1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "Ik zit vast in Splinter Cell"-topic > Alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 29 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hotshot

    Hotshot Guest

    Ik zit in die police precint..TOP FLOOR..
    Ik heb geen kogels...maar er is zo'n dom mannetje die steeds het alarm af laat gaan...en die bewapende man die ziet me de hele tijd aankomen..whatever ik ook doe...:mad:
     
  2. quintus

    quintus achter je!

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    voorzichtig de bommen defusen (sneaken en op A drukken als het lampje groen is...)
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Waar is dat precies? Kan me dat gedeelte niet zo gauw voor de geest halen. Weet wel dat dat moeilijk wordt zonder ammo.

    Zuiniger omgaan met je kogels!!!! Als het even kan moet je je gun gewoon in z'n holster laten zitten, pas als het nodig is moet je schieten, en dan niet meer dan een paar kogels, anders ben je verkeerd bezig!
     
  4. Hotshot

    Hotshot Guest

    Dat is dat level met cellen...(gevangenis)
    Als je Blaustein en Madison in die medical room hebt gevonden moet je naar boven..checkpoint save blabla.....daaro....
     
  5. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt ook bij start kijken en dan bij gadgets.. daar staat ook alles uitgelegd
     
  6. Xboxman

    Xboxman Watch Me!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook met een probleem met de OXM demodisc 10. Daar staat de demo van Splinter Cell op.

    Als ik die demo speel kom ik op een gegeven moment in een kamer met en man dis vastzit op een stoel en niet beweegd.

    Wat moet je dan doen of waar moet je heen? Of is die demo dan afgelopen?

    }:]
     
  7. Michel_H

    Michel_H Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast in abatior bij mijnenveld met zoeklampen waar moet ik naar toe

    wie kan me helpen

    michel
     
  8. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik je infrarood goggles, je kan dan de mijnen zien
     
  9. Michel_H

    Michel_H Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0

    ja daar was ik al achter gekomen ben ook al achter in de mijnenveld geweest maar weet gewoon niet waar ik naar toe moet
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je voorbij het mijnenveld bent moet je naar rechts, daar staat een vuilnisbak, daar moet je met een dubbele walljump bij die opening terechtkomen. Lukte mij niet de eerste keer, gewoon een paar keer proberen en dan lukt het wel.
     
  11. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey guys iz zit vast op lvl4, je moet doughtery kidnappen en wat moet je dan doen ?
    moet je hem bewusteloos slaan en hem meenemen naar de truck waar 2 mensen daar zitten te wachten ?
    Ps: is doughtery die ene dikke gast die bij de glazen deuren stat waar buiten regent en daar een bewaker rond loopt ?
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Jep, that's the way.
     
  13. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanx, ik ging eerst zonder doughtery naar de truck en er gebeurde niets, maar het is echt moeilijk om daar beneden te komen zonder gezien te worden.
    Maar ik zal het proberen. Oh ja moet je hem trouwens in het truck stoppen ?
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Volgens mij moet je hem gewoon in die truck droppen nadat je die ene gast die bij die truck staat onschadelijk hebt gemaakt. En dan is het mission completed.
     
  15. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dank je wel :)
     
  16. Ik zit nu voor de 2de keer bij de chinese embassy. Daar moet je een code van de deur aflezen met je thermal gogles. Alleen ik kom er maar niet uit. Het lijkt erop dat de code 436? is ofzo. Weet iemand mischien deze code?
     
  17. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al een kwartier als een mongool aan het rpringen daar maar dat haal je nooit ben jij opde vuilnis bak gaan staan zo ja welke of van de grond zo ja welke muur heb je gebruikt ?

    (wat een kut stuk zeg)
     
  18. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Camerabediening

    Hallo, ik begin net met SC ( ja sorry, 'kwilde eerst CDS uitspelen)
    Kan die camerabediening van SC echt nie anders? Ik richt met m'n pistooltje steeds de verkeerde kant op........
     
  19. Cyrillus

    Cyrillus Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat CIA level waar je geen wapens krijgt krijg ik op een gegeven moment 2 Sticky Shocker en 3 Air Foll Rounds?
    Wat zijn die Ring Air Foll Rounds en die staan bij SC 20K Maar wat heb ik hier nou weer aan ik heb die gun geeneens?
     
  20. realxboxgamer

    realxboxgamer Speedfight II X-Race

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    die Gun krijg je later in dit level
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina