1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "Ik zit vast in Splinter Cell"-topic > Alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 29 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0
    jah geen ammo meer voor de rifle :+

he lukt me soms wel om alle verntjes neer te knallen met me handgun, maar als ik Grinko dan neer moet knalen kijk ik ff over zon scherm en krijg ik meteen een kogel door me kop... (het lijkt er trouwens ook op dat schuilen in schaduw daar geen zin heeft:confused: )

daar hoef je geloof ik geen computer te accessen :confused: je moet alleen die generaal afluisteren en... dan weer ;)

Thx Munch & Abe, ga ik zo maar ff proberen, of ff t level overnieuw starten zonder iedereen neer te knallen :+
    ....was gewoon blij dat ik weer ventjes neer mocht knallen na de vorige 2 :+

2. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    level 5 Kalinatek

ik ben bij die 2 programmeurs die gevangen zitten tussen 2 wall mines, en een deur met een code die ik niet heb. Iedereen is verder dood. What to do!??!

1 wall mine kan ik defusen (linker) maar de rechter gaat altijd toch af...

thanks

3. mc el puerco

mc el puerco Active Member

Leuk Bevonden:
    0

------> heel langzaam naartoe gaan en A disable wall mine
    moet lukken:cool:

maar ik zit zelf vast in dat palijs kheb de toegangscode voor die poort maar ik kan nergens naartoe :confused: kben nu voorbij die generaal geraakt kapotte controller was de oorzaak :cool:

4. je kan alleeen defusen als t lampje groen is anders blowed ie!!

5. Xstyle

Xstyle Guest

kan iemand me helpen?
    ik ben in het CIA level
    ik ben al door die fans heen, en heb die soort van concierge uitgeschakeld, toen die camere omzeilt en toen weer een guard neergeslagen. Dan de trap af, en de eerste deur links, daar kan je wat spullen halen maar dan...:
    moet ik verder door die deur heen of aan het eind van de gang lopen als ik de spullen al gepakt hebt?
    Er zijn nl. zo fucking veel guards!!!!!

tnx for je hulp

6. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Wat the .....
    Dit is erg rommelig,onoverzichtelijk,chaotisch om van complete bende niet te spreken....
    Hier kun je toch geen wijs uit worden.....als je vast zit wil je verder niet hier ook nog eens vast zitten,toch?

7. mc el puerco

mc el puerco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet er hier iemand hoe je in dat gebouw moet bij da palijs? ik heb de deurcode al maar ....?

8. Ik zit nu in de abattoir waar ik de hostages moet beschermen. Dit is lastig!!:D Heeft iemand mischien tips om dit te doen?

9. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    die achter die plak bommen zitten.... shalel eerst de rest uit.... en als je zo,n bom wilt onscadelijk maken moet je er voor gaan zitten en als het LAMPJE GROEN IS de knop in drukken... suc6

10. alroo8

alroo8 Lexus

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit vast in het begin van level 4, ik ben binnengekomen via die ventilation shafts, daarna binnen over het hek geklommen. Maar daarna moet ik door een gang met aan het eind een camera en aan het eind rechts een bang ventje. Als ik hier voorbij ben ga ik de trap omhoog, maar daar staat een mannetje die meteen opkijkt en begint te schieten, ondanks dat ik zo zacht mogelijk sluip, wat moet ik hier doen???? HELP ME

11. n3m

n3m Nosy

Leuk Bevonden:
    0

12. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    beetje herrie trappen onder die camera, of (subtieler) alleen aandacht van het ventje trekken. Dan terug de tunnel in, donker stukje, en die gast (soms 2) van achter neerslaan. Of dan snel de trap over rennen.

optie b(eter): heel voorzichtig de trap op, dan zie je hem boven je staan, wachten tot hij zich omdraait, trap verder opsneaken en van achter grijpen.

13. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer krijg je een gun bij lv4
    en het heeft toch 9 levels telt die training ook mee

14. SAMUS

SAMUS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aan die gun heb je niet veel, je mag niemand killen. je kan die stroom kogels gebruiken (hoe die dingen ook heten) maar die dingen heb je er maar stuk of 4 van.

15. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm, hoe gebruik ik in lvl 4 die sticky dingen? Die je in een plas kan doen enzo. Als ik naar m'n items ga met de zwarte knop kan ik ze niet selecteren... :{

16. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    je moet ze met de gun afschieten linker trigger. Ik vind het wel een nadeel van SC dat het gebruik van wapens/gadgets niet goed is uitgelegd is, nu moet je het in een missie zelf uit vinden.

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Re: Splinter Cell

Je moet eerst die gast vinden voor je door de deur kan. Dat is je eerste objective. Die gast ligt in de vorige kamer op de grond onder een balk in het vuur. Als je de kamer binnenkomt hoor je via je 'ear' dat hij er ligt. Als je hem gevonden hebt, gebukt de kamer binnenlopen anders stik je en al het glas stuk schieten. Als je dan de eerste deur opent haal je een checkpoint en kan je verder.

18. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, op die manier. Nu alleen nog die gun vinden. Damn that CIA level :mad:

19. freek_ikke112

freek_ikke112 Cypher

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in level 5 als je bij die mensen bent die bij bewegingsgevoelige bommen aan de muur zitten er is daar een deur waar je een code voor moet hebben maar ik kan hem nerges vinden
    .

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina