1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "Ik zit vast in Splinter Cell"-topic > Alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 29 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S/-\M Fisher

    S/-\M Fisher Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet'k dat je die moet wegbrengen maar het probleem is dat'k die had neergeslagen toen hij aan zen pc zat en dan daar die mission voor in zen computer te zitten voltooid was maar nu nog naar rendez vou moet brengen maar hij ligt er niet meer :mad:
     
  2. The FragmaN

    The FragmaN Active Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in level 4 (Dat je het CIA gebouw moet binnenkomen en die mool moet pakken) vast. Ik ben net voorbij de server room( niet de main-server room) en dan kom je bij een grote hal waar en grote trap staat met 2 onverwoestbare camera's en dan kun je door lopen totdat je bij een printer jochie komt. Dan kun je naar benden door een smal gangetje maar daaarvoor zit iets waaardoor het alarm af gaat als je er door heen komt. Hoe kom ik hier verder en waar moet ik naartoe?
    Alvast bedankt.
     
  3. S/-\M Fisher

    S/-\M Fisher Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Der is camera ga aan de muur staan als je de trap afgaat links en dan schiete da licht kapot zodanig da het donker is dan gade de deur open doen.
     
  4. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    hmz..ik ben door die glazen deur gegaan en ik heb bij die 2 deuren die daarna komen de code 2019 gebruikt en als je in die deur 1 stap zet dan gaat het alarm af :confused::confused::confused: hoe kom ik anders die deur door :{
     
  5. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei!!! SC uitgespeeld.. :D

    Moeilijkste in het hele spel vond ik toch wel die hostages beschermen en daarna Grinko omleggen, zoveel aktie etc, dat moest ik wel 20+ keer overdoen voordat het eindelijk lukte.. Ik heb met die opdracht toen mijn Xbox maar uitgezet om af te koelen (werd te gefrustreerd), en de volgende dag lukte het wel.. :p
     
  6. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    hmz..ik ben door die glazen deur gegaan en ik heb bij die 2 deuren die daarna komen de code 2019 gebruikt en als je in die deur 1 stap zet dan gaat het alarm af :confused::confused::confused: hoe kom ik anders die deur door

    ps: het is van level 4 (cia)
     
  7. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor. Had hetzelfde probleem. Je moet hem nu alleen de hele tijd dragen (word trouwens ook gezegt) Af en toe ff droppen, mannetjes uitschakelen en je kan weer verder.
     
  8. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    tip: ruim je corpses op :+ dat probleem had ik namelijk ook.
     
  9. JaysonX

    JaysonX "THE" X !

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zal hier misschien wel ergens tussen staan maar 13 bladzijdes vind ik net teveel dus :

    Level 1 (Ja ik heb SC sinds vandaag) DeadDrops !
    Waar kan ik dat vinden ?
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ben daar nu ook. Wat ik ook probeer, ik kom maar niet verder. Errug frustrerend! Maar ik ga hetzelfde doen, gewoon morgen opnieuw proberen, vol frisse moed.
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    :confused: :confused: :confused: Kan het ook in het Nederlands? Ik ben bang dat veel mensen geen Swahili kunnen lezen ;)
     
  12. tupaclives_on

    tupaclives_on Xboxer for life

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet naar die muur ( aan de kant van het bewakinghokje waar al die lampjes aan fde muur hangen )gaan en dan met de pijp over de muur heen en dan is het level afgelopen
     
  13. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    hmz...welke gozer is die doughtery is dat die vent met dat bruine pakkie aan en die een presentatie houd :confused::confused::confused: hmz... ik hoop het nie want ik kan hem nie door de deur krijgen alleen als ik hem neersla en als ik de deur van te voren open zet dan gaat ie later weer dicht :confused::confused: heeft iemand een tip om zo snel mogelijk door die deur te krijgen
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dougherty is die vent die bij een of andere koffieautomaat staat. Op de hoek hangt een camera, en daar onder zit een bewaker op een stoel. Je moet gewoon proberen zolang mogelijk achter hem aan te blijven lopen zonder dat hij je ziet, en daarna sla je hem neer en sleep je hem verder mee naar buiten. Wel uitkijken want er lopen dan nog steeds een paar guards rond.
     
  15. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is hem niet... de gene die je zoekt is het dikste vendje dat er in het veld is... ik vond hem aan het eind van het CIA gebouw, bij de glazen wand.

    PS:

    Het is de bedoelling dat je hem bewusteloos aflevert... anders is het namelijk niet te doen... ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2002
  17. Gompie

    Gompie Xbox rulez!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: SPLINTER CELL!!

    same problem here

    anyone?
     
  18. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    achterin bij die lift maar dan moet je aan de rechter kant zijn daar is een raam open en jeh kan via klim op naar binne klimme
     
  19. Gompie

    Gompie Xbox rulez!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    kzit momenteel vast in level 1, maar kan iemand me zeggen wat dead drop betekent in het Nederlands.

    Ik vraag alleen de vertaling, geen oplossingen geven aub

    greetZ
     
  20. dood val :) denk dat niemand een goede vertaling ervoor weet.... ik weer alleen wel waar je heen moet

    w8 ik weet een goede vertaling :)

    een gat in de heg in een hoek
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina