1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Hooray!!! Bravo! Fantastic News….Finally…

Hi mates; we have just received a fantastic news from the local custom authority after a crazy persuasion since few weeks back.

Finally, we have received a 99% of positive signs from the local custom authority where we are bout to receive the "X360 - Assassin's Creed" by coming next Tuesday (4/Dec/07) after awhile of long dragging two weeks of custom's quarantined.

Thank God! They have finally decided to release our goods and we are please to inform all of our value clients; the "HOPE" is back and we are so sorry about whatsoever delayed and the unfortunate incident which has caused a really bad disappointment to all of our value clients.

Once again, we wish we could serve you better in the near future and we are really appreciate for your great contribution and understanding.

We will keep all of our clients posted from time to time as soon the "X360 - Assassin's Creed" is ready to ship out. We are expecting to receive the goods on coming Tuesday – 4th December 2007 and we will announce for the confirmation by the following Monday.

Thanks for your kindly patient and we are so grateful for your consistently ordering inquiry via Gamehubs.com

Happy Gaming!

P/S: Customers who already received a refund can contact us if still interested.

Best regards,

Gamehubs
    www.gamehubs.com

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hmmm toch vind ik het vreemd, hoe kunnen ze ineens alle AC's tegenhouden bij de douane? Ik heb btw net de melding binnen dat Mass Effect door ze verstuurd is. Geen flauw idee welke versie, maar gegarandeerd regio-vrij. Ik hou jullie op de hoogte :)

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    hoeso, zijn ze allemaal tegengehouden dan?

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Allemaal weet ik idd niet zeker, maar er zijn er hier meerdere mensen met dat probleem.

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    hoop maar dat de mijne niet is tegengehouden :mad:

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dit werd op Strikebang.com geplaatst:

:D

7. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al bij play-asia Assassins Creed bestelt en nou maar hopen dat ze al geld teruggestort hebben bij gamehubs. Van dat mate word ik echt gek

8. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Heel vaag verhaal idd. Want nu lijkt het of ze naar hem verstuurd zijn?

9. Mattor

Mattor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas, mijn AC van PA is nogsteeds niet binnen. :'-( Nouja, ik houdt de hoop erin dat hij gewoon nog komt deze week en niet door de douane is onderschept.8)

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Welke heb je? Want ik had de asia versie en die was gisteren pas verzonden. En ik had hem al een week besteld ofzo, hij was namelijk out of stock.

11. Mattor

Mattor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de US versie die de 19e al verstuurd is.

12. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    oh dat is nog geen 10dagen geleden.. valt nog mee hoor

13. Cocopuff

Cocopuff Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    hallo iedereen,

ik heb een vraagje over play-asia

ik heb daar om 1x te proberen een spel besteld en als het binnekomt ga ik vaker bestellen omdat het vaker goedkoper is,

nu heb ik fear files gekocht, nu blijkt dat het een slecht spel is en geen mooie graphics maar dat ter zijde.

het spel heb ik betaal via paypal het is betaald zeg play asia
    1dag later bericht dat het spel verzonde is: Dat is de 20e, nu vraag ik me of wat de verzendtijd is van play asia naar nederland

groetjes

14. Mattor

Mattor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, maak me ook niet druk. Las veel reacties van: had hem binnen 5 dagen binnen enzo, maar dat zal wss maar een klein deel zijn. Ik wacht lekker af. Heb nog genoeg werk te doen, dus misschien is het maar even beter zo.:9

15. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 x dat ik thuis was toen het bezorgd was, 3de x aws ik op vakantie, maar de 2 x was het exact 7 dagen, geen werkdagen, maar gewone dagen, dus maandag besteld, volgende maandag in huis:p

klote trouwens, de aziatische versie van mass effect is 49.90, dus kan precies m'n coupon code niet gebruiken.. en iets kleins erbij bestellen gaat ook niet... PA

Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wel. Ik heb een UHA Puru Puccho Yoghurt Stick Candy ter waarde van $1,99 erbij besteld. Hij is vandaag verzonden.

17. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, die had ik nog niet gevonden. nog minder dan 31 € dus:) + iest te eten terwijl ik zit te spelen :p

Laatst bewerkt: 28 nov 2007
  18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    er zijn wel meer snoepjes voor $0.50 ofzo die je erbij kan kopen om je code te kunnen gebruiken ;)

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ja maar dat is vaak een grotere verpakking. Bij COD4 had ik ook een snoepreep besteld, en dan krijg je het in een klein doosje. Minder pakkans door de douane. Je kunt ook wel Noodles pakken, maar dan wordt het pakketje automatisch groter.

20. Ent

Ent GUNNER

Leuk Bevonden:
    0
    jij liever dan ik denk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina