1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dus je hoeft niet eens meer geld naar paypal over te maken? Dat halen zij dan gewoon van je rekening af? Dat is helemaal ideaal!

    Want dat kan ik niet direct vinden op http://www.promo-paypal.nl/hwh/
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  2. Remco

    Remco Guest

    Weet iemand waar je een beetje goedkoop een memorycard kan krijgen?
    want bij P-A hebben zel alleen maar die van 512 mb en die is niet regiovrij. En ik heb alleen maar 64 nodig..
     
  3. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Zo ging het bij mij in ieder geval. Lijkt veel op iDeal. Ideaal inderdaad.

    Edit: Dit dus:Vanaf nu kunt met PayPal direct vanaf uw bank- of girorekening betalen en geld toevoegen aan uw PayPal-rekening! Gewoon iets bestellen bij PA en dan betalen bij stap 5 en dan moet je inloggen op je paypal en dan druk je op 'Dit bedrag betalen' en klaar is kees.
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    ok super! Thx
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb ook paypal direct aan mijn giro gekoppeld en het werkt als een trein. Eigenlijk iets te gemakkelijk ;)

    Waarschijnlijk overbodig: maar hou de bevestigingsemail die je van paypal krijgt! Alleen dit is een geldig bewijs van je betaling.
     
  6. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook een paypal rekening die ik gisteren heb aangemaakt maar moet je die 5-7 dagen wachten voordat je kan betalen met paypal of kan ik nu al bestellen?
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Je hebt twee opties:

    1) je stort geld op je paypal account en gaat dan bestellen. Alleen van je gewone rekening naar paypal duurt altijd een paar dagen

    2) je koppelt je rekening aan je paypal rekening en kan dan direct bestellen. Echter deze koppeling kan pas plaats vinden als zij twee zeer kleine bedragen hebben overgemaakt op jouw rekening en jij die bedragen bij hun verifieert. Is dit eenmaal gebeurd, dan heb je vanaf dat moment geen 'wachttijd' meer.

    In jouw geval moet je nog even wachten dus. Ik had trouwens die paar cent na twee dagen ;)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb ook een Paypal account met m'n bankrekening daaraan gekoppeld. Maar sinds ik m'n Creditcard heb, betaal ik daar mee. Duurt het altijd pas een maand voordat het afgeschreven wordt, komt het niet zo hard aan! :+
     
  9. tim15

    tim15 Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    1
    die call of duty 4 die ze verkopen op gamehumbs is tog gewoon zelfde als hier in nederland ?? alleen goedkoper :)
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Mijn PayPal is nu ook gekoppeld _O_ import kan beginnen
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Alleen je cc gegevens blijven echt OVERAL hangen. Kijk maar eens naar Play Asia en je Xbox live. Je nummer wordt gewoon niet meer gevraagd. Nee paypal heb ik liever
     
  12. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, van de online CC ben ik ook niet zo.
    Je hbet alleen nummer nodig naam en geldigheids datum.
    Geef mij iid ook maar paypal :)
     
  13. Remco

    Remco Guest

    Ik probeer het nog even een keer:9
     
  14. Dayuum

    Dayuum Guest

    Als ik met paypal betaal en er staat niks op mijn paypal rekening dan maakt paypal er altijd een E-check van en de verkooper ontvangt het geld pas als Paypal het geld van die E-check van mijn rekening heeft gehaald wat meestal een week duurd

    En mijn bankrekening en paypal rekening zijn wel gekoppeld
     
  15. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit het buitenland een game bestellen is nieuw voor mij, dus even een vraagje.
    Ik wil graag CoD4 bestellen bij Play-Asia, daar dus een account aangemaakt.
    Ik wil betalen via Moneybookers.com (kun je gelijk mee betalen, en met IDeal mogelijk).
    Nu dus mijn vraag, hoeveel moet ik nou precies naar Moneybookers overmaken?
    Game €34.72 + Shipping Costs €2.16 + Transactiekosten moneybookers.com €1,80 = €38,68 Totaal.
    Klopt dit bedrag? Ook van die transactiekosten van moneybookers, of is het meer of kan het ook anders/gratis??

    Alvast bedankt :thumbs:
     
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja met paypal kan het gratis, en gaat ook sneller (transactie tussen jou en play-asia binnen 1 min.)

    En playasia geeft het totale bedrag door aan paypal, waarna je alleen op versturen hoeft te drukken xD
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik heb wat vragen die heus wel gesteld zullen zijn.

    Ik wil CoD4 bestellen bij Play Asia via PayPal ik heb nu een account daar gemaakt. Mijn vraag is of dat alle soorten bankrekeningen Paypal accepteerd. Ik heb namelijk een Spaarrekening bij ABN Amro, op deze rekening kan ik alleen pinnen. Ik had laatst Halo 3 besteld bij Bol via Acceptgiro. Heb toen mijn bankrekening ingevuld maar die kon niet omdat hij Acceptgiro niet accepteerd. Zal hij Paypal wel accepteren ?
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Spaarrekening kun je niet verbinden aan PayPal. Alleen een Lopende Rekening.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Argh! Dat is vervelend, nouja dan maar in de winkel. Bedankt voor het snelle antwoord!
     
  20. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook maar een paypal account aangemaakt, maar nu moet ik 5-7 dagen wachten voordat ik iets kan betalen. Klopt dit?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina