1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Precies wat ik zei dus, maar dan wat beter uitgetiept. :+
    Je hebt natuurlijk gewoon helemaal gelijk.

    edit: Mooi dat deze post nu bovenaan op een nieuwe pagina staat; ziet iedereen het gelijk staan. ;)
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo juist midnight club LA bestelt bij gamehubs via ups.In Belgie hoor ik toch geen problemen.Er staat dat ze de game vandaag versturen hopelijk is dat zo dan heb ik het dinsdag of woensdag
     
  3. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    kevf, vraagje, hoe hoog ligt de importgrens nu dan?
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij heeft inderdaad helemaal gelijk! Enige frustrerende is dat ze alle mailtjes niet snel afhandelen, maar volgens mij zit hun mailbox ook propvol ;)
     
  5. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat iedereen dit wel weet.. En kritisch zijn is niet typisch ten opzichte van gamehubs maar iets dat de consument in het algemeen wel mag doen. Ik weet ook wel dat gamehubs naar verhouding goedkoop is, en daarom koop ik ook gewoon games bij de retail. Zoals Farcry 2 LE... Neemt niet weg dat ik Fable 2 wel gepreorderd hebt bij GH en ik dat spel gewoon graag en snel wil. En dan is er niks mis mee om dat te uiten bij zo'n bedrijf. Daar moet je tegen kunnen...

    ;)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ben Kevf niet, maar weet het wel. 22 euro. ;)
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.668
    Leuk Bevonden:
    17.869
    Is de eerste keer dat ik via Gamehubs bestel, jammer dat het zo moet gaan met douanegezeik enzo..maar vind t wel een goeie site.
    Mn status staat nu op Wordt Afgeleverd.
    Chill? :+
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Hoeft niet chill te zijn, stond er ook bij mij in de ochtend. In de middag lag hij opeens bij de douane. Hoop het niet voor je! ;)
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.668
    Leuk Bevonden:
    17.869
    He, moest je nou gelijk mn goede begin van de dag verstoren..:+
    Nja, heb er toch geen tijd voor, tentamens.. |:-
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zijn jou games al verstuurd ?? Mijne nog niet. Zal dat vandaag gebeuren ofwat ?

    P.s Misschien tijd voor een nieuw deeltje ?? :p
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Fable 2 en Far Cry 2 zijn nog niet verzonden nee, geen idee wanneer. Ik hoop vandaag. :)
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    bij idem dito, alleen moet vandaag dan Midnight Club LA en FC2 verzonden worden
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Shit, dat terwijl ik gewoon het bewijs gisteren heb gemaild naar de UPS.
    Far Cry 2 is nog niet verzonden, moet ik dan een e-mail sturen dat ik die per registered mail wil verzenden?
     
  14. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    als mijn fabl 2 nu al in het postkantoor bij mij in het kleine stadje nuenen ligt, kan er dan nog steeds naheffing op komen ?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Doen ze standaard vanaf vandaag. ;)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oke thanks, hopen dat ik Fable II btw krijg. =.=
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    moet je even bij je tracking op de UPS site kijken, als daar meldingen staan zoals die hierboven kun je misschien nog een rekening verwachten. (als je geen UPS hebt gebruikt zit je wel goed)
     
  18. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Helemaal mee eens. Door al dat gezeur en gespam kapt Gamehubs er straks nog mee, of in ieder geval richting Nederland. Dan kunnen we allemaal weer het dubbele bedrag betalen bij de Free Record Shop of Bart Smit. Er wordt vaak genoeg gezegd dat je moet rekenen op twee weken levertijd vanaf Gamehubs. (Met UPS iets sneller). Waarom gaan mensen dan zeuren dat ze een game al in juli hebben ge-pre-ordered en dat hij nu niet gelijk de dag van de release verstuurd is? Je betaalt de helft van de prijs!
    Als iedereen dan 20 mailtjes stuurt, is het niet gek dat de reactietijd alleen maar langer wordt.

    Dat de UPS/douane momenteel een razzia houdt vlak voordat de vrije invoer naar 150 euro gaat, daar kan gamehubs niets aan doen. Het is al netjes dat ze meedenken en de orders -zo snel als voor hen mogelijk is- via gewone post gaan versturen. Daar hebben zij zelf geen voordeel aan.
    Dat UPS een tientje rekent voor het douane gebeuren vind ik niet netjes, maar nu we dat weten kunnen we UPS boycotten.

    Gamehubs: :thumbs:
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^

    Staat bericht op gamehubs omtrent UPS voor Nederland. Zij vinden het ook erg vervelend van de douane hier, dus hebben ze besloten geen UPS verzendingen meer te doen naar NL zolang het hier zo streng gecontroleerd wordt. Zoals gezegd, het ligt aan de douane hier en niet aan gamehubs oid.


     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina