1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asharith

    Asharith Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik krijg ook van hun de Asia versie.. Zit in een bundelbestelling met CoD4 en AC en nog wat funn stuff (ac faceplate \o/ ). Nu zie ik idd ook dat er bij Mass Effect staat dat het only asia is.. Heb ze gemailed maar weet niet of dat optijd is aangezien in mijn order niet meer kon veranderen.
    Maar wat ik nu lees is dat die Asia versie wellicht toch te spelen is ?? NICE
     
  2. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dh-77-1-49-en-15-Mass Effect-70-1vee.html
    Volgens deze pagina kan hij wel afgespeeld worden op een PAL console, maar als de asia ook werkt (en engels is?) ben je natuurlijk daarmee een stuk goedkoper uit.:thumbs:

    Edit: nutteloze post, ik las iets verkeerd.8)
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  3. mazterroulz

    mazterroulz Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig of de aziatische versie van AC gewoon in het Engels is?
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    argh, wanneer komt ie aziatische AC nou weer = in stock..
     
  5. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat vraag ik me ook af over de aziatische cod4 bij play-asia. Heb em besteld op 7 november, dat is nu 2 weken geleden. Zal ik ze maar eens een mailtje sturen? Zou dat zin hebben?
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Oeh groot pakketje, ben benieuwd of de douane het pakketje pakt :)

    Mijn redelijk grote pakketjes (iig groter dan 4 spellen) uit china zijn iig nog nooit onderschept.
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat heeft natuurlijk geen zin. Als hun 'm hebben verstuurd ligt de verantwoording niet meer bij hun. Als hij nog niet binnen is zijn er 2 scenario's mogelijk:

    • Hij is onderschept door de douane (+/- €10,- boete)
    • De postzak is ergens achter gebleven en je krijgt 'm dus later. (had ik met PGR4)
     
  8. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    De aziatische versie is nog niet in stock;). Hij is dus nog niet verzonden, volgens mij.
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt niet of ze hem al verzonden hebben, maar wanneer hij weer in stock komt
     
  10. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, anders moet ik de US version maar doen met 8dollar coupon
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ah! Verkeerd begrepen. :)
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb de Asia versie met 8 dollar coupon. Kheb me opgegeven voor een mailtje als hij weer in stock komt. Ik hoop dat het snel is.
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Als iemand de asia versie binnen krijgt, zou ik graag willen weten of die het hier gewoon doet.:cool:
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    op play asia staat dat hij regiovrij is.

    EDIT: Er staat bij mijn bestelstatus 'preparing order', maar hij staat op de site nog niet als 'in stock'. Ik heb ook niet gekeken wat het op het begin is. Zou hij er nou al zijn? De asia versie van AC dus.

    EDIT2: Hij is er dus niet. Ik heb even een mailtje gestuurd of ze al weten wanneer hij binnen komt. Ik zal het posten zodra ze geantwoord hebben.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2007
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Op play-asia staat de US versie op regiovrij, de Asia versie staat niks bij.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]

    en nog iets: zijn microsoft points eigenlijk regiovrij? lijkt me niet he?
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  17. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    raar, heb vorige week vijf x gepost op strikebang, en heb alles geddaan weat je moest doen om zo'n coupon code gemailed te krijgen, alleen ik krjig hem niet.. en met mij heel veel andere mensen, zijn er hier mensen die hem wel gekregen hebben?
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Jup, na ongeveer een week wachten. Kijk ook even in je spam folder, misschien is ie daarin gekomen.
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Misschien was het niet duidelijk maar ik bedoelde Mass Effect, niet AC. Heb AC namelijk allang via Play-asia ;)

    Die microsoft points kan je niet gebruiken hier.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Man ik word echt gek hier. Ik heb gister play-asia een mailtje gestuurd met de vraag hoe het staat met cod4 maar heb nog niets terug. Als ik niet snel iets hoor ga ik misschien wel mijn bestelling anuleren. Nu is mijn vraag dus of dit zomaar kan. Krijg ik gewoon mijn geld teruggestort etc?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina