1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ach, het is best te eten hoor. De snoepjes die ik bij COD4 had besteld waren best lekker! De Meiji Mango!
     
  2. Drogba

    Drogba Guest

    Ik wist niet precies waar ik deze vraag moest stellen want in het online gamestore topic past het ook niet en jullie hebben wel aardig wat ervaring met winkels.

    Kun je een game bij de mediamarkt de volgende dag ruilen voor een andere game of je geld terugkrijgen als ik de bon nog heb maar de game al wel uit de seal is?
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    na lang na te hebben gedacht ga ik toch maar voor de
    Nong Shim Cup Noodles - Kimchi Flavor
    ook ff mass effect bij bestellen, anders gebruik je die coupon code's ook nooit, zal jullie laten weten hoe die smaakt,
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Die Banana Choco ook best lekker!
    En dan heb je nog alle soorten Magic Pop Crackling Candy!
    Dat is helemaal de bom :D
     
  5. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er een ds stylus bijgestopt \o/ exclusieve hebben ze daar en nog goedkoop ook\o/
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    denk niet dat er veel vraag aan is sinds dat kerstmis gezeik van play-asia, die coupon codes verstuurde , maar
    ik heb nog een bon voor 5 $ als je minstens 50 $ besteed bij play-asia, wie wilt?
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    damned gamehubs is kapot :+

    Gare site met gare hosting
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2007
  8. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat er al mensen zijn die mass effect ntsc-j versie van play-asia gaan bestellen, en ik ga dat binnekort ook doen, alleen om 100% zeker te zijn, is er iemand op dit forum die ntsc-j versie heeft en dat ie werkt op zijn pal console,

    heb wel gelezen dat sommige mensen zeggen dat ie region-free is en dat MS drukt uitoefent op play-asia, alleen ik wil het gewoon zeker weten en van iemand horen die het gewoon zelf heeft getest
     
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    is het bij playasia 5-10 Werkagen? of gewoon elke dag telkt mee
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Werkdagen. Post werkt niet op zondag! :)
     
  11. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Is er iemand hier waarvan cod4 afgelopen vrijdag verstuurd is van play-asia en hem al binnen heeft? Ik wil hem zo graag, ben echt ongeduldig.8)
     
  12. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nu al 13 werkdagen op AC dus is te hopen dat jouw CoD4 eerder kan worden bezorgd. Dus het is niet altijd een week hoor.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    heb mijn AC vorige week maandag besteld bij PA hoop hem vndaag binnen te krijgen, heb zin in ene nieuwe game :0
     
  14. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Bij mij ook vrijdag verstuurd. Nog niet binnen, misschien nog vandaag, anders morgen wel, denk ik.
     
  15. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    20ste is Mass Effect verstuurd, nog niets.
     
  16. Mattor

    Mattor Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn op de 19e verstuurde AC is vandaag nog niet binnen gekomen. :'-(
     
  17. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestel mijn most wanted games niet meer in het buitenland denk ik. Duurt toch wel erg lang. Misschien de wat mindere games wel, daar kan ik wel op wachten.
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik had COD4 netjes na een week binnen. PGR4 duurde wat langer, die zal wel per ongeluk ergens zijn achter gebleven. Mass Effect is afgelopen woensdag verzonden, kijk wel wanneer die binnen valt.
     
  19. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Bedankt voor de reacties. Ik ben dus niet de enige die wacht. Komen die paketjes altijd binnen met de gewone post of met zo'n postauto? De normale post is net eindelijk gekomen dus dan hoef ik hem vandaag zeker niet meer te verwachten?
    Vroeger wist ik gewoon dat de post er voor 12 uur was maar nu met TNT is het altijd weer wachten totdat die ooit komt. Is altijd tussen 10 uur 's ochtends en 4 uur 's middags. Heel irritant.
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had Cod 4 paar dagen geleden dus binnen gekregen , eindelijk na bijna 3 weken .. moest nog wel ff E 9,40 ophoesten !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina