1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb net mijn 12+1 live code gekregen van Gamehubs, nu alleen nog weer mijn xbox terug en GOW 2 van ze ontvangen en ik kan weer knallen
     
  2. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Wanneer had je hem betaald dan? misschien krijg ik hem nu niet omdat het zondag is? :+
     
  3. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Gisteren rond 17:00 gekocht, mailtje gehad vanochtend om 8:00 met de code. :thumbs: als ik mijn xbox weer van de reparatie terug heb dan kan ik kijken of hij werkt, maar aangezien het voor veel Nederlanders al goed zat, verwacht ik geen problemen. +/- 3 euro per maand, is echt goede deal.

    PS Hij zat wel in mijn spam folder, misschien moet je die in je mailbox even checken!!
     
  4. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja inderdaad, verwacht hem morgen ook. had hem alleen met spoed gekocht om vandaag met vrienden Ranked Team Slayer te doen in Halo 3. Maar ach, dan maar eventjes wachten. Heb die 48uur gold trial van Fable gebruikt, maar daar kon ik alleen Social mee :+

    p.s. het is 39/13 maanden dus precies 3euro *)
     
  5. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 3 x cod5 bestelt bij gamehubs en nu heb ik dus free ups. Mijn vraag wordt dus wordt er nog steeds veel onderschept??
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je game wordt niet eens verzonden met UPS ;) Alles naar NL gaat met normal tot 1 December.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja, er wordt nog steeds gecontroleerd. Daarom stuurt GH ook niet met UPS :+. Je krijgt het gewoon met Registered Mail dus.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  8. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor de antwoorden kon nergens vinden tot hoelang ze met normale verzending sturen.
     
  9. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand Gears 2 al binnen van GH? En over dat UPS gedoe heb wel betaald via pay-pal inclusief de UPS kosten? Krijg ik dit nu terug ofzo...
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo snel zal je het niet krijgen met registered, verwacht maar pas vanaf Vrijdag. En voor je geld moet je Gamehubs even een mailtje sturen, het geld dat je hebt betaald voor UPS verzending krijg je terug. ;)
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb vandaag GoW2 via UPS gekregen van Gamehubs, maar moest even €24,25 belasting betalen, dat terwijl het pakket maar een waarde van €32,99 bevat.

    Kan iemand van jullie me misschien vertellen waar ze in g&*#%naam die €24,25 weg halen? Voor mij is momenteel de kous wel even af voor de douane... Betaal voor 4 games €40,- belasting en voor 1 game €25,-.

    Ze willen die laatste maand er nog echt even aan verdienen zeg.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ze gaan uit van de Nederlandse waarde. 19% btw over 65 euro is 12.35€, en dan nog 10€ administratie kosten. Maakt 22.35€. Dus blijkbaar zelfs iets meer als 65 euro gerekend.
    You my friend, are fucked.
     
  13. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, en vanaf die dag kan je importeren tot €150, nu is het geloof ik tot €22(correct me if im wrong..).
     
  14. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ach, het maakt mij niet zo erg uit. Maar ik dacht toch echt dat ze de waarde van het pakket belasten en niet de "Nederlandse waarde".

    Heb hem nu ook gewoon voor €60,- dus maakt het me weinig uit, maar ik schrok wel een beetje :p.

    Edit: Ik voel me bijna crimineel door het importeren.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ben tot dusverre veilig van douane, en toch lag hij er 10 dagen. Niets gehoord meer, ze hadden hem al donderdag in de vakantie
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Kan ook via acceptgiro h'e.
     
  17. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor nu weer hier op het forum dat iemand hem al binnen heeft met UPS verzending... Ik heb dus ook gekozen voor UPS maar hoorde dat ze het niet meer deden inverband met douane kosten maar nu was er dus wel weer iemand die met UPS hem nu al had met dik 24 euro douane kosten eroverheen.

    EDIT : Wordt verzonden via Registred Mail zie ik nu via Tracking Nummer... Wat betekent ''Dispatch To 640005''?
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb er expliciet om gevraagd aangezien ze iets fout hadden gedaan. Maar moest inderdaad wel dik 24€ neertellen ^^.
     
  19. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor het antwoord. Dat is wel kut dat je die dik 24€ erbij moest neertellen.

    Maar gebeurd dit ook wel eens met Registred Mail?

    En nog iemand antwoord op de vraag van wat : 'Dispatch To 640005'', betekent?
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Het kan gebeuren met Registred, maar dat is heel weinig. Heb zelf al 4 games binnen gekregen zonder problemen, en ben niet de enigste.

    Dispatch to blabla betekend dacht ik dat hij is verzonden naar Nederland, voor de rest valt er weinig te zien aan die tracking. Verwacht hem maar pas vanaf Vrijdag ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina