1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
  2. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn...ik heb eindelijk Conan (v. Playasia) binnengekregen, 3o oktober was de game geshipped en gisteren stond meneer de postbode aan de deur. Of ik even 8 euro invoerrechten wilde betalen! Dit is m'n eerste game die tegengehouden is door de douane...hopelijk ook de laatste.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Als er niet bij staat dat hij regiovrij is dan is hij dat ook niet. Ik zou de gok niet wagen als ik jou was :):
     
  4. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb net een mailtje terug gehad van play-asia dat ze hun best doen om zo snel mogelijk call of duty 4 weer in stock te krijgen. Ik heb dus eigenlijk geen zin meer om te wachten want ik wil dat spel hebben. Dus kan ik mijn bestelling zonder problemen verder anuleren en krijg ik dan gewoon mijn geld terug? Graag snel antwoord want dan kan ik vanmiddag cod4 in de winkel halen.
     
  5. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    maar toch wel gekregen ! ik wacht nog steeds mijn COD 4 via PA ..al al bijna 3 weken , die is ook door de douane tegengehouden dus =(
     
  6. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Mijn call of duty 4 is net verzonden van play-asia. Hij staat nog steeds op sold out op de site maar bij mijn order status staat shipped. Is die bij andere mensen die hem daar hadden besteld nu ook verstuurd? Nu maar hopen dat hij niet tegengehouden word door de douane want ik wil hem nu echt spelen.
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar dan nog is het een stuk goedkoper toch?
     
  8. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    als jij hem voor 36 eu heb besteld, dan was ik later, ik kocht hem voor 44, en ik kreeg cod4 gister binnen

    thx

    ja maar toch best genaaid, als je hem verwacht te kopen voor minder, maar alsnog goedkoop inderdaad, daar heb je gelijk in... ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat is gewoon het risico dat je loopt met importeren.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik zit nu op zo'n 20 bestelling vanuit het buitendland. Gemiddeld zo'n 20 euro winst per bestelling (is nog soepel!), tel uit je winst. Kan ik wel een keertje 8,- voor missen. Daarnaast regelmatig een klein beetje winst gemaakt bij het weer verkopen van het spel. Dan is het spel dus gewoon gratis.
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    play asia mailde dat ze niet wisten wanneer de asia versie van AC binnenkomt maar dat ze het snel proberen.
     
  12. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn US versie van AC is maandag verscheept, ben benieuwd hoe snel hij binnen komt, ik hoop op volgende week woensdag ofzo.\o/
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    tsja .. dit was me 2de bestelling via het buitenland .. en meteen raak , dus ik ben wel een beetje huiverig voor geworden

    maar als ik Cod 4 heb dan heb ik weer goed ruilvoer :) heb Cod 4 namelijk alweer aangeschaft :9
     
  14. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    2 keer douane? Zo dat is balen....nu weet ik het wel zeker dat ik niks ga bestellen via buitenland...
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Onzin. 99/100 mensen hebben nergens problemen mee. Je moet het maar nét treffen. Ik heb 2x succesvol via Play-Asia besteld.
     
  16. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb tot nu toe één keer bij Play-Asia besteld. De eerste kwam binnen 5 werkdagen aan. Verzonden op maandag en binnen op vrijdag! De tweede (Call of Duty 4) is zojuist verzonden en hoop hem volgende week donderdag, vrijdag binnen te krijgen.
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    nee geen 2 x douane .. dit was me 2de bestelling en nu dus waarschijnlijk wel onderschept .. je moet gewoon toevallig pech hebben dus !

    vorig jaar rainbow six daar besteld en toen vrij snel binnen gekregen
     
  18. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik al 3 bestellingen 1 van de 3 2 games tegelijk, onzin dat mensen het niet bestellen vanwege douane, want die kans is gewoon te klein om je zorgen over te maken, moet je nagtuurlijk zelf weten, jou verlies
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik denk dat je het echt onderschat. Volgens mij heb je wel eens kans van 10% op douane kosten.
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    zolang iemand niet 100 x iets beteld gelijk verdeeld over het jaar kan je niet een exact percentage geven, enigste wat je kan doen is kijken op forums of mensen er iets over zeggen, maar dat zegt natuurlijk nix

    als je je 10 % kans heb, dan bestel je toch gewoon 9 games?kan ook:p

    edit: kut zooi, terwijl ik dit typ valt er koffie op me toetsenbord,
    mss een teken dat douane controle toch een hogere kans heeft...... nah....
     
    Laatst bewerkt: 23 nov 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina