1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Gamehubs kan niks doen aan de Douane.
    Als je ergens in het buitenland besteld weet je dat het kan gebeuren.
    En die L.E. hebben ze ook niks mee te doen.

Het is nou eenmaal erg druk.

En de game krijgt pas een tracking als die ook verstuurd wordt.
    Wat nu 1-2 dagen langer kan duren door drukte.
    Ze krijgen honderden mails.

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Is ie al verstuurd ?

Mijne zijn nog niet verzonden dus ik neem aan dat ik het gewoon via registred mail krijg ??

Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.710
    Dan kunnen ze wel mijn Fable versturen met registered mail ipv met UPS. Ik heb 3 mailtjes gestuurd daarover (zelfs al 1 voor de mailtjesdrukte) en er is niks verandert. Dan zie je vanmiddag het bericht dat alles met registered mail verstuurd zal worden vanaf dan. Paar uur later opeens Fable 2 verstuurd via UPS, lekker bout...

Ze kunnen er dus wel degelijk wat aan doen. Versturen via registered mail of gewoon gift zetten op de UPS envelop. (zal vast wel meer achter zitten waarom er geen gift op staat bij UPS, dat begrijp ik)

4. 360PE

360PE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor dit nuttige antwoord tussen de hete discussie door!

5. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En nu maar hopen dat gamehubs door al dat geklaag er niet mee stopt, ik zou er in ieder geval helemaal gek van worden.:):

We willen allemaal voor een dubbeltje op de eerste rij zitten, maar als het dan ook maar 1 keer fout gaat, krijgt gamehubs en ups alles op zijn dak.

neem je verlies en ga lekker gamen (of wacht tot december)

volgende keer beter.

6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mijne zijn nog niet verzonden, die spam mails hielpen dus wel. Ben blij, wel vervelend voor andere die net daarvoor met UPS zijn verzonden. Oa' van Moddereter, die moest met SR2 ook al betalen, fucked up. :mad:

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mja die van mij is ook verzonden met UPS. Baal er verschrikkelijk van :mad:
    Ik ben overdags nooit thuis dus dat wordt leuk als mijn moeder de telefoon opneemt ;)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die van mij is ook verzonden maar is prima door de eerste vrijgave check gekomen, wellicht is hij al met het juiste bedrag verstuurd en hoef ik dus zoals gamehubs in de nieuwe faq zegt maar 7 euro maximaal bij te betalen

9. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Nu zie ik dat Far Cry 2 ook niet meer in stock is en mijn pakje is nog niet verzonden, betekent dit nou dat ik dus nog even nog wat langer kan gaan wachten, echt he, ik wordt hier zo moe van

10. Franz12

Franz12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook Far Cry 2 besteld maar dat houd dus in dat ik ook langer moet gaan wachten, lijkt mij toch dat ze er dan al 1 hebben apart gelegd.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    nee, jouw order is geplaatst en betaald, dus die is al van de stock afgetrokken.

12. Franz12

Franz12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo:thumbs:;)

13. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    dat zou echt mooi zijn !, wil niet nog langer wachten :p

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Tsja, ik heb 31-07-2008 besteld en Fable is nog steeds niet verzonden.
    Ik zit me daar toch ook niet over op te winden? 8)

Volgens mij heb je geen reden tot klagen bij GH, zij bieden in deze tijden van UPS geklooi en vele releases tegelijk toch nog een behoorlijk goede service.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb ook ergens in juli besteld , gister een tracking ID gekregen. Ik denk dat je juist blij moet zijn want ik vermoedd dat alle games die iets later verstuurt zijn met de juiste waarde zodat je (mocht je gepakt worden) minder hoeft bij te betalen.

16. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    dan ben ik ook gewoon blij :D:D, geloof ik:p

17. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godsamme wat een stelletje huilebalken hierzo zeg. Mensen denk nou eens effe na voordat je gaat lopen klagen. Ten eerste wil iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten (daar is niks mis mee). Dat je door de douane gepakt wordt omdat het nou eenmaal DE WETGEVING is dat je importbelasting moet betalen is niet de schuld van de douane, niet van UPS en al helemaal niet van GH. Dat is je eigen schuld moet je maar niet importeren, it's a simple :). Ten tweede de huilies die klagen dat GH niet snel genoeg reageert: denk je dat die lage prijzen komen omdat ze daarzo met honderen mensen zitten te werken? Ik denk dat er hooguit 5 mensen werken. Als die door Jan en alleman bestookt worden met e-mails ,terwijl ze hard bezig zijn om alle games die op dit moment uitkomen te inkopen/controleren/inpakken/versturen, krijgen ze dat niet bolgewerkt. En als je dan NOG een email gaat sturen waarom er nog niet is gereageerd duurt het allemaal nog langer.

Iedereen zit maar te zeiken en te zeuren maar als je games importeert om zo goedkoop mogelijk uit te zijn dan moet je de nadelen die daaraan vastzitten (importheffing en iets langer wachten totdat je kunt spelen) voor lief nemen.

En anders dan ga je hem maar halen bij Bartje Smit. Betaal je wat meer maar kun je meteen spelen en weet je zeker dat je nooit meer dan de prijs die op de bon staat betaald.

Einde pleidooi :p

18. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    i am very blij because my fable 2 spel from gamehubs is only een half uurtje away from mij :):):)
    and i heb used UPS and geen probleems have occurred

totally right grindtegel

19. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    lol, lekker krom :lol:

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Amen :)
    Ik wilde net iets soortgelijks typen. GH heeft te gekke aanbiedingen en door een vrij relaxte douane kunnen we MEESTAL genieten van mega goedkope spellen. Loopt het een keertje niet lekker wordt GH vervolgens kapot gespamd, flipt iedereen etc etc etc

Reminder voor iedereen overigens: vanaf 1 december wordt het heffingsvrije bedrag omhoog gegooid naar 150,- en kan je dus naar hartelust importeren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina