordat ie opgestuurd wordt O-) Lets hope so....
     
  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik denk dat gamehubs nu zo enorm veeeeel mailtjes krijgt uit hollandica dat ze er crazy van worden en geen tijd hebben om op ieder mailtje een mailtje terug te sturen! :)

    1.30 = 1 euro op dit moment.. laagste moment sinds tijden, vandaar dat de prijzen gestegen zijn bij zowel gh als playasia!
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Pff, nog geen mailtje gehad van ze. :mad:
     
  12. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ze ook niks op de site veranderen (Far Cry 2 toch echt al released bij playasia) krijg ik haast het (hopelijk verkeerde) vermoeden dat ze opnieuw een vakantie hebben genomen of zo. Met ons dierbare geld...

    ok, dit is wel heel pessimistisch, maar iemand moet die gedachte toch een keer uiten ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  13. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik vind het ook wel erg vreemd dat er niet gereageerd meer wordt door de admins op gamehubs :mad::mad:
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Duurt wel lang ja, helemaal geen bericht niks.
    Zou toch wat zijn als dat van killon waar zou zijn, al verwacht ik dat niet.
     
  15. ProGamertjuh

    ProGamertjuh Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het allemaal goed begrijp zijn er manieren om zoiezo geen extra kosten te betalen.

    Maar ik snap niet goed waar jullie het over hebben want ik weet niet waar die afkortingen vor staan. :emo:
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Wachten tot 1-12-08 helpt :p
    Maar je kan ook niet de UPS Verzending nemen. Dan is je pakketje misschien niet verzekerd. Maar je hebt veel minder kans dat ze je pakketje onderscheppen. Het is dus je eigen keus.

    Het is en blijft nu nog steeds een risico.
     
  17. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds geen mailtje terug van gamehubs over free ups had 3x cod 5 bestelt. Wil die laten verzenden met free ups. Maar ik krijg geen mail terug. Heb al 2 mailtjes gestuurd.
     
  18. Franz12

    Franz12 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net Far Cry 2 besteld bij gamehubs met free delivery:cool:

    Lijkt mij een kleine kans dat hij onderschept word, teminste ik hoop het;)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Wat wil je als zovee mensen allemaal tegelijk mailtjes gaan sturen? Of zelfs 2? Die kan je echt niet binnen 1 dag of 2 dagen verwerken....
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    GH = gamehubs = de site waar veel mensen hier bestellen
    UPS = het bedrijf wat je game ontzettend snel aflevert. Dit kost echter wel 7,- extra. Neem je echter drie games tegelijk af, dan kan je kiezen voor gratis UPS verzending.
    De normale verzending duurt 7 tot 14 werkdagen en is altijd gratis.

    Het lijkt er op dat vooral de ups verzendingen van GH worden tegengehouden (en je dus invoerrechten moet betalen), vandaar dat veel mensen hun order via normale verzending willen laten verlopen.

    Hoop dat het zo een beetje duidelijk is :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina