1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh.Ik laat altijd me spel in een doos komen, als ik bij Play asia bestel.heb nu voor 2de keer besteld.1ste keer gelukkig niet gepakt:).
     
  2. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    op een crackdown van 22 euro + verzendkosten vind ik 10 euro best veel. Al hoewel je het hier niet goedkoper zult krijgen :9 .

    Maar hoe controleren ze dan? Van oh.. Dat is een grote doos, laten we die controleren? Of kijken ze wel alles na, en besluiten bij de één wel belasting te heffen en de andere niet?
     
  3. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    tis maar wat je veel noemt , je kan hem ook bij je lokale spellenboer halen a 55 euro......ook al word je gepakt , je bespaart altijd.....

    hoe ze dat controleren? ze kijken simpel naar het afzendadres....
     
  4. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand van jullie wel eens een grotere doos met software of hardware over laten vliegen? En hoe is dat verlopen?
     
  5. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand ?
     
  6. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil xbox live aanschaffen via play asia.Maar er staat US.kan ik het toch gebruiken voor xbox360? Als da zo is zal ik de xbox live vison cam+ 12 maanden live aanschaffen:)
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    meerdere mensen hebben al geroepen dat de code's gewoon werken en hardware heeft sowieso geen beperkingen.....
     
  8. Corneel

    Corneel Active Member

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon ruim € 50,- aan douanekosten betalen (totaal pakket wat € 120,-incl verzendkosten). Ze hadden een fout gemaakt met hoeveel de verzendkosten waren dus ik kon dat astronomisch hoge bedrag betalen.
    Probleem was dat ik nergens zwart op wit had staan hoeveel de verzendkosten precies waren, dus het juiste bedrag kon niet gefactureerd worden.
    Oftewel het is niet aan te raden een grote hoeveelheid te bestellen, dan heb je een grote kans dat je gecontrolleerd wordt.
     
  9. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou vooral jammer zijn dat je dan je voordeel kwijt bent. Maar kijken ze naar het totaalbedrag? Dus hoe hoger het totaal bedrag hoe hoger de heffing? Wat als je er nou "gift" op zet?

    Worden replica's weleens vernietigd bij de douane?
     
  10. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als je met replica een kopie bedoelt dan ja
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand of je bij de Japanse Crackdown ook nog de Halo 3 beta krijgt? Bij voorbaat dank :)
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand ervaring mee om Guitar hero 2 uit het buitenland te bestellen?
    de verzend kosten, kans van doane en eventuele extra kosten?
     
  13. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bij play-asia besteld staat verzendkosten erbij , de kans van douane is 50/50 aangezien het best wel een doos is waar die gitaar in zit......als je word gepakt betaal je ongeveer 15 tot 20 euro bij.....

    je kan ook mialen met de vraag of ze op het pakket willen zetten dat het een gift is , dan is de kans erg klein dat je word gepakt door douane...
     
  14. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb de japanse versie nu een week geleden binnen gekregen en daar zat de halo 3 beta bij:)
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    het is alweer een poosje geleden, paar weekjes, dat ik een acc probeerde aan temaken op play-asia,
    maar bij het registreren vroeg hij om mijn cc nr, kan ik niet znder cc een account aanmaken? en vervolgens met bv paypal te betalen?

    zou kunnen zijn dat het een andere site was, maar volgens mij niet
     
  16. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    bij p;ay asia kan je betalen met cc, bank transfer en paypall.Dus ik vind maar raar da je persee cc nodig hebt?
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn fout, zal wel een andere site zijn geweest, want ik heb nu gewoon een acc kunnen aanmaken

    ik ben er eigenlijk al zeker van dat deze vraag gesteld is maar, niet echt zin om 16 bladzijdes door te bladeren,

    als er bij play-asia wordt er aangegeven dat hij regio vrij is ( no region protection), kan ik hem dan gewoon op elke xbox spelen?
    want bij versie staat er bijv, asia,
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  18. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja da kan.Dat staat ook als je op de game klikt.Dan zie je groen vinkje bij pal.
     
  19. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    denk dat ik het pakket van 12 maanden gold en de vision camera ga kopen, daarvoor was al meerdere keren bevestigd dat het in europa werkte, al staat er us bij, rite?
     
  20. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ja.Maar het jammere van dat is dat het pakket niet op voorraad is.Al voor heel lang helaas.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina