1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    gister mn fable binnengekregen, moest 17 euro bijbetalen
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Goh, wat een verrassing:

     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    vandaag maar weer hopen op Far Cry 2. Via Free komt deze dan gewoon via de TNT post busje. Anders moet ik vandaag weer thuis blijven:D (niet dat ik dat erg vind ofzo)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    TNT Post busje ja, moet je voor tekenen.
     
  5. Lefty1991

    Lefty1991 New Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook pas begonnen met bestelling uit het buitenland (Gamehubs)

    Ik heb inmiddels 4 spellen daar besteld (fable 2, saints row 2, fallout 3, far cry 2)

    Fable en saints zijn inmiddels binnen gekomen, ongeveer een week nadat ze op vooraad waren bij gamehubs, dus de service is lekker snel. (zonder ups)
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Je weet inmiddels dat Fallout 3 niet naar Nederland wordt verzonden? Volgensmij krijg je je geld terug. De versie die ze daar hebben kan niet op onze 360 afspelen volgensmij.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Heb het geld van mijn UPS verzending nog niet ontvangen, wil me 14 euro nu wel eens hebben. :)
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    jouw verhaal wordt wel erg bizar |:-
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ja, ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat de UPS een hekel aan me heeft ofzo :+
     
  10. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    dat geld heb ik inmiddels al wel binnen gehad 5 dagen geleden :thumbs:
     
  11. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb m'n 7 Euro ook al terug ontvangen - maar ik had ze een dag ervoor wel een mailtje hierover gestuurd.

    Heeft iemand Far Cry 2 al binnen?, de mijne is 24/10 geshipped.....dus ik ben benieuwd!
     
  12. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik kreeg een vorige week donderdag (23 e?) een mail dat zowel Fable als Farcry verzonden waren, maar gisteren alleen far cry gekregen.... ik snap niet hoe de status van mn bestelde fable kan tjekken...Als ik deze tracking id bij gamehubs en bij verschillende track sites in voer, krijg ik de melding dat het niet mogenlijk is.... Waar moet ik mn tracking id nu invoeren. Ik vrees er ook voor dat mn pakketje onderschept is...
     
  13. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg ik net een mailtje van Gamehubs dat ze mijn 7 euro UPS shipping cost niet terug kunnen betalen:

    HI mate,

    We do hope you understand our situation, custom issue is beyond our control. We do send you via UPS Shipping therefore , we are unable to refund you the UPS fees.

    We do take care all our value customer, we do whatever we can to serve you better.

    Thanks


    Terwijl hier allemaal mensen zijn die het wel terug hebben gekregen en het zelfs op hun site staat dat ze het terug betalen. Dus ik heb hun maar vriendelijk doch dringend verzocht de 7 euro terug te storten.
     
  14. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    vandaag ook me Far Cry 2 weer niet ontvangen

    ik ging even voor de gein kijken op de pos.com site en zie dit

    28 October 2008 Office of Posting (MYKULA) KUALA LUMPUR, MALAYSIA
    24 October 2008 Dispatch To 640005

    Wat houdt dit nou precies in en hoelang gaat het dan nog ongeveer duren:confused:
     
  15. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1

    Dit is alleen als je spel nog niet verstuurd is, oftewel die in de pre order staat waarbij je UPS hebt gekozen, zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
    Als het over een preorder gaat heb ik niks gezegd :)
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    err,.. je krijgt t alleen terug als zij jouw pakket met registered mail hebben verstuurd terwijl je voor UPS betaald had. Zij hebben jouw pakketje met UPS verstuurd dus je hebt helemaal geen recht op je geld terug,..
     
  17. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt jullie hebben gelijk, foutje van mij. Ik dacht dat ze aan iedereen ups terug gingen betalen bij wie het pakketje was onderschept door de douane. Beetje optimistisch gedacht van mij.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  18. Lefty1991

    Lefty1991 New Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm dat heb ik nog niks van gezien/gelezen, kzal er is achter aan gaan..


    edit: ik zie het inderdaad op de website staan, beetje raar dat ik hier geen e-mail ofzo van gehad heb, heb in iedergeval een mailtje gestuurd.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2008
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    iemand al FC2 ontvange
    ?
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Over die tracking kan niemand wat zeggen, er valt weinig te zien. Voor de rest, je hebt nog kans dat hij vandaag komt, het is pas 1 uur. Tevens, het is 1/2 weken, niet iedereen krijgt hem dus precies in een week binnen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina