1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik bij Play-Asia bestel, moet ik dan eerst een mailtje stuur dat ze de game als ''gift'' moet versturen zodat ik geen problemen met de douane krijg?

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Bij 1 spel is de kans sowieso erg klein dat de douane er iets mee doet.
    Als je bij gamehubs.com besteld pakt de douane ze op de één of ander manier ze helemaal nooit.

3. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, bedankt voor de informatie \o/

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Vragen om als gift te verzenden is eigenlijk verboden.
    Ik weet dat Gamehubs sowieso alles als gift verzend, ik heb wel mensen gehad die nog even douane rechten moesten betalen aan de deur met Playasia.

5. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik hier goed zit, maar misschien kan iemand mij toch antwoord op mijn vraag geven. Ik zou graag wat dvd's kopen hier in nederland en opsturen naar azia. Nou weet ik dat ze daar NTSC-J gebruiken terwijl we in Nederland PAL gebruiken. Toch wou ik weten of het mogelijk is dat die dvd's daar afgespeeld kunnen worden op een dvd-speler? En als dit niet mogelijk is, kan de laptop/pc die daar gekocht is wel altijd een nederlandse dvd afspelen of kan dat niet? Alvast bedankt!

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dat verschilt echt per DVD volgens mij. De laptop zou het altijd moeten kunnen lijkt me.

Sla me er niet om dood a.u.b.

7. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de pre-orders van gamehubs, sturen ze hem gelijk op of moet je weer weken wachten.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    als je UPS shipping neem heb je hem 1-3 dagen na release in huis, met gratis shippin gkan t wel eens 2 weken duren.

ze versturen altijd op release dag en mocht dit s niet lukken dan krijg je netjes een mailtje (bij UTIII bijv kreeg ik een mailtje dat ie een dag later zou komen omdat hun levering nog niet door douane was)

9. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan ga ik daar gewoon paar pre-orders plaatsen. Jammer dat ze geen fifa 09 en/of PES09 hebben :/

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die zullen wel zeker niet regiovrij worden,..btw het is trouwens 2-3 dagen na release, niet 1-3 zoals ik hierboven zei. binnen 1 dag uit maleisie naar nederland gaat niet lukken denk ik :D

11. Elvini

Elvini Paramore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een aantal spellen van Gamehubs gaan bestellen, maar wat nu als ze niet regiovrij zijn, kan ik dan m'n geld terugkrijgen ?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja, of iets anders uitzoeken, die opties krijg je dan via een mailtje als blijkt dat een game toch niet regiovrij is

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Jeuj, Call of Duty 5 is nu ook te bestellen bij gamehubs..Ik heb nu 6 games ge pre-ordered bij gamehubs 8).

14. larussa

larussa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een harde schijf uit Engeland kopen, maar hebben ze daar PAL of iets anders???

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat maakt voor hardware niet uit ;)

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    En ze hebben er ook PAL ;)

17. AC/DC

AC/DC Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat kost verzenden via UPS bij gamehubs voor een enkele game? Zit er meer gevaar aan als je drie games bestelt want dan krijg ik zo te zien gratis UPS shipping.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik vermoed dat je met 3 meer kans hebt op onderscheppen door de douane. Los kost ups 7,-

aan het einde van het jaar gaan volgens mij de bedragen voor importeren omhoog...maar kan het niet meer vinden.....

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    UPS shipping is inderdaad 7 euro per game, maar als je 3 games tegelijkertijd laat versturen kun je voor gratis UPS kiezen, en dan hoef je je weinig zorgen te maken over de douane hoor.

20. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zoiets hoorde ik ook. Dat het van 20 naar 150 euro ging of zo? Hopen dat ik het nu fout heb want anders is het een dure grap als jouw pakket onderschept wordt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina