Airmail: This shipping option is available for smaller shipments with a weight below 2kg. Airmail shipments are carried out through your local post office. Though we ship out all Airmail parcels insured and registered, there is no online tracking facility available for this service. It usually takes around 5 to 14 days for Airmail shipments to arrive to your destination. However, under certain circumstances it can take up to 4-5 weeks. Dat staat op de site van PA. Verder heb ik niet echt gelet op de verzendtijden en of ie in stock was. Was al blij met het mailtje dat ie verstuurd was. Maar als jij zegt 5-15 werkdagen, dan moet ie aankomende week op z'n laatst op vrijdag aankomen.
krijg je bij gamehubs niet een email dat je een bestelling heb geplaatst, heb wel van paypal een email gehad dat ik betaald had.
Dan vraag ik me tog af wat die "circumstances" dan zijn. Ik bedoelde eigenlijk 5-15 dagen in plaats van 5-15 werkdagen maar dan nog. Het zal wel niets met play asia te maken hebben en de douane zal hem wel hebben maar dan nog. Ik vraag me af hoelang de doaune iets vasthoud voordat ze het weer verder sturen naar je?
ik heb ook hetzelfde probleem. viva pinata pa is de 23e shipped (play-asia) en is vandaag nog steeds niet binnen. zit er egt al zo lang op te w8en... balen
ik krijg ook nog 3 games van PA.. Allemaal rond de 23e op de post gegaan ( apart ) en nog niets ontvange.. Heb wel vast 40eu bij de voordeur liggen ..
Volgensmij zijn veel uit die week van de 23e eruit gepakt, mijne van de 19e en zo las ik van nog een paar mensen hier. Zal wel met feestdagen te maken hebben. Ik ga in het nieuwe jaar nog weleens wat bestellen daaro, denk dat je nu meer kans hebt dat hij er weer uit wordt gepakt.
Tsja ik heb m'n AC van Gamehubs welke via UPS is verzonden nog steeds niet, terwijl anderen hem gisteren al hadden. Snap er niks van..
Heb hem idd ook gister ontvangen, hoefde btw niet eens te tekenen, terwijl dat wel in de mail daarna stond dat ze m'n handtekening hadden verkregen. Maar kan je niet met je code even tracken waar dat pakje nu uithangt dan?
Tsja, ik kan hier niet zoveel uit opmaken.Zo zou er 2 keer een importscan gemaakt zijn. Ik vrees dat ie bij de douane ligt.Moet haast wel lijkt mij. Sorry dat ik zo jank hoor, maar ik baal hier zo verschrikkelijk van.
Moest je geen krabbeltje op zo'n elektronisch ding zetten? Ik wel namelijk.. Of je hebt zo'n luie koerier die het gewoon zelf doet...
Hmm mijn AC van PA is ook onderschept denk ik... die boete van invoerrechten boeit me niet, alleen vind het zo klote dat ik nu geen AC kan doen
Mijn AC zal ook wel onderschept zijn. Doet er nu 12 werkdagen over. Gelukkig voor mij (helaas voor hem, sorry bas) heeft Gdzr Ring of Death en hij hem al binnen, en mag ik hem nu even lenen.
gister via gamehubs binne gekregen UPS ratatouile vampire rain lego starwars stuntman battlestation midway
nou, heb je iig wat te doen ik heb zaterdag Skate besteld bij Play.com benieuwd wanneer ik 'm binnen heb (site zegt 2-3 werkdagen dus ben benieuwd)