1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0

    Vanwege het feit dat ik gears 2 zsm wil spelen heb ik geprobeerd mijn geld terug te vragen voor mijn pre-order daar. Gelukkig is het gelukt :D In hun FaQ staat namelijk dat ze niet refunden tenzij het hun schuld is dat iets mis is gegaan. (zoals bijvoorbeeld met fall out :cool:

    probs voor gamehubs dus:thumbs:
     
  2. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom pre-order je dan |:-

    Ga er vanuit dat ze GoW2 morgen gaan versturen van GH
     
  3. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gepre-orderd voordat al die heisa met ups bekend was dus 2-3 dagen na de release is geen groot probleem. Maar nu hij verzonden word met registerd mail word het dus ietsje langer..
     
  4. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF! Er staat bij mij:

    . Fallout 3- Release on Oct 2008 (XBOX360) - Shipped (Tracking ID: Refunded)

    Betekend dit dat hij nou verstuurd is en dat ik mijn geld niet terug krijg??

    :mad::mad::mad::mad::mad:
     
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Check je pay-pal account. Het duurd ongeveerd 3-5 dagen voordat het refund proces voltooid is. JE kan daarnaast nog een mailtje sturen naar gamehubs voor wat duidelijkheid.
     
  6. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is de creditcard van m'n pa, dus dat kan je toch niet zien?
    En ik heb Gamehubs al gemaild, maar zal wel weer 3 dagen duren totdat ik een mail terugkrijg 8)
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Gelukkig Gears2 nog besteld gister dus voor de 5e en word ie op de releasedate verscheept :)
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben wel benieuwd wanneer GH nou eindelijk eens die 7 euro van de gecancelde UPS express terugstort.
     
  9. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Begrijp ik nu goed dat Gamehubs geen UPS verzending meer doet? Ik heb in juli Gears 2 gepreordered met UPS, geen e-mail van ze gehad, nergens iets gehoord, geen geld terug. Het is dat vandaag mijn Xbox isoverleden dat ik mij er niet druk om kan maken..
     
  10. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ups refunds worden gedaan wanneer je bestelde aankoop word geleverd/verstuurd. Dat duurt dus een paar dagen. Als je 3 dagen nadat je game verstuurd is nog geen ups refund heb gehad moet je dus mailen. Tenminste zo had ik het gedaan
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dus iig niet meer 12 november zoals er eerst stond.

    Van Guitar Hero is best stom, want op de site staat de ze de Australische versie krijgen. Wat zit ie dan te bazelen over een release in Asia? 8)
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    He, net ging de bel. Pakketje van Gamehubs, ik dacht GoW2 maar dat kan niet dacht ik bij me zelf. Zit er Fable 2 in ?, en heb mijn Fable 2 samen met Far Cry 2 al ontvangen. Heb tevens maar een keer Fable 2 besteld, foutje van Gamehubs lijkt mij ?

    Aan de ene kant wil ik ze een mailtje sturen maar aan de andere kant, wel leuk dit. Ik wacht even af, eerst wachten tot ze GoW2 hebben verstuurd, en anders hou ik hem gewoon, tja. :+
     
  13. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0

    boef :D
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Nice. :D
    Ik heb Far Cry 2 overigens ook ontvangen. Had er helemaal niets meer over gehoord maar eergister lag er een briefje in de bus dat ik hem kan ophalen bij het postkantoor. Zometeen maar even doen dan.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mhm, UPS heeft nog steeds niet die 23,49 terug geboekt. :mad:

    Echt respect trouwens voor die Admin van Gamehubs. Zit net de hele tijd met hem in de chat met nog wat gasten. Hij flikt echt alles gewoon in zijn eentje he, meer dan 100 mails per dag. Echt, en dan nog zo vriendelijk en snel. Respect _O_
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  16. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon ruilen op de bazaar tegen iets anders leuks of verpatsen voor een mooi bedrag. O-)
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.902
    Hij is gewoon een pure no lifer. :+
    Respect wel iig ja.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb een paar uur geleden een mailtje gestuurd naar GH met de vraag waar mijn 14 euro bleef. ( UPS express )
    Dit kreeg ik terug.

    en daarna dit:

    Goeie gasten zijn het. Echt respect :thumbs:
     
  19. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb vandaag 21 euro teruggestort gekregen voor MC: LA, EndWar en CoD alvast :D
    Echt TOP service!
     
  20. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een stomme vraag, maar even vraagje over paypal: ik moet voor het toevoegen van mijn bankrekeningnummer de juiste voornaam (heb er meerdere) doorgeven, maar ik ontvang alleen nooit meer bankafschriften (gaat al tijdje digitaal). Heb Rabobank. Waar kan ik het beste checken wat ik moet invullen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina