1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "Ik zit vast in Splinter Cell"-topic > Alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 29 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    waar kan je de deaddrop vindne?
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Waarom neemt niemand ooit eens de moeite om die thread door te lezen? Of als je dat te veel werk lijkt: gebruik de Zoekfunctie . Dat verhaal met die deaddrop is nu al wel zo vaak uitgelegd, hetzelfde geldt voor veel meer vragen die al lang eerder beantwoord zijn.

    Geen wonder dat we al 25 pagina's vol hebben :eek:

    Dus: kijk eerst ff verder dan je neus lang is, voordat je een vraag stelt.
     
  3. Shin

    Shin choco

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit niet echt vast maar het is gewoon moeilijk kent iemand een makkelijke manier om die snipers bij het mijne veld !!makkelijk!! te killen:confused:
     
  4. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand hoe ik in dat olie level (:cool: voorbij die guard kom die telkens heen en weer loopt als je woord aangevallen door die vliegtuigen??(zonder iemand te killen) het is dat stuk waar het einde van de gang in de fik staat
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Die kun je toch gewoon met je sniperrifle neerknallen? Zogauw je de deur uitkomt kun je de eerste kerel al zien en van achteren neerschieten, dan over het hek klimmen en de tweede neersniperen. En zolang je de zoeklichten (en de mijnen offcourse :D ) ontwijkt, kom je er wel.

    Wel een klotestuk trouwens, best lastig om én de mijnen én die zoeklichten te ontwijken.
     
  6. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kan de dead drop nog steeds niet vinden. ik heb overal gezocht maar ik kom er NIET uit. please geef antwoord en zeg niet gebruike de zoekfuctie want dat heb ik al gedaan. moet ik door die codedeur of niet?
     
  7. Shin

    Shin choco

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg ff welke level
     
  8. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    level 2
     
  9. Shin

    Shin choco

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg de naam van de level en waar je ongeveer bent
     
  10. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    police station volgens mij, ik sta bij de voordeur van het huis met de black box.
     
  11. Shin

    Shin choco

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    the black box is op tafel en je moet in een kamer met een groot schilderij links van de badkamer dan moet je het schilderij opschuiven dan op de computer en dan door die deur
     
  12. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    door de codedeur? ja ik heb de code al gedaan maar dan kom je op een balkon en dan kan ik niet verder...
     
  13. Shin

    Shin choco

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    je komt nu op een ander balkon zie je de ziplijn je moet daar aan glijden naar een ander dak ga door de eur daar kom je in een kamer bon een lift spring naar voorn en grijp t touw
     
  14. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb de zipline vanaf het balkon genomen, dan kom ik op een dak met een deur. moet ik door de deur? dat is een lift ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2002
  15. Shin

    Shin choco

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
  16. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    moet ik die dur in?
     
  17. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    dat had je natuurlijk ook eerder kunnen zeggen:eek:
     
  18. Bartflash

    Bartflash ...Hip-Hop...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in het CIA gebouw nogal vast, ik ben op weg naar blaskowich's kantoor ofzo, dat ik zn comp. moet vinden. als ik in zo'n gangetje naar beneden wil hangt er een camera maar ik kan hem niet zien voor hij mij ziet en dus ook niet kapot schieten. als ik dus van die trap afloop gaat het alarm af en is mn missie over...
     
  19. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zit nu bij de 4e checkpoint van level 2. (volgens mij het police station.) ik heb nog weinig levens over en er staan een aantla politie agenten. is er een health pack ofzow?
     
  20. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet wachten tot die camera omdraait ofzo, en bij die CIA level mag de alarm maximaal 3 of 4 keer afgaan, dus bij de 5 is het gameover. Als je nou de eerdere stukken beter speelt zodat het alarm niet afgaat, dan kan je dat stukje waar je nu vast zit wel hebben.

    BTW: later in dat CIA level wordt het nog moeilijker, dus ik zal als ik jou was overnieuw spelen. want je hebt je 3-4 alarm al opgebruikt, en die heb je later hard nodig in die level.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina