Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik denk dat ik eind april wel wat ga bestellen bij die site. Ziet er allemaal echt te goed uit! Fallout 3 en Pure gaan het worden :).
     
  2. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Blij dat ik die Pure al 3 maand terug voor 14 euro gekocht hebt. :)
    Gewoon echt een vette game.

    Maar ziet er uit als een leuke site.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ze hebben er ook erg goedkope blu-rays :)
     
  4. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor ook alleen maar goede verhalen over die site, ik zal binnenkort daar even een Blu ray bestellen. Positief is dat ze ook Paypal accepten.
     
  5. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    En hoe zit het bij die site met codes? Heb daar namelijk net 2100 M$ points gekocht!
     
  6. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou alleen nog een gratis Bluray speler erbij. :+

    Als het via de mail gaat waarschijnlijk binnen een dag.
     
  7. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nou ben benieuwd dan!
     
  8. melvinvdb

    melvinvdb Professional

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Die website is gewoon echt fijn. De afgelopen 2 maanden heb ik er 19 bestellingen gedaan. Er zijn er nu 17 aangekomen en wacht nog op 2 bestellingen. Wel vroegen ze me vorige week om een kopie van mijn identiteit op te sturen om fraude te voorkomen o.i.d.

    Alle bestellingen werden binnen 2-5 werkdagen verzonden. Na de verzending kwam het altijd na 4-6 werkdagen bij mij thuis. Goed verpakt en als er een Engelse stekker op zat leverde ze met zo een opzetstuk om in Nederland te kunnen gebruiken. En boven de 100 pond krijg je zo een tracking nummer.

    Oja en er is ook geen douane gedoe, is namelijk binnen de EU dus je mag onbeperkt bestellen zonder nog douane kosten te betalen.

    Enige nadeel is dat je geen producten kan bestellen die meer wegen dan 400gram. Je mag dus wel bijvoorbeeld 10 x iets van 300 gram bestellen maar niet 1 x iets van 400 gram.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2009
  9. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik online MS points bestellen met IDEAL? Zoek dan ook snelle levering en betrouwbaarheid!
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    www.gamecard.nu
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je Ideal wilt gebruiken omdat je geen CC hebt kun je ze ook hier met paypal bestellen.

    http://www.mymemory.co.uk/

    Ook nog zo'n 6-8 euro goedkoper.
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wil ff vermelden dat MyMemory de Live Points PER POST verstuurd!! Dus de punten zijn daar weliswaar lekker goedkoop, maar het duurt dus wel extra lang!
    Heb maandagavond 2100 Points besteld (€18,80) en kreeg vanmorgen pas maailtje dat ze verzonden zijn, per post dus! Zal nog ff laten weten wanneer ze binnen zijn en hoe lang het dus precies duurt!
     
  13. bja123

    bja123 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil iets bestellen op mymemory. Maar op mn paypal account heb ik nog maar 3€, er staat wel wat het resterende bedrag is en mn giro rekening nr. Word het resterende bedrag gelijk van mn rekening afgehaald? zodat ik gelijk kan afrekenen. Of moet ik eerst voldoende geld overmaken naar mn paypal account en dan bestellen?
     
  14. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nee dat hoeft niet, het resterende bedrag wordt rechtstreeks van je rekening afgeschreven.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tja, je moet er wat voor over hebben :+
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ach ja, heb je er een reservedoosje bij. :) Misschien de volgende keer even vragen of ze het kunnen e-mailen. ;)
     
  17. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Die doosjes kan je alleen nergens voor gebruiken, omdat er alleen zo'n laf kaart-sleufje inzit. Zonde van al dat plastic...
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan heb je net pech, want ze zijn er ook waar je gewoon een disc in kan doen. ;) Ik krijg de codes tegenwoordig digitaal, maar toen het nog niet zo was heb ik maar twee keer een doosje gekregen waar ik niks aan had. Best maf dat ze verschillende gebruiken, maar ja in de console gebruiken ze ook verschillende hardware zoals de fans. 8)
     
  19. bja123

    bja123 Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0

    Dus in principe hoef je geen geld op je paypal account te hebben, omdat het toch van je bank rek. word afgeschreven? Dus soort van iDeal maar toc hweer niet?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ja het is een soort van iDeal maar toch weer niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina