1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Op je rabo internetbankieren staat wel je gegevens ;)

2. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jouw antwoord, maar op mijn internetbankieren staan alleen mijn initialen.

3. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nee dit heet gewoon hard werken jongen. Ooit dan komt er een dag dat..

4. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen? Ik wil nl. Dead Space en Far Cry 2 bij Gamehubs bestellen :)

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dead Space is toch helemaal niet regiovrij?

6. Bankschroef

Bankschroef Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon invullen wat er ook op je bankpas staat. Bij mij waren dat twee initialen.

7. harjan

harjan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gaan ze dan uit van wat jij ervoor hebt betaald of wat de waarde ervan is in nederland?
    bijv. kan je dan 4 games van GH bestellen (35eu p/s) en kom je op 140 eu uit.
    of rekenen ze dus de nederlandse prijs, zodat je dan 2-3 games kan bestellen?

Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon je naam precies laten overkomen met het gene wat op internet staat bij internetbankieren dat is altijd het meest up to date en ook beter dan je pasje als je bijvoorbeeld je naam hebt laten veranderen.

Hoog waarschijnlijk ziet paypal niet meer dan dat jij ziet dus kan je gewoon een van je voornamen kiezen als het maar overeen komt met je initialen.

Bijvoorbeeld P. van der vliet
    Wordt Piet. van der vliet, of Peter. Lijkt me stug dat Paypal het verschil ziet.
    Kies toch maar even JOUW voornaam uit.

Laatst bewerkt: 6 nov 2008
  9. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een idee wanneer Gears 2 via Gamehubs nu binnen gaat komen? Wat is dat verhaal met die gecancelde UPS verzendingen? Ik had juist UPS gedaan, zodat ik gears lekker snel binnen had...

10. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je hem lekker snel binnen krijg mijn Fable 2 was ook met UPS verstuurd maar heeft 12 dagen bij de douane gelegen.

11. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel heel droog dat GameHubs gemanaged wordt door 1 gast 8) Maar wel jammer dat je totaal niet weet wat er wanneer verzonden gaat worden, bij UPS zou je toch ook je pakje moeten kunnen tracken?

12. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is krijg je een trackingcode van GH.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hij krijgt GoW2 vandaag binnen. Als je hem voor 5 November hebt besteld zal hij hem vandaag/morgen verzenden. Als je na 5 November hebt besteld, dan zal hij ze pas 14 November verzenden.

14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Hahaha.. Grapjas :p

Ze gaan ervanuit wat er op de bon staat. Het is niet illegaal om games te importeren voor een lage prijs hoor :p

Je kan inderdaad dus 4 games bestellen bij GameHubs zonder je bang te maken. Houd er wel rekening mee dat het het totaal bedrag is, dus inclusief verzending, verpakking, strikjes, bloemetjes, bijtjes etc. Kortom: Gewoon het bedrag onderaan op de pakbon.

Voor GameHubs/Ebay verkopers etc. ook wel leuk, dat ze niet meer hoeven te liegen over de bedragen of als gift versturen om de klant tevreden te houden. Dat kan ze namelijk op een boete komen te staan.

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat denk ik dus niet... Zou ook niet logisch zijn, anders kan ik bijvoorbeeld 10 games bestellen, en dan 50 euro op de bon laten zetten.. En de rest van het geld later overmaken. Ik denk dat ze van de Nederlandse waarde uitgaan, had volgens mij eerder al een rekensommetje gemaakt.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vannochtend een mailtje gestuurd naar UPS omdat ik 2x 23,49 heb betaald, moet maar een keer.

Wat een prachtige reactie:

:'-(

/ Gears Of War 2 verzonden bij Gamehubs! :)

Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat slecht zeg.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Woei, Gears is verzonden \o/

19. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zo gaat het met het huidige "gift" en het "onderwaarderen" systeem ook.

Voor particuliere verkopers is dit een optie (Ebay), echter controleerd de douane steeksgewijs en zou een echte Rolex bijvoorbeeld voor 200eu natuurlijk niet geloofwaardig zijn en zullen ze naar een oplossing zoeken (Listprice, is world wide).

Bedrijven kunnen echter het risico lopen hun internet licentie te verliezen om producten naar het buitenland te versturen. Dit zou een bedrijf als Gamehubs de nek om draaien, waardoor hun waarschijnlijk niet aan deze fraude meewerken.

Vergelijk het met een dief, deze steelt misschien 10xeen huis leeg, wat flink geld op leverd. Maar hij word de 11e keer gepakt en is flink de pineut. Misschien was het de dief het wel waard omdat het 10x wel gelukt is en 1x niet... Maar het zou ook de 1e keer kunnen zijn.

20. DaveM

DaveM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En zal voor 95% zeker 14 november door de postbode worden gebracht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina