Het grote "Ik zit vast in Splinter Cell"-topic > Alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 29 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xforz

    xforz Guest

    Ik zit vast bij de eerste missie:mad: , ik zit nu bij dat stuk waar 2 agenten zo'n dronke gast verhoren, na een tijdje lopen kom je bij een soort binnenplaats met een fontijntje. Weet iemand hoe je hier verder moet???:confused:
     
  2. Cyrillus

    Cyrillus Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja in de heg rechts helemaal verder op zit een vierkant gat daar moet je in
     
  3. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Re: Camerabediening

    TOen je een profieldinges aanmaakte toen kon je 2 dingen op invert zetten. Dat moet je ff zo zetten dat het jou goed uitkomt.
    Volgens mij kan je het ook veranderen in de game zelf bij het menu dat je krijgt als je op start drukt.
     
  4. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hetzelfde probleem. Heb uren dat hele level lopen afspeuren of ik iets over het hoofd had gezien. Ik dacht ook dat de sprong way to hoog was om te halen. Maar idd. Het kan echt. Ga op de vuilnisbak (direct voor je als je binnenkomt) staan en jumpen. Weet niet meer precies via welke muur maar probeer gewoon wat uit.
     
  5. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Okee dank je wel. Ik was er zeker telkens te laat bij want er moest nog een 1 voor staan.
     
  7. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    He ik weet niet of dit hier eigenlijk wel hoord / of dat het al gevraagd is maar ik vraag het toch maar even:

    Hoeveel levels zitten er nou precies in het spel?
    Ik dacht zelf 9 maar iemand anders zei 14..
     
  8. Kees

    Kees Bring out the gimp!

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: ben er al door! :)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2002
  9. Shin

    Shin choco

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit een beetje vast

    ik zit een beetje vast in de cia HQ building
    ik ben ergens bij een machiene geweer war je een deur rechts moet nemen en daar een lift pakken maar er staat "Elevator not powerd"

    !!!Wat moet ik doen!!!:confused:
     
  10. sexylexy

    sexylexy Guest

    bij de eerste missie, druk ik op back, en dan staat er bij de linker analoge stick: move. maar als ik met de linker analoge stick naar voren druk doet hij niks.
     
  11. sexylexy

    sexylexy Guest

    laat maar ik heb et al
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ok, ik heb SC net, maar zit al beetje vast. Ik heb het eerste checkpoint gehaald ( level 1 dus) en moet de black box gaan zoeken. Ik spring van ene naar andere gebouw waar je iets verder twee gasten ziet. Een buiten, en een binnen. Mag je ze niet allebei vermoorden? want je hebt in huis code nodig om verder te komen. Als ik de gast die buiten sta wurg, komt die gast binnen ff later naar buiten, ookal leg ik em helemaal int hoekie neer. Ik heb ook al het raam opengezet en ben naar binnengeklommen, maar die gast binnen gaat steeds naar buiten, dus lukt het mij niet om hem rustig vast te houden en (?) de code te vragen. Is dit wel de bedoeling? of kan het anders?
    Heeft er anders iemand tips wat het makkelijkst is??
     
  13. Je kan ze gewoon allebij afknallen, Die code moet je ergens anders vandaan toveren.
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoe ik het heb gedaan: wachten tot die ene vent klaar is met z'n telefoongesprek, daarna sneaken naar de hoek rechts bij het raam, ondertussen colablikje pakken, wachten tot die andere vent naar buiten komt, via raam naar binnen gaan, wachten in het hoekje tot die vent weer binnen komt, afleiden met blikje, neerslaan, daarna het huis doorzoeken, computer zoeken die achter een schilderij zit, dan weet je de code en dan kun je verder.

    Je had het natuurlijk ook zelf kunnen ontdekken, duurt wat langer maar is uiteindelijk wel leuker... maar als je erom vraagt, dan geef ik het antwoord. Dus, suc6 ermee.
     
  15. sexylexy

    sexylexy Guest

    bij level 1 moet ik "pick the lock on the door" moet ik de lock pick nog vinden of is die al daar ergens??
     
  16. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je ff héél goed kijken, ik heb er ook een tijd vastgezeten.... volgens mij is het de 1 dus 1436 (de 1 is iets waziger/lichblauwer dan de anderen)

    @ Sexylexy: als t goed is heb je m gewoon al... zwarte button en dan lockpick selecteren


    en na dat mijnenveld: die double jump is best moeilijk jah, meestal kom je net met je handen op de rand..
     
  17. sexylexy

    sexylexy Guest

    en als ik de lock pick niet heb, waar moet ik em dan halen?
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    die heb je in level i gewoon hoor!!!

     
  19. sexylexy

    sexylexy Guest

    k, thnx
     
  20. sexylexy

    sexylexy Guest

    hij zit nu aan die deur te morrelen, is dat normaal of hoort het heel snel te gaan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina