1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Project Zer0

    Project Zer0 ..........

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    13
    Net een factuur van UPS binnen gekregen van 17,98 omdat ik toen SR2 bij Gamehubs had besteld maar nu komt het leuke, ik had die 17,98 al direct aan de bezorger betaald. :confused:
    Heb UPS maar direct een email gestuurd.
     
  2. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n brief heb ik ook gehad, heb er eigenlijk nog steeds niks mee gedaan.
    Laat ff weten wat ups zijn reactie is op je email
     
  3. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden :)
     
  4. kilon

    kilon Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook. Mailtje gestuurd en ze zeiden dat het een foutje was. Je hoeft er niks mee te doen, maar als later blijkt dat je nog een herrinering krijgt moet je even bellen.
     
  5. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook zo een brief gehad terwijl ik aan de bezorger had betaald. Uit woede meteen de prullebak ingegooid lol.
     
  6. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had precies hetzelfde, ook bij SR2, maar ik heb er verder niks mee gedaan.
     
  7. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil zo ff een paar spellen gaan bestellen ( paar aangezien je op 1 spel pakweg 10 tot 15 euro voordeel pakt inc. verzenden). Maar ik lees hier nochal wat berichten van onderschepte pakketjes etc.

    Maar als je schoenen besteld uit Amerika (boven de 22 euro, duh :L) hoef je hier ook geen invoerrechten voor te betalen,althans in de praktijk niet (verhaal verandert uiteraard als je 10 paar besteld :))

    Maar die 22 euro heffingsvrij, is dat wettelijk vastgesteld voor software dan of voor alle importgoederen ?

    PS hoeveel bedragen de verzendkosten, dacht dat ik dit ergens gelezen had .... iets van 7 euro klopt dat ?
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    alle importgoederen van buiten de eu en bij gamehubs kost UPS verzending €7 inderdaad. Maarrrrr, tot 1 december (dan gaat die limiet van €22 omhoog naar €150) stuurt gamehubs alles met registered mail aangezien ze op dit moment alle pakjes van gamehubs onderscheppen en naheffing voor vragen.
     
  9. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, krijg net dit mailtje :

    Hi mate,

    We have refunded Fallout 3 (XBOX360) to you on 4th November because the game is not region free. So we won't ship the game to you which cannot play on your XBOX360 system. Hope you understand.

    Sorry for any inconvenience caused.

    Goede Service :thumbs: :cool:

    En trouwens.. GEARS 2 VERZONDEN ! \o/
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    niks mee doen, ik kreeg tegelijk een factuur en een brief waarin stond dat ze het geld van mn rekening haalden. volgens mij is die factuur een standaardding wat ze sturen voor t geval de andere betaling niet goed was o.i.d
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ja, Modder-Eter en ik zijn daar in getrapt. Heb ze dus vanochtend maar een mail gestuurd, even afwachten. 2x 23,49 is te veel van het goede.
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Gears of War verzonden, alleen doet de tracking nummer het niet :p

    Moet ik nu een mailtje sturen?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nope, hoort zo. Morgen zal je wel iets zien staan, maar dat slaat toch nergens op. Tracking met normal werkt gewoon niet, je ziet je game vanzelf gewoon verschijnen.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    idd , die tracking van registered mail werkt zelden. heb 1 keer gehad dat ik eruit kon herleiden dat mn pakje ergens in duitsland was maar 9 van de 10 keer ligt ie eerder bij je thuis dan dat je wat op die tracking ziet.
     
  15. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar kan je zien of je order van Gamehubs verzonden is?

    Kan bij Order History nl. niets specifieks vinden. Staat wel dat ik GoW besteld heb (5 oktober), maar wil weten wanneer hij verzonden wordt :)
     
  16. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een mail gehad, en als je bij Order History kijkt, dan staat er : Shipped (Tracking ID: ... (DATUM)
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  17. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij nog niet :)

    Admin zei al wel dat ik hem snel zou ontvangen. Is hij nog niet verzonden dan of dat al wel, maar krijg ik het tracking. nr gewoon wat later?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kan zijn dat hij is verzonden, alleen je krijgt je tracking nummer later.
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dan dat hij al verzonden is. Bij mij staat er ook nog niets. Terwijl ik hem 24 oktober had besteld.
     
  20. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry sorry sorry, vraag al 25 keer hierboven beantwoord.
    Ik heb ook het probleem dat er staat dat ik gears gekocht heb, maar niks van shipped oid.
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina