1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Klopt, is echter wel een indicatie, bij mij stonden de bedragen die ze storten ter verificatie van je bankrekening na 3 dagen al op mijn rekening! Dan is het een kwestie van die bedragen invullen bij PayPal, en je rekening is gekoppeld!
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet of je het al gedaan heb, maar je kan het beste een bankrekening toevoegen, en vervolgens kan je gewoon direct betalen via paypal vanaf je rekening, dus niet meer irritant uit lopen rekenen hoeveel het nou precies kost enzo, vanochtend gedaan met cod4, en werkte helemaal goed :D
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik wil via paypal bij gamehubs mass effect bestellen maar als het spel niet regiovrij is kan ik hem dan weer opsturen en me geld terugkrijgen.
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het duurt een aantal dagen alvorens PayPal 2 bedragen op je rekening heeft gestort om te controleren dat jij de rekeninghouder bent.
     
  5. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    toch beter dan elke x apart geld toevoegen,
    nu is het wel heel erg makkelijk geworden, in die paar dagen dat het duurde had je wat bedenktijd, maar nu gaat het direct:p
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand?
     
  7. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon nog even wachten tot het zeker is of Mass effect wel regiovrij is.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja denk het ook :) dan vermaak ik me met AC ;)
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    als ie ook regio-vrij is:+
     
  10. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien CoD4 bij play-asia al is uitverkocht (en ik er niet één heb omdat paypal nog niet klaar is met registeren), wil ik de game straks bij Gamehubs.com bestellen. Maar hier komt de prijs in Engelse Polnden bij te staan, kan je dat ook gewoon simpel met paypal betalen?
    TY!
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik dacht altijd dat de bank dat automatisch omrekende, maar ben niet zeker :+
     
  12. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt, als je eenmaal bji het betalen aankomt, dan wordt dat automatisch omgerekend met de huide koersen
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
  14. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    met xbl punten had ik ze gemailed, en ze zeiden dat het niet kon, dus waarschijnlijk kan het hiermee ok niet
     
  15. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht wel is gelezen te hebben dat xbox live regio vrij was zeg maar
     
  16. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Play asia mensen zeggen van niet, dus ik riskeer het dan ook niet.. over die punten dan he
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik dacht dat Fardo hier pas had bevestigt dat alleen de Live uit de Visioncam bundel het deed, en de rest niet...
     
  19. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Kan iemand mij even uitleggen hoe ik nu precies een spel bestel via Play-Asia.com met Moneybookers/PayPal?

    Je dient een account aan te maken op Moneybookers en dan kan je daar geld op zetten en hoe dan verder?
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Het beste kun je een PayPal account aanmaken. Vervolgens hang je je bankrekening aan je account. PayPal stort dan binnen enkele dagen 2 kleine bedragen op je rekening om te controleren of jij wel de echte rekeninghouder bent.

    Zodra dat gebeurd is, kun je rustig met PayPal betalen. Je hoeft dan geen geld meer op je account te plaatsen, maar ze schrijven dan direct geld van je rekening (zoals met iDeal). Easy as that! :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina