1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Beter, :p ik denk dat ik gewoon de lul ben xD.

2. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ik ook hoor! Ik werd gister al opgebeld omdat de douane de factuur wou zien. Ben tenmisnte blij dat ie er al door is:).

3. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    CLEARING AGENCY IS REQUIRING AN INVOICE COMPARISON TO THE ITEMS BEING SHIPPED / DELIVERY RESCHEDULED

Dit is er de laatste 4 dagen elke dag komen staan, maar ik wil wel graag mijn spel snel spelen dus moet ik wachten totdat UPS/douane mij belt of moet ik contact opnemen met hen? Zoja, hoe doe ik dat?

4. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je ook best zelf kunt bellen :). en hoe je dat doet, gewoon ze opbellen! google of ups.com heeft wel een telefoonnummer.

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.009
    Ik weet niet of dit uitmaakt maarreh, ik heb dus zo'n mail gestuurd met een leuk brabbeltje van mij + die betalingsoverzicht van Paypal (mail die ik gewoon doorstuur naar hun).
    Is dat wel ok?

6. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Zojuist is mijn Far Cry 2 verzonden zonder UPS maar gewoon met Free Registered Mail, YES !!

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Yeuuyyy, Far Cry 2 is verzonden met registred mail. Heb daarna ook antwoord op men mailtje gekregen !!

GameHubs _O_

8. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij staat dus ook vast... Maar ben ook niet gebeld, in ieder geval niet mobiel aangezien ik niet thuis ben.

Lekker, trieste figuren van de Douane! :thumbs:

9. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zucht, hoelang gaat het duren dat dat ding daar vast blijft voordat die bij mij komt ;(

10. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Werkt UPS in het weekend wel door?
    Ik weet dat ze dan niet bezorgen, maar zit er dan wel beweging in de pakketjes?
    Oftewel; komt mijn pakket in het weekend bij de douane terecht?

11. Franz12

Franz12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je vanzelf een mail wanneer het pakketje verstuurd word?\o/

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Tot nu toe is alleen nog Far Cry 2 met normal verzonden, Fable 2 zal ook wel worden verzonden vandaag hoop ik :)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    die is bij mij gister verstuurt met UPS, maar idd als je mazzel hebt gaat die vandaag of morgen ook met registered mail de deur uit

14. Franz12

Franz12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb eergister Far Cry2 besteld met registered mail, hopen dat hij snel verzonden wordt

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ mensen hierboven: Het vermelden van elke statusverandering en/of wens mbt je order voegt erg weinig toe aan deze thread :)

16. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

.... gamehubs verstuurd geen games meer naar NL met UPS vanaf gister, dus iedereen krijgt het met registered mail.

Dus voordat iedereen dezelfde postst gaat maken, waar niemand wat aan heeft ;)

17. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net UPS gebeld, die gast zegt dat ik geen actie hoef te ondernemen en dat het pakket maandag zal worden afgeleverd.

Ergens geloof ik het niet helemaal maargoed, we moeten dus afwachten.

18. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van mij is losgelaten maar hoe kom je erachter dat je extra moet betalen want ik zie het nergens staan?
    10/24/2008 15:43:00 APELDOORN NL REGISTERED WITH CLEARING AGENCY. SHIPMENT RELEASE PENDING CLEARING AGENCY REVIEW / RELEASED BY CLEARING AGENCY. NOW IN-TRANSIT FOR DELIVERY
    15:33:00 APELDOORN NL CLEARING AGENCY IS REQUIRING AN INVOICE COMPARISON TO THE ITEMS BEING SHIPPED / BROKERAGE RELEASED SHIPMENT. SHIPMENT IS SUBMITTED TO CLEARING AGENCY FOR FURTHER CLEARANCE
    15:33:00 APELDOORN NL REGISTERED WITH CLEARING AGENCY. SHIPMENT RELEASE PENDING CLEARING AGENCY REVIEW / SHIPMENT SUBMITTED TO CLEARING AGENCY, AWAITING FINAL RELEASE
    09:30:00 APELDOORN NL CLEARING AGENCY IS REQUIRING AN INVOICE COMPARISON TO THE ITEMS BEING SHIPPED / DELIVERY RESCHEDULED

of krijg je een vacature erbij?

19. Franz12

Franz12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan alle dingen te lezen op dit forum, krijg je het erbij in je envelop:x

20. El Jazzaff

El Jazzaff Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Maarre, dat ie nu verzonden is met registered mail wil toch alleen maar zeggen dat het nog langer gaat duren? Dan is ie er pas in de loop van volgende week ergens? Dan snap ik niet dat iedereen zo blij is...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina