1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "Ik zit vast in Splinter Cell"-topic > Alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 29 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie

henkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in het 1e level en mnoet die black box vinden maar welke deur moet ik nemen als ik vanaf die man die daar licht wegwil want 1 kan je niet bij komne volgens mij en bij de andere zit er aan 2 kanten vuur en bij de 3e daar kom je vandaan? ja ik moet de west deur hebben maar ik weet niet waar het noorden en ossten enzo is :confused:

2. Dannyb)

Dannyb) advanced poster

Leuk Bevonden:
    0
    Gebrekig nederlands? ow ja zag het net zelf ook :p
    maar wat het probleem was ik moest eerst nog naar die computer dan kon ik de lift pas in dom dom dom:p

3. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu aan het begin van de defence ministery, dat eerste gastje is niet zo moeilijk om te killen. Die twee in de hal zijn veel lastiger, hebben jullie daar een goede manier om die te killen? Nu is dat niet het hoofdprobleem van mij want ik heb ze al wel een paar keer te pakken gehad. Vervolgens ga ik dan de deur in waar je met een trap omhoog en omlaag kan. Omhoog is volgens mij niet zoveel te zoeken en beneden hangt een camera waar ik maar niet langs kan komen. Hoe schiet ik dat licht kaduk zonder dat die camera mij ziet?

4. Xstyle

Xstyle Guest

He wouter, was dit wel een goed id??????

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  6. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Xstyle

Xstyle Guest

vragen worden niet of nauwelijks beantwoord!!

8. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit vast voor de metaal detectoren.
    ik kan maar niet bij die trap opkomen...word telkens gezien door die gassies:{ .............

hoe zijn jullie daar langs gekomen?:'-(

9. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je op de grond voor de lift gaat staan komen er 2 ventjes uit en die pakken je meteen dus je moet in de kast gaan wachten tot ze voorbij zijn gelopen dan ga jij die lift in naar boven als je boven komt maak je gelijk de duer aan de linker kant open met je lockpic schiet wel op want er komt een ventje met een machine geweer aan als je in die kamer bent kun je door een rooster in het plafond en zo kom je voorbij de deur met code verder nog wat????;)

10. S/-\M Fisher

S/-\M Fisher Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem kan iemand me helpen ?
    K'heb 2 savefiles aangemaakt.
    Eén waarbij'k niemand doodschiet (lvl3 ) en een ander waar'k af en toe es iemand doodschiet (lvl5).
    Wel bij de savefile waar'k niemand doodschiet zit'k beetje vast.
    Je weet wel daar waar je door een glas moet springe voor bij het kantoor van diene gast te kome.
    Daar moet ge die pc hacken en dan komen er bewakers.
    Wel daar staat een bewaker maar als'k door het glas spring dan hoort hij me en begint hij me te schieten.
    How the fuck kanne'k hem KO slagen ofzo ?

11. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    je kan hem k.o slaan (2x met R)..het was handiger als je nog
    wat bullets had..ik had er daar 3... als je door het raam springt
    ren je op hem af en sla je hem 2x..daarna pak je zijn Frag
    Grenade ,doe je het licht in de kamer uit (BELANGRIJK) en hack je voor die info...daarna ga je achter die linker
    kast staan met je grenade in je hand...

dan brult die ene
    gast dat die mannen het kantoor in moeten...als het goed is
    komen er 3 mannen..2 die gewoon het donker in komen en 1
    die het licht wil aanmaken...NU moet je je concentreren op die
    ene die naar het licht gaat dus gooi je die granaat dichtbij de
    lightswitch...(dit moet je goed timen want die granaat gaat niet
    gelijk af....daarna is het licht nog uit en sneak je de andere 2 van
    achteren en slaat ze KO...daarna hack je bij dezelfde computer
    een 2e keer en dan hebben ze alle info en krijg je een save point.

Ik wil wel zien of het je gaat lukken...want ik had er problemen
    mee en startte opnieuw via een andere savepoint om zeg maar
    tenminste 3 bullets te bewaren :eek:

12. kheb een probleempje met t laatste stukkie uit CIA HQ want dan loop je die metalen trap af... ik shock die guard die daart heen en weer loopt maar dan om die hoek staat een guard....

13. <play more>:)

<play more>:) Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    splintercell

deze is voor appie, voor je volgende checkpoint moet je de bakkers afleiden en dan de deur uitgaan waar de guard doorheen komt, die ruimte gelijk naar rechts achter de toonbank, en schiet de guard neer die het licht aan komt doen. Dan naar benede grote zaal in, kom je drie guards tege, je kan ze allemaal sneake. Daarna ff op het computertje en dan komt er een colonel aan voor die oogscan, die gaat achter de pc zitte, je pakt m beet en sleept m naar de oogscanner links achter je in het donkere gedeelte, gaat dan naar binnen en klaar.

14. laat ma kheb m al uitgespeeld :D je moet daugherty gewoon van de trap af flikkeren en dan neem je m mee nar de kar je kan helaas nie met een lijk trap klimmen of dalen:D

15. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    volgens mij raak je zwaar gefrustreerd door dit spel.

16. <play more>:)

<play more>:) Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    splintercell

deze is voor s/-\m fisher, je kan over het glas heen abzeilen zodat je eronder hangt, clear die dude dan met een head shot. loop naar die pc, download shit etc. als je hoort dat die guards onderweg zijn ga je naar dat ope raam toe en gaat daar gwoon aan het randje hangen tot ze weg zijn. daarna voor de tweede keer downloade, doe het licht uit kijk goed in de gange of de guards weg zijn en dan ren(ja ren, let niet op de camera, die gaat af maar dit werkt goed als afleiding) links het trappenhuis in .

17. freek_ikke112

freek_ikke112 Cypher

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het heel anders gedaan. als je door het raam bent sla je hem met 2x R KO en dan hack je in de computer en als die man dan zegt dat er een groep aan komt ga je aan de buitenkant van het kappote raam hangen. dit is makkelijker en er gaat niemand dood.

18. Re: splintercell

ja kan ik heb t gedaan met de granaat van die ene guard

19. Alex

Alex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij het level: Chinese Embassy. Ik heb 2x afgeluistert en moet nu weer terug naar m'n contactpersoon, die vrouw die je ook in het begin tegenkomt. Weet iemand waar de uitgang is?? De ingang is inmiddels dicht dus ik moet ergens anders heen.

20. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij helpen ik ben nog in het cia gebouw en heb net twee ventjes tegen elkaar horen praten en ze waren samen een geluids fragment aan het beluisteren dan loopt er 1 weg maar blijven er twee achter in de kamer die eerste zit op een stoel in ander staat om de hoek bij het alarm hoe flik je dit ik heb al alles geprobeert help!!!!!8) 8)

besluipen van die dude lukt niet omdat hij dat merkt plus dat dan die ander die bij de alarm knop staat meteen alarm slaat

alvast bedankt!!!!

]:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina