Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shifty_afca

    shifty_afca Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook via gamehubs. Zeker een blijvertje voor de goedkope games :D
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Is Assassins Creed ook regio vrij bij Gamehubs? En kun je met PayPal betalen? :)
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja en ja.
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    volgende bestelling word bij mij ook via gamehubs !

    wacht nu al te lang op mijn Cod 4 via PA :mad:
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    Is geen peil op te trekken welke sneller is. Ik krijg het idee dat het niet echt aan 1 van beide sites ligt, maar aan factoren die ze zelf ook niet in de hand hebben. Er zijn mensen die erg lang moeten wachten bij PA en er zijn mensen die erg lang moeten wachten bij GH. Het is gewoon iets wat je maar voor lief moet nemen als je zo'n 33% goedkoper wilt gamen :)

    Hou er trouwens rekening mee dat als het echt lang duurt hij bij de douane kan liggen ;)
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    maandag 2 weken dus ja zal wel :9
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Twee weken is nog vrij normaal hoor ;)

    Ik heb 1 week en 5 dagen op die van mij gewacht, een dag langer dan dat jij aan het wachten bent dus ;)

    Pas na drie weken wordt het 'langer dan normaal'.
     
  8. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil AC ook maar bij gamehubs gaan bestellen.
    Maar hoeveel moet je bijbetalen als de douane het spel onderschept?
    En de verzendkosten zijn gratis maar hij wordt wel aangetekend verstuurd? :)

    Edit: het is dus 19% + nog administratiekosten?
    Dus als ik dan iets van 35 euro bestel kan het me toch nog wel bijna 50 kosten? kan ik hem net zo goed bij MM halen(49 euro)

    Hoe groot is de kans ongeveer dat ie onderschept wordt?

    Anders bestel ik wel Mass Effect daar, da's voor mij niet echt een spel waar ik heel erg naar uitkeek maar zo te horen is het wel een must-have.Vind het dan niet zo erg als ik een maand erop moet wachten.Is wel m'n voordeel weg mja, wel het proberen waard :)
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  9. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg em vanochtend ook binnen.

    8 nov. besteld + geld afgeschreven via Paypal
    9 nov. betaling binnen bij Gamehubs
    10 nov. Game verzonden
    16 nov. Game binnen!! :D
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 4 games besteld, neit bij gamehubs maar bij play-asia, maakt niet uit qua kansen natuujrlijk als het gaat om duane, en van de 4 x is ie nog nul x onderschept, de kans is erg klein dat ie onderschept, kans dat als je hem in de winkel haalt en dan door een auto geschept wordt is groter:p

    ook had ik een x 2 games in 1x besteld en daar was ook nix mee aan de hand.... gewoon denken: scheit eraan , schilt 20 euro, doe ik ook altijd:thumbs:
     
  11. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Thanks voor je respons. Je hebt me wel overtuigd :)

    Maar toen ik de betaling afrondde kreeg ik dit bericht:
    WTF? Ik heb niet met paypal betaald, maar gewoon met cc.
    Mja, even afwachten dan maar.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2007
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik denk dat de kans voor onderschepping bij de douane als je bij play asia besteld ongeveer 10 procent is als ik op eigen ervaring en reacties van anderen moet afgaan. Hoe dan ook, als je even wachten niet erg vindt dan is het gemiddeld gezien zeker een stuk goedkoper. (vooral bij new releases)
     
  13. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het zo dat als je normaal met CC betaald, je (financiele) gegevens 'bekend' worden gemaakt. Voor derden die jou vervolgens mail en troep sturen.
    Dat is nu niet gebeurt, betaling is gewoon goed gegaan.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Hoeveel moet je eigenlijk betalen als je spel van 40 euro door de douane onderschept wordt?

    En weet iemand hoelang het duurt als je een game (in dit geval Assassin's Creed) besteld bij www.play-asia.com en hij out of stock is? Als hij op voorraad is duurt het ongeveer 1,5 week naar mijn ervaring.
     
  15. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    19% geloof ik, dus zo'n 7 euro. Geen idee hoe lang het duurt voor die weer op voorraad is.
     
  16. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Kep Call of Duty 4 gisteren binnen gekregen! Althans, vanmorgen vond ik pas een bonnetje dat ik het spel kon ophalen bij het postkantoor, had ik gisteren maar gekeken8)
    Vorige week donderdag besteld, vrijdag opgestuurd en de vrijdag daarop al thuis bezorgd!

    Is besteld bij gamhubs.com overigens, 8 dagen na bestelling:D
     
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    heb zitten nadenken, en het is toch eigenlijk wel raar dat als de douane jouw game zo nodig moet controleren, dat je dan een boete moet betalen? slaat toch eigenlijk nergens op? als de polite je van de weg haalt voor alcohol controle en je hebt niet gedronken moet je toch ook neit betalen, precies hetzelfde imo
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het probleem is dat je dus WEL iets fout doet. Je importeert producten van buiten de EU zonder daar belasting over te betalen.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Maar tot en met 22 euro, was ook een keer een actie met crackdown voor 22 euro op play-asia.

    Maar weet iemand hoe lang het duurt als een product out of stock is op play-asia.com om het dan thuis te krijgen?
     
  20. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Is heel verschillend..Ene keer duurt het een paar dagen en andere keer 1,5 week...The orange box bijvoorbeeld duurde vrij lang maar PGR4 was na 2 dagen weer in stock
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina