1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Schrok al :p. Maar heeft iemand meer ervaring met Game.co.uk? En hoe lang het daar ongeveer duurde.
     
  2. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    update, van de week eindelijk alsnog Fallout 3 ontvangen na meer dan 4 weken!
    Ik had natuurlijk al een claim ingediend en ze hebben ook netjes een nieuw exemplaar opgestuurd op 12 januari.......maar die is nog niet binnen :cool:
    Wel een goede service maar dat verzenden duurt te lang....dat gaat ze klanten kosten zo...
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Maar je krijgt wel nog een tweede gratis:+
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Als je die tweede dan braaf terugstuurt zoals de bedoeling is, dan krijg je wat geld terug van ze.
     
  5. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag ook mijn bestelde GTA IV voor de Xbox 360 binnengekregen van blahdvd.com, echter was deze niet alleen ongeseald maar ook gewoon 2e hands! :mad:

    Heb jij wel een geseald exemplaar binnengekregen?

    Of is er iemand anders die bij blahdvd.com iets besteld heeft en waarvan de bestelling wel geseald was?
     
  6. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ik wel van plan om te doen ja......eerlijke ik :p
     
  7. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Post mijn vraag nog maar een keer aangezien hij als laatste op de vorige pagina staat:

    Ik heb vandaag ook mijn bestelde GTA IV voor de Xbox 360 binnengekregen van blahdvd.com, echter was deze niet alleen ongeseald maar ook gewoon 2e hands! :mad:

    Heb jij wel een geseald exemplaar binnengekregen?

    Of is er iemand anders die bij blahdvd.com iets besteld heeft en waarvan de bestelling wel geseald was?

    /Mod Dat hij op de volgende pagina staat maakt weinig uit. Volgende keer gewoon even wat langer wachten want nu heeft men überhaupt niet eens de kans gehad om te reageren - Cookie

    Sir yes sir!
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zoals de bedoeling is.. hoezo.. hij heeft die andere toch nooit ontvangen? :b:
     
  9. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Op e-bay / bazaar krijg je er waarschijnlijk meer centjes voor, zie het als een compensatie voor het lange wachten... }:]
     
  10. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Wil je graag dat winkels goede service leveren of verpest je het liever voor de welwillende?

    Enne, ik heb bij blahdvd altijd nieuwe producten binnen gehad die sealed zijn.
     
  11. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker is dat. Eerste bestelling bij blahdvd en meteen krijg ik troep. Terwijl jij dus gewoon sealed games binnen krijgt...
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Vraag dan om een nieuwe:+
     
  13. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
  14. DonGevity NLX

    DonGevity NLX Active Member

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer of mijn GTA IV sealed was, heb er niet echt op gelet. Maar volgens mij was hij dit wel gewoon, anders had ik het op dat moment ook wel gek gevonden.

    CD zag er klasloos uit en de boekjes ongeopend, dus ik denk geen 2dehands exemplaar. Ben bang dat je gewoon even pech hebt. Ik zou ze even mailen.
     
  15. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je bij gamehubs met creditcard betalen ? Heb namelijk geen paypal account wel een creditcard.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als je een creditcard heb kan je beter uit de UK bestellen, is goedkoper :)
     
  17. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal niet hoor, bij gamehubs zijn de nieuwste games 30-35 euro en in UK 39 pond.
     
  18. xbwdx

    xbwdx FeanFan

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan met je creditcard betalen via de site van paypal. Je hebt dan geen paypal account nodig.
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Of 20 pond, zoals PoP, Fable 2, Far Cry 2, Mirrors Edge, en nog wel meer games :p
     
  20. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is gelukt :) Cod was weer in stock *)

    Wat is de gemiddelde levertijd van Gamehubs ? Heb geen ervaring met gamehubs ... Play-asia is wel erg snel altijd, meestal binnen 7-8 dagen al binnen :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina