1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ke thnx:) Die neem ik in overweging. Zijn er verder nog kosten aan verbonden?
    Nadeel is wel dat het enkele dagen duurt, bij Moneybookers kan het allemaal direct toch? Of is dat lastiger in vergelijking met PayPal?
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2007
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    PayPal is geheel gratis. Heb verder geen enkele ervaring met Moneybookers.
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Alleen als je ermee betaalt, NIET als je geld wilt onvangen, dan is het juist erg duur! (over paypal).
     
  4. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je Assasins Creed ook bestellen bij Play Asia? Call of Duty 4 kan wel heb ik begrepen..
     
  5. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    assasins creed ook maar er staat nog vraagteken bij pal maar heb begrepen dat spellen van ubisoft ook pal zijn

    wil waarschijnlijk ook ff paypal aanmaken maar is daar een leeftijd aan verbonden
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  6. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Zonet CoD4 bij Gamehubs.com besteld, voor 24,99 britse ponden, dit werd automatisch overgezet naar € 36,77 dat was best handig!
    Met Paypal betaald, dat ging best makkelijk. Misschien bijna te gemakkelijk imo, het wordt gewoon automatisch afgeschreven nadat je geregistreerd bent.
    Het zal wat meevallen hoop ik.

    Binnen 2 dagen kon ik trouwens mijn al mijn Paypal account arriveren
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2007
  7. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat effe weten als je binnen hebt,
    dan bestel ik daar voortaan ook ff!
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ff een vraagje: Mócht je onverhoopt toch gepakt worden door de douane. Hoe moet je de boete dan betalen? Contant aan de deur, of kan je ook pinnen?
    Of hoe moet ik dit zien?

    En aan wat voor bedrag moet ik dan denken? (voor 1 á 2 games)
     
  9. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb cod4 blij play-asia besteld maar die is dus uitverkocht. Iemand enig idee hoelang het duurt voordat ze hem weer hebben?
     
  10. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een vraagje trouwens. Op Paypal staat dat ik betaald heb, maar het geld is nog niet afgeschreven. Ik heb volgens mij in één van de vorige pagina's gelezen van dit topic dat het afschrijven binnen enkele minuten moest gebeurgen toch!?
    Of moest je nog een extra iets bij paypal oid doen? Ik heb nu volgens mij alleen maar mijn e-mailadres+wachtwoord ingevoerd op gamehubs voor mijn paypal. Hoe zit dit precies?
     
  11. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0

    je moet invoerrechten en belasting betalen maar er wordt alleen steeksproef gewijs gecheckt en kleine pakjes bijna nooit dus 1 game per x is het beste
    Je krijgt je pakje gewoon aan de deur en moet betalen aan de postbode bedrag ligt aan de waarde van je verzending en het gewicht
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    ... En hoelang het duurd voordat ie verzonden is en shit?
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk er over om via play-asia te bestellen en dan gewoon te rekenen erop dat ik 't volle bedrag moet betalen ( zit je altijd goed) aangezien er invoerrechten zijn etc op games...
     
  14. rain

    rain Active Member

    Berichten:
    96
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of je gewoon je bankrekening aan je paypal acount heb gekoppeld?Want anders duurd het een paar werkdagen.Teminste dat heb ik wel.grtz
     
  15. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Bankrek.nr. is gekoppeld. Het geld is net afgeschreven, heeft ongeveer 12 uur geduurd.

    Dus nu wachten op het onvangen \o/
     
  16. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook bij gamehubs bestelt nu maar hope dat ik hem snel binnenkrijg \o/\o/\o/
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Me 2 bij Gamehubs zonet:D
    Enig idee hoe je op de hoogte wordt gehouden van je orderstatus en hoe lang het duurt voor ik het spel in mn brievenbus vindt?
    Het bestellen en betalen ging onwijs snel btw:cool:
     
  18. colinxbox

    colinxbox Active Member

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    ja cker snel binnen een minuutje ofzo met paypal :thumbs:
     
  19. JoeLou

    JoeLou Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de site van Play-Asia staat dit bij de Asian Orange Box:
    Price: US$ 49.90 (~34.39 EUR)
    Als ik die 49.90 dollar ga omrekenen op de site van GWK komt er 31,60 euro uit.
    Is het nu zo dat die prijs op P-A niet geupdate is?
     
  20. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    In de mail die ik kreeg (misschien moet jij die nog krijgen) van Gamehubs stond dat ze mij zsm ook een ordernummer ofzo zouden toesturen. Hiermee kun je de status van je bestelling bekijken, verzenden gaat gewoon via TNT Post.

    Of gewoon een extra stukje winst? Maar omdat de dollarkoers elke dag verder zakt, en ze blijkbaar dus ook niet elke dag de wisselkoers updaten, kan het ook zo zijn dat je daarom iets extra's betaald?! Ach het is nog altijd goedkoper dan hier in NL :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina