1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Gamehubs is uit Maleisië, met de gratis verzending heb je HEEL weinig kans om gepakt te worden maar met UPS verzending (kost €7) heb je meer kans om gepakt te worden maar niet altijd ;)

    Dan bijna altijd gepakt worden was laatst toen de douane in een keer alles ging controleren, dat is nu niet meer.
     
  2. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Okey, dus dan kan ik ook eens iets van deze site's bestellen. Ik heb tot nu toe alleen nog maar bij play-asia besteld. En dan wel voor bedragen onder de 22 euro. (is dat bedrag trouwens de game + verzending? Of is die 22 euro alleen het spel zelf).

    Ben er wel over aan het denken om een creditcard aan te schaffen. Want ik heb begrepen dat Play.com geen paypal accepteerd?
     
  3. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik probeerde Fallout 3 op PLay.com te kopen. voor GBP 29,99 ik kon de bestelling alleen afronden als ik naar Euro switchte. Dan rekenden ze dat om naar Euro 41.99 schandalig! Met de huidige koers zou dat Euro 31.50 moeten zijn.

    Dus heb ik mijn bestelling afgebroken en heb bij Amazon.co.uk wel kunnen betalen met ponden en daar was hij inclusief verzending GBP 31.79 (Euro 33.5)

    Play heeft mij zo als klant verloren.. Pure naaierij om zo'n koers te hanteren en dan niet de optie te geven om af te rekenen in ponden.
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens, al vind ik dat Play soms nog hele mooi prijzen heeft (in euro's) voor bepaalde games. Maar van die wisselkoers klopt geen reet.
     
  5. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1

    Je mag voortaan tot 150 euro importeren maar je moet nog wel een beetje belasting betalen boven de 22 euro ofzo (rare regel in elk geval)

    Wil je dus zeker weten dat je niet wordt gepakt pak je de gratis verzending bij Gamehubs en dan heb je em na ongeveer 10 dagen (ik altijd rond de 6 dagen).
    Wil je em binnen 2-3 dagen met het risico op belasting, pak je UPS voor €7.

    Play.com heeft veel leveringsproblemen, lees dit topic maar eens door, duurt soms heel lang. Maar inderdaad, play.com accepteert geen PayPal. Wel kun je hier betalen met Wirecard, zoek ff op ''wirecard'' hier op XBW en je vindt een hele handige uitleg over wat het precies is en hoe je het moet gebruiken.

    EDIT: Heeft hier iemand de laatste tijd nog last gehad van de douane met UPS?
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2008
  6. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Nou, ik heb me dus beklaagd bij Play. com.

    Als ik iets uit Azie bestel, heb ik het in een week wel. Zo heb ik PoP ook al weer binnen van Gamehubs. Heeft ie een dikke week over gedaan.

    Van Play.com heb ik Far Cry 2, die verzonden is op 2 december, nog steeds niet binnen.

    Na 3 weken kun je de 'vermissing' opgeven bij Play.com. Nou dat heb ik dus gedaan, vergezeld van de mededeling dat ik die 'free delivery' van hun ridicuul vind. Ik betaal liever wat verzendkosten, opdat ik de game binnen een acceptabele tijd binnen heb.
    Ze hebben mijn vertrouwen simpelweg beschaamd. Kom op zeg, Engeland ligt niet zo ver.
    Ben benieuwd naar hun reactie.

    Overigens, dat van die wisselkoersen van Play.com: kun je niet gewoon afrekenen in ponden? Weet iemand dit? :)
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    ja, ik heb voor mijn prince of persia van gamehubs na 2 dec nog naheffing moeten betalen, dus OF ik had gewoon pech, OF er wordt nog best streng gevontroleerd op gamehubs pakketjes.

    Ik moet ook zeggen dat ik niet zo snel meer UPS zal nemen, het duurt meestal toch wel een dag of 4 voordat je je game binnen hebt en met free delivery heb je het ook in een week en geen risico op naheffing
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    True maar met UPS is het ook verzekerd. Als het dan kwijtraakt of iets anders heb je niet voor niets betaald. Maar ik heb zelden gehoord dat er iets mis ging met normal delivery, daarom neem ik die zelf ook altijd :)
     
  9. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik kon gisteren niet afrekenen in ponden by Play, alleen in Euro. Toen ben ik dus naar Amazon gegaan en heb daar mijn bestelling van Fallout 3 wel in ponden kunnen afrekenen.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ze versturen niet vanuit engeland ! Alle pakketen komen uit het eiland Jersey.
    Zie hun FAQ.

    Het is ook niet play.com die lang over hun bestelling doen , tis 9 van de 10 keer de distributie vanaf nederland.

    Afhangend van waar die binnenkomt zijn er verschillende pakketdiensten die ghebruikt worden.

    Denk aan selectvracht,tnt ga zo maar.

    Sommige van de pakketdiensten zijn soms zo slecht ! Heb een keer voor 3 artikelen een refund aangevraagd nadat ik ze al 1,5 mnd geleden had besteld.

    3 dagen later kwamen alle 3 pakketten tegelijk binnen en had ik een refund van play.com gekregen. Play.com heeft mij juist behandeld en heb ik ook in een mail mijn refund aan hun weer ge-refund !
     
  11. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst 2 games besteld via CDWOW - goede ervaring 1 game binnen in 5 werkdagen de andere in 7 werkdagen.

    Play.com, Play-Asia, GameHubs & CDWOW allen games of boeken besteld, alles binnen 14 dagen binnen.

    1x besteld bij DVDOffice uit de US (Dualshock 3 voor PS:cool: duurde 4 weken, was de helft van de prijs (30 dollar) en 4 maanden eerder als hier in Europa.

    Alleen maar goede ervaringen, alleen moet je ff geduld hebben ;)
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Heeft al iemand bij thehut.com besteld, erg goedkoop alleen accept geen paypal. Er was toch ook zoiets als CC-sim ofzo...?
     
  13. phoenix4

    phoenix4 Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn Amazon.co.uk is sneller dan ik had verwacht met leveren. Zaterdag besteld, daardoor maandag verstuurd, vandaag geleverd.

    Hebben ze hier een distributiecentrum ofzo? Stond nml wel een NL adres op de voorkant. (Naast mn eigen adres natuurlijk ;))
     
  14. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat over die CC-sim weet ik niet maar thehut is inderdaad een goede webshop :) Ik betaal gewoon met CC en goede levering, betrouwbaar dus.
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand enig idee waar ik de OST (Official Soundtrack) van:

    Disgaea: Hour of Darkness
    Disgaea 2: Cursed Memories
    Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King
    Fallout 3

    kan bestellen?
     
  16. Franz12

    Franz12 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Shaun white snowboarding bij Play.com besteld en COD5 bij play-asia.com ik zal wel zien welke sneller is:D
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Waarschijnlijk die van Play-Asia ;)
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Niemand? :'-(
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Nee, Fallout 3 is de enige die ik niet zeker weet.

    De rest is op CD, alleen zeer moeilijk te krijgen... =(

    Dus als iemand me dat kan vertellen maakt ie me erg blij :D (btw niet bij Play-Asia, want dan krijg je dus een echte japanse versie, en dan zie ik dus niet welk nr welk nr is :+)
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina