1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "Ik zit vast in Splinter Cell"-topic > Alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 29 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sexylexy

    sexylexy Guest

    was dood dead of death?
     
  2. Gompie

    Gompie Xbox rulez!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    je mag blij zijn dat ik het reeds gevonden had :p
     
  3. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit weer eens vast in kalanitek ik probeer steeds die wall mijnen ontschadelijk te maken bij de muur en bij die 2 mannetjes die in een brandende kamer vast zitten ik kan wel door lopen naar achter om verder te gaan maar dan kom jeh bij een deur met een code :confused::confused::confused: waar moet je die code halen
     
  4. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je moet de wall mines onschadelijk maken, dan krijg je de code voor de deur van die twee persone. Dan heb je geloof ik 2,5 minuten om een bom onschadelijk te maken aan het einde van de hal achter die deur.
     
  5. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb geprobeerd maar als jeh naar die mijn toe loopt dan gebeurd er niks maar ga je er aan frutselen dan gaat ie af want sam die staat ineens op als ie eraan gaat zitten
     
  6. Versteegh

    Versteegh Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet er heeeeeel rustig naar toe lopen en als het lmpje groen is pas gaan frutselen, dan pas kan j de bom 2X onschadelijk maken.

    TIP: houdt a ingedrukt, dan stopt het spel ffies en kan je zien of het lampje op groen staat.:+
     
  7. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
  8. masterape

    masterape Guest

    Ik heb het spel net...ik ben in level 1...ik heb net 2 mensen afgeluisterd die een dronklap zitten af te zeiken...en toen neergeschoten....al loop ik verder kom ik ergens op een pleintje maar ik weet niet waar ik nu heen moet moet ik een raam kapot schieten ofzo?
     
  9. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet ze dus allemaal ff neerpoffen met mn normale gun, niet me ultra moderne rifle :mad::'-(

    tering he dat lukt echt niet, en hoe kan t dat die IFF-uitgeschakelde guns sommige ventjes niet neermaaien? sommige lopen gewoon door
     
  10. Xstyle

    Xstyle Guest

    kan iemand me helpen?
    ik ben in het CIA level
    ik ben al door die fans heen, en heb die soort van concierge uitgeschakeld, toen die camere omzeilt en toen weer een guard neergeslagen. Dan de trap af, en de eerste deur links, daar kan je wat spullen halen maar dan...:
    moet ik verder door die deur heen of aan het eind van de gang lopen als ik de spullen al gepakt hebt?
    Er zijn nl. zo fucking veel guards!!!!!

    tnx for je hulp:)
     
  11. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    hmz...ik weet nog niet egt waar jeh bent :confused::confused::confused:
     
  12. mc el puerco

    mc el puerco Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    hellup

    wupsah

    ik zit vast in de chinese ambasade waar ik de generaal "...." zn computer moet doen accessen en ik kan hem niet dwingen om het te doen hoe moet ik dit doen?
    ]:-
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoezo met je gun en niet met je rifle? Geen ammo meer of zo? Lijkt me niet te doen zonder rifle lijkt me.

    Ook geen idee waarom die turrets sommigen gewoon doorlaten. Irritant is dat je beide kanten moet beschermen, maar die badguys blijven maar komen. It drives me crazy! =(
     
  14. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    Irri stukje idd... Mijn tips;

    *zorg dat je wallmines ophangt (als je ze hebt) aan het begin van de ruimte.... dus net als je door die 'doek' loopt, hang je er eentje op de muur. Hang een ander dan ook strategisch aan de andere kant. Als je nog een granaat hebt; gebruik deze dan zodra je nog vijanden na de ontploffing van de wallmines ziet zitten, die de ontploffing overleefden en trakteer ze op een granaatje :9. Grinko komt later; Met nog een ventje) knal deze af en je bent klaar. :)

    Xtra tip: de turrets hebben nog een xtra knop: FF (friendly fire) Als je deze aanzet, (1 van de 2) en de in de andere kamer gaat zitten en daar wacht op evt/ enemy's, dan worden de soldaten cequ chinezen (your choice) niet afgeknalt: De turret schiet de enemy's dan neer :)

    Khoop dat dit jullie genoeg heeft geholpen... suc6 ;)

    mzzl Munch and Abe
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2002
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Thnx munch, nooit aan gedacht die wallmines te gebruiken! Maar ik heb ze wel eens eerder gebruikt, maar als er dan een guard voorbij kwam lopen, gingen ze gewoon niet af! Totdat ik er zelf langsheenliep, en in duizend stukjes geblazen werd. :'-( Dus ik vond ze eigenlijk knap waardeloos. Nog maar eens proberen dan.
     
  16. Madje

    Madje Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand een idee hoe je snel de chinese ambassade in kunt? Ik ben altijd net te laat met die truck, en toen me het gelukt was was ik gespot :mad: . Klote honden en guards
     
  17. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Het volgende: Ik kom uit in die keuken met de twee koks waar ik langs moet, mijn enige probleem is dat mijn health zo laag staat dat ik maar 1 kogel kan hebben.
    Waar ligt hier een health-pack in de buurt?
    De eerste keer ben ik achter die kast aan de rechter kant gaan zitten en heb een fles in die donkere hoek gegooid, de twee koks gingen kijken en ik kon zo de deur door, helaas kwam er toen een bewaker aan die me neerschoot.

    iemand tips!
     
  18. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    het duurt nog wel een tijdje voordat je health pack krijgt, en met zo'n weinig health redt je het niet denk ik. want je moet nog minstens 4 mannetjes afmaken, en niet zo'n makkelijke ook. voordat je een healthpack tegen komt.
     
  19. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan Rinus dat je level 2 bedoelt (logisch :)) Zorg dat je voorzichtg achter de eerste kok sluipt; pak em beet en gooi em in de koelcel. Doe dit dan ook met de andere kok. Doe dan de lichten uit en stap de volgende deur door. De volgende guard kan ook beetgepakt worden. Een hedshot is echter ook een goede manier. De volgende medicalkit komt echter pas en stuk later; eerst zal je nog een kolonel moetn dwingen een deur te openen, en een aantal ventjes bewusteloos slaan. Kijk uit voor de camera, zorg da je buiten het gesprek afluistert, mar kijk dan uit voor de guards. De volgende kit is echter pas in de deur bij de lift te vinden: des zit op slot echter, en er zijn nog 3 guards.... Moeilijk moeilijk :)

    suc6 iig

    mzzl Munch and Abe
     
  20. mc el puerco

    mc el puerco Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft het game al uit? want ik zou echt help kunnen gebruiken ik zit al 2dagen contstant te proberen maar geen oplossing
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2002
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina