1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "Ik zit vast in Splinter Cell"-topic > Alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 29 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sexylexy

    sexylexy Guest

    oh ik heb het al
     
  2. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    uitgespeeld :)
     
  3. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit een beetje vast in de cia HQ building
    ik ben ergens bij een machiene geweer war je een deur rechts moet nemen en daar een lift pakken maar er staat "Elevator not powerd"!!!Wat moet ik doen!!


    !!!Wat moet ik doen!!

    hmz...daar zat ik ook vast :confused: maar je moet naar die grote deur die heel veel licht geeft en dan moet je in die rechter deur met die code
     
    Laatst bewerkt: 6 dec 2002
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ga terug je moet eerrst door die glazen deuren... bij het checkpoint waar jij start om draaien en de gang in met de glazen deuren...rechts voor bij de wc s(waar een kit hangt...)



     
  5. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    HELP HELP :D

    Bij dat level van dat cia kantoor zit ik vast ik leg de situatie ff uit. Het alarm mag geen een keer afgaan. Ik ben door zo'n grote ruimte gelopen met 2 pantser camera's die ronddraaien dan kom ik in een gang met een ventje achter glas die loopt een beetje heen en weer tussen een kopieer apparaat en de ramen. Daar loop ik dan sneaky voorbij, dan kom ik bij een deur maar als ik daar door heen ga gaat het alarm af :confused: Ik hoor wel een camera maar ik heb al helemaal rondgekeken en ik zie niks :confused: Ik heb het al 30x geprobeerd en normaal wil ik geen hulp, maar nu wil ik wel een keer verder komen.
     
  6. sexylexy

    sexylexy Guest

    welk level is dat percies?
     
  7. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Het level van de cia volgens mij level 4.... Je krijgt in dat level je nieuwe geweer.
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Probeer eens een keer om het licht uit te schieten en dan voorbij die camera te komen, misschien dat dat werkt. Ikzelf ben er gewoon gauw voorbijgelopen toen de camera de andere kant op keek, de code ingetoetst en snel doorgelopen na het checkpoint. Je moet niet in de deuropening blijven staan, want dan gaat het alarm idd af.

    Suc6!
     
  9. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    hmz.... ik zit vast in het level chinese embassy ik heb in het begin al die poppetjes gekild en ik ben het riool in gegaan en ik heb daar 3 poppetjes gekild die daar rondlopen maar nu kom ik niet verder in het riool overal loopt het dood weet iemand wat ik moet deon?:{
     
  10. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe power je die elevator dan?
     
  11. Shin

    Shin choco

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast bij cia HQ waar je de lift moet nemen staat er bij mij:"Alavator not powerd
     
  12. Shin

    Shin choco

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Elavator
     
  13. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    jeh moet door die glazen deur heen en dan moet je in die deur recht met die code en als jeh daarow binne bent staat ergens een computer en als jeh die hackt gaat de stroom aan
     
  14. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    hmz.... ik zit vast in het level chinese embassy ik heb in het begin al die poppetjes gekild en ik ben het riool in gegaan en ik heb daar 3 poppetjes gekild die daar rondlopen maar nu kom ik niet verder in het riool overal loopt het dood weet iemand wat ik moet deon?

    KAN IEMAND MIJ HELPEN
     
  15. Shin

    Shin choco

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    welke glazen deur???
     
  16. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Je kan het licht niet uitschieten en je moet ook een trap af en ik zie die camera niet eens en als ik er snel door heen ren gaat hij nog af...... ik denk dat jij het over een ander stuk hebt.
     
  17. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    tip: Kijk boven je... goed zoekn... gebruik je nightvision :D

    suc6

    mzzl Munch and Abe
     
  18. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0

    hmz...het alarm kan ook af gaan als je niet je lijken goed hebt opgebergt ;)
     
  19. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx ik ga proberen...ik hoop dat het lukt want ik was wel een paar trappen tegen gekomen om naar boven te gaan maar die waren dicht aan de bovenkant
     
  20. Shin

    Shin choco

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    eris geen glazen deur ik ben ergens bij een machine geweer met een shoothing range die je zelf an en uit kan doen

    mischien moet je een tip geven die wat meer voor iemand van 11 is maar alsnog bedankt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina