1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijg geen trackingcode.
     
  2. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    dit had ik ook.... voor 2 weken lang werd ie geweigerd, daarna belde ik ze op... en ze beweerden nog steeds dat het niet klopte. 3 dagen later mailde ik ze, dag erna kreeg ik e-mail dat het product verstuurd was... ik heb nog steeds niets ontvangen! Is al meer dan 2 weken geleden.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb nooit problemen gehad met play & cc hoor..
     
  4. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    verzending bij PLAY kan idd vrij lang duren (zker als je vergelijkt met sites buiten de EU!)....en CC gaat daar wat lastiger. Bij mij was t probleem een tijdje terug dat ik verhuisd was en mn gegevens niet meer klopte.....maar na 3x opnieuw aanpassen lukte het wel.
     
  5. Beterder

    Beterder Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad ook gezeik met mijn CC. Elke andere webshop zou gewoon direct de CC check doen en mocht het niet goed zijn (wat ik betwijfel) de betaling afkeuren, bij play.com krijg je twee dagen later een mailtje dat de order geannuleerd is en je maar moet bellen om het recht te zetten. Geen zin in, bestel wel ergens anders.
     
  6. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een waarschuwing voor de gamehubs bestellers die hun spellen met ups laten verzenden: ik heb vandaag importbelasting moeten betalen toen ze aan de deur stonden. Ik weet niet of dit vaak gebeurt, maar irritant is het wel.

    Gamehubs doet nu dus weer aan ups verzending naar nederland maar het is dus niet zonder risico.
     
  7. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat de importbelasting was afgeschraft per 1 Januari tot een bedrag van 150€
     
  8. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moest je alleen BTW betalen als het bedrag hoger dan 22 euro is.
     
  9. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Invoerrechten: afgeschaft tot een bedrag van 150 euro.
    Importbelasting: helaas niet...
     
  10. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil?
     
  11. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    dus 20% belasting erbij.
     
  12. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als je een game van 35 euro koopt moet je 7 euro bijbetalen?
     
  13. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor 3 spellen a 34,99 euro totaal 37,93 euro (waarvan 10 euro 'administratiekosten' van ups zelf) extra moeten betalen, dus reken maar uit.
     
  14. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een hoop geld voor mij geen UPS wacht wel wat langer.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Pfff, zit die 10 euro van UPS er nog steeds bij, dan heb je ook niks aan verzending met UPS. :mad:
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ben beetje klaar met Gamehubs.
    Wacht al 3 weken op COD5 :mad:
     
  17. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat er hier mensen zijn die "wachten" op een spelletje zeg. Pfff... Real life please! :D

    /Mod Je drukt maken over mensen die wachten iop een spelletje , Pfff Real life please! :D
     
  18. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Net de nieuwsbrief van Gamehubs ontvangen:
    Hi mate,

    We are pleased to inform all our customers that we will be having a 'Christmas Rock Sale' start from today (5th December, 2008). The 'Christmas Rock Sale' will end on 25th December, 2008).
    All in stock XBOX 360 & PS3 games are on 'Christmas Rock Sale' now. Those who have bought 3 in stock games and above will entitle to enjoy a FREE UPS delivery as well as a 5% discount code for next purchase. But the code is valid after 'Christmas Rock Sale'.

    We have selected one XBOX & one PS3 game which customers entitle to get 10% discount code for next purchase. But the code is valid after 'Christmas Rock Sale'.

    Golden Axe: Beast Rider (XBOX360) = FREE 10% discount code
    Shaun White Snowboarding (PS:cool: = FREE 10% discount code

    Netherlands' customers please take note. We have begun to ship to Netherlands via UPS Express delivery. But we will declare the actual value for the package. And we are not responsible for any tax issue. Sorry for any inconvenience caused.

    Hurry! While stock last.

    Happy Merry Christmas & Happy Holiday!


    P/S: Due to our newsletter system error, we are able to send text message only. Sorry for any inconvenience caused.
    Hier gaat het om:
     
  19. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    play-asia wordt ook steeds duurder ga voortaan alleen maar naar gamehubs of koop/ ruil ze op de bazaar. Op play-asia zit nu alles tegen de 40 euro aan.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Lol, GH heeft net wat games met 1€ afgeprijsd. Sociaal :9.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina