Het grote "Ik zit vast in Splinter Cell"-topic > Alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 29 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nelis1980

    nelis1980 Active Member

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    of uhhh.... het licht uitschieten hahah werkt ook!8)
     
  2. undertaker_fm

    undertaker_fm Active Member

    Berichten:
    353
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps.. heheheh ......


    Lama hangen :p
     
  3. Xstyle

    Xstyle Guest

    Ik ben nu ergens waar je door een ruit kan springen(abseilend) en dan een guard neer kan slaan en zn granaat pakken. Ik heb alleen nog 1 kogel
    kan iemand me vertellen hoe ik dit het makkelijkst kan doen?
     
  4. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    ben er gister begonnen, heb nog niet verder gespeeld
    btw hoe ben je sneaky langs die guards gekomen? of heb je ze gewoon neergeknald?
     
  5. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je niet ruit inslaan of gewoon headshot maken bij de guard?
     
  6. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: Splinter Cell

    Met je slotenmakersetje!!!
     
  7. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ze vastpakken/disabelen als het lapje groen is:D Rood gaat ie af in. Staat ook in je menu.
     
  8. bedoel je die in CIA bij de main server? zoja dan heb ik ze met een sticky shocker neergeknald
     
  9. je moet ff terug naar t dak gaan!!!! weer terug met die trap nar beneden in die ruimte waar de ladder uitkomt ligt ammo :D

    ik had dat probleem nl. ook
     
  10. voor de mensen die hulp nodig hebben kunnen me wel adden in msn phx_gamelord@hotmail.com kben grotendeels van de dag wel online... i got the answers ;)
     
  11. aah weer een probleemmpje :r
    ik moet een bom onschadelijk maken.... maar ik ga door de deur beveiligd met code maar daar is overal vuur en van die KUT wallmines.... kan iemand mij vertellen hoe ik daar doorheen moet komen?:{
     
  12. ik kom langs t eerste stukkie door via de pijp te gaan maar daarna wat???]:-
     
  13. laat ma t is al gelukt PHEW
     
  14. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    nee bedoel in kalinateak of hoe je t ook schrijft :p in de garage...
     
  15. Dannyb)

    Dannyb) advanced poster

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm

    wat moet ik veder doen als ik bij dat cia lvl ben met die man op me rug ** ofterwijl die man gegijzeld ** moet ik nog een lang stuk lopen?:eek:
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2002
  16. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    mwha je moet best een eind jah, gewoon een paar x op de grond droppen om andere guards uit te schakelen
    je moet m naar dat busje meenemen en dan daar op de grond leggen anders willen ze niet weg :{
     
  17. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben die koks/bakkers voorbij en dan kom ik in zo'n gang en er staan aantal guards, welke van die moetik nou pakken voor een oogscan
     
  18. Xstyle

    Xstyle Guest

    als je dus binnen bent bij die koks, en als je de guards hebt uitgeschakeld, dan moet je een kamer verder gaan waar het (volgens mij donker is), loop dan de kamer uit en pak de guard tegenover je beet, en beslis zelf je stijl. Ik sla em liever k.o . Loop dan, rechts van je, de trap af en je ziet nog een guard. Sla hem k.o en verstop em in het donker. Ga dan de trap !LINKS! af pak de eerste guard beet die ietsje verder dan het bureau is. Loop dan naar de andere guard toe bij de lift. geef hem een headshot. Verstop nu de 2/3 guards in het donker. Het beste is onder de rehtertrap(niet de trap waar je vandaan kwam dus). ga nu naar de computer en haal daar wat info, en verstop je dan bij de andere guards onder trap. Er komt nu een colonel en die gaat aan het bureau zitten. Loop naar hem toe en gebruik hem voor de eye-scan.
     
  19. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet de computer gebruiken, dan krijg je te horen dat er een colonel aan komt (die gaat achter pc zitten) pak em vast en scannen die hap.

    Maar ik heb zelf ook een vraag, als ik die deur dan open heb (in lvl 2 dus met de colonel), ga ik naar binnen, vernietig ik de camera maar als ik dan naar buiten probeer te gaan gaat de alarm gelijk af, wat moet ik nu doen?

    EDIT - net te laat :+
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2002
  20. Xstyle

    Xstyle Guest

    ???
    misschien moet je die kolonel of die andere guards doodschieten.
    dan moet je die 2 gasten afluisteren in de lift
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina