1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Grote "Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen" Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 6 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asharith

    Asharith Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al iets van PA binnen wat rond de 23ste NOV verstuurd is ?

    Thx Rivanow ;)
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2007
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    November mag ik hopen!
     
  3. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Mass Effect van 20 nov heb ik nu binnen. Eind vorige week werd hij 2x bezorgd toen ik niet thuis was. Opgehaald bij postkantoor en 9,20 euro bij moeten betalen.
     
  4. rawkus

    rawkus OMFG!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    1
    De mijne was geshipped op de 23e....ik moet 'm vandaag hebben (hoop ik), die gasten van de douane houden die games echt veeeeeel te lang vast :mad:.....3 weken!! AAAARRRGGGHHHH
     
  5. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn viva pinata pa is ook nog niet binnen ook de 23e verstuurd ( play-asia ):mad:
     
  6. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Mijn Call of Duty 4 is ook de 23e verstuurd maar is ook nog steeds niet binnen. Ik baal hier echt heel erg van vooral omdat ik 2 van mijn vrienden er steeds over hoor. Ik weet wel dat ik spellen die ik echt heel graag wil hebben niet meer via internet bestel maar gewoon in de winkel haal.
     
  7. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag op gamehubs dat je 12 maanden xbox live voor 40,41 kon kopen maar ik vroeg me af of die ook hier werkten:)
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee, volgens mij niet.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Volgens mij wel ;)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Oja! Microsoft Points werkten niet.
     
  11. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    er staat wel bij de beschrijving dat die over heel de wereld werkt maar die ene bij PA deed het weer niet dus ik weet egt niet wat ik moet doen
     
  12. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Het gaat dus niet om Microsoft Points maar om 12 maanden xbox live. Ik dacht juist dat dit dan wel weer werkte maar dat weet ik niet zeker. Ik heb fardo er ergens wel eens iets over horen/lezen zeggen. Ik zal dalijk nog wel even zoeken of ik die post nog kan vinden als niemand anders antwoord heeft gegeten. Eerst ff eten.:+
     
  13. 7719

    7719 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    thanx:)
     
  14. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik heb die post niet meer gevonden maar na even gezocht te hebben op internet werkt volgens mij alleen die code die bij het pakket met de live vision cam zit. Codes zijn namelijk ook regio gebonden alleen die code uit dat pakket dus niet. Pm anders even fardo want ik weet bijna 100% zeker dat hij dit kan bevestigen. Als dat niet zo is, sorry fardo:+
     
  15. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    die van mij was 2 decemmber verscheept.., en had hem eigenlijk maandag moeten hebben, totnutoe hele tijd exaxt 5 werkdagen heoven wachten,
    heb het lot ook wel een beetje getart ( is dat een woord) omdat ik er noodles bij besteld heb en het pakketje nu aanzienlijk groter is..
     
  16. Mystic2010

    Mystic2010 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Over die 12 maanden live @ gamehubs..
    zegt dit niet genoeg? Er zijn namelijk gewoon kaarten die wereldwijd compatible zijn.

    En ik tover dit niet zomaar ergens vandaan, gewoon uit de product titel :p
     
  17. pgrferrari

    pgrferrari ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

    Berichten:
    1.006
    Leuk Bevonden:
    0
    yes! heb net viva pinata pa binnen van de 23e! 1e keer dat ik daar besteld hebt, meteen een boete gekregen van 8,45:mad: das wat minder...
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet ook nooit noodles bestellen, maar gewoon een snoepreep. Heb ik ook 2x gedaan en dat werkt perfect.
     
  19. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Mooi dan krijg ik mijn CoD4 ook vandaag binnen hoop ik.\o/ Die was ook op de 23e verstuurd. Die boete doet me dan weer wat minder want ik ben tog goedkoper uit. Voor mij was het trouwens ook de eerste keer dat ik daar iets heb besteld.
     
  20. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Bij mij komen ze hem morgen nog eens aanbieden tussen 9 en 1, helaas ben ik er dan niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina