1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Iedereen heeft een andere prijs, eentje betaald 18 euro, ander 16,50 en weer iemand anders 23,50. :mad:

2. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag was mijn moeder thuis en heeft het ups paketjes ontvangen.

nu blijkt dat er maar 1 fable geleverd is en had er 2 besteld en betaald.
    UPS heeft er niets mee te maken want die hebben gewoon het pakketjes gestuurd nu vraag ik me af is mogelijk dat GH gewoon 1 fable te weinig verzonden heeft of mogelijk apart is verstuurd? ik heb wel maar 1 tracking id... en die is helemaal rond. Deliverd!

Ik heb geen aanheffing moeten betale smam heeft alleen handtekening gezet en geen factuur of dergelijke gekregen dus kan ik uberhaud bewijzen dat ik er maar 1 binnen heb gehad?? kut digitaal shit wil gewoon bon!

alvast bedankt

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon mailtje sturen, dan krijg je vast wel een nageleverd ;)

4. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoorde in chatroom dat ze alles apart versturen iemand ervaring mee?

ik heb al mailtje gestuurd via contact us maar geen antwoord voor vandaag rond 1 uur gestuurd. geloof ook wel dat ze het druk hebben nu dus alle begrip voor als maar 1tje krijg

5. regtur

regtur Save the last humans..

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer weet je of je nog naheffing krijgt of niet?

6. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het pakketje wordt bezorgd;)

7. Opper

Opper Xbox 360 nub

Leuk Bevonden:
    0
    29 October 2008 Dispatch To 640005

Dat duurt dus nog wel een dag of 5-6 :)

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Dat zou wat zijn, krijg ik dan op 1 dag 5 verschillende envelopjes? :p

9. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Krijg je trouwens een mailtje wanneer je game is verstuurd is bij gamehubs? ik heb namelijk Fallout 3 besteld op 12-10-08 maar heb geen idee of ie nu verzonden is of niet.

10. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Je krijgt een mailtje. Maar ik heb begrepen dat alle orders van Fallout 3 op de XBOX 360 zijn geannuleerd. Er is een probleem met de regiocoding. Ze hadden dit wel even naar iedereen mogen mailen though...

11. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Ik 0? :+

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik word echt nasty nu. Heb inmiddels bijna 6 week geleden 3x Fable en Fallout + GoW2. Ik heb echt totaal nog geen mailtje gehad over dat er ook maar iets verzonden is of niet geleverd kan worden. Ook staat er nog steeds niet "Shipped" o.i.d. bij mijn order history. En aangezien iedereen hier Fable al uitgespeeld heeft, word ik echt %^#@^. Het zou mij namelijk niets uitmaken dat ik belasting moest betalen aan de deur, maar als hij niet verzonden word, kan dat het probleem ook niet zijn.

Ook heb ik een week geleden en gister al een mailtje gestuurd via de "Contact us"-knop, waarmee ik normaal gesproken binnen een dag reactie krijg en nu niets. Kortom, ik word gek van Gamehubs... Net nu ze duurder zijn geworden, besluiten ze de vaste klant buiten spel te zetten :mad:. Ik zie het nu van Pre-Orderen bij Gamehubs nu ook niet echt meer in.

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Fable 2 gisteren binnen gekregen, Registered mail, verzonden op de 22ste. Zonder naheffing :)

14. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    komen deze pakketjes nou gewoon via de TNT post of gewoon bij de brievenpost van de postbode

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wow relaxed. GH heeft het ineens bizar druk. Waarom denk je dat ze zo goedkoop zijn? Dat is echt niet omdat ze tien man extra personeel rond hebben lopen die dit soort piekmomenten wel even afvangen ;)

Als je alles in 1 bestelling hebt gezet is de kans aanwezig dat alles pas verzonden wordt op het moment dat Gears 2 uitkomt (komt als laatste uit). Daarnaast is de Aziatische versie van Fallout niet regiovrij.

Als je voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten dan horen dit soort perikelen er gewoon bij imo :)

Dat ze overigens duurder zijn geworden is, gezien de dollarstand, niks aan te doen. Echter die dollar zakt wel weer aangezien die nou kunstmatig hoog wordt gehouden. Daar kan GH ook niks aan doen ;)

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    via TNT post. Het busje stond nog voor de deur, toen me vader kwam aangefietst. TNT Had al briefje in de brievenbus gedaan. Maar hij stond nog met iemand te praten. Dus was wel relax :)

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Goh, ze blijven maar bezig. Straks heb ik m pas op 1 december. Hoef ik iig niet die heffingen te betalen :+

18. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    10/30/2008 07:43:00 BRUSSELS BE OUT FOR DELIVERY
    07:43:00 BRUSSELS BE IMPORT SCAN
    07:14:00 BRUSSELS BE DESTINATION SCAN
    07:14:00 BRUSSELS BE IMPORT SCAN
    10/29/2008 23:33:00 KOELN (COLOGNE) DE LOCATION SCAN
    23:32:00 KOELN (COLOGNE) DE LOCATION SCAN
    23:22:00 KOELN (COLOGNE) DE LOCATION SCAN
    21:45:00 KOELN (COLOGNE) DE ARRIVAL SCAN
    17:50:00 DUBAI AE DEPARTURE SCAN
    14:30:00 DUBAI AE ARRIVAL SCAN
    10:30:00 CHEK LAP KOK HK DEPARTURE SCAN
    03:49:00 PAMPANGA PH DEPARTURE SCAN
    10/28/2008 19:19:00 PENANG MY ORIGIN SCAN
    04:53:15 MY BILLING INFORMATION RECEIVED

Hij is op weg naar hier.Geen doane kosten.mooi

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb bij gamehubs het gevoel dat 't net is als zuiderpark games dat één persoon het allemaal in z'n uppie doet :+

20. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt er verdomd veel op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina