1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "Ik zit vast in Splinter Cell"-topic > Alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door WouteR, 29 nov 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Versteegh

    Versteegh Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0

    ja, bedankt, maar zou ook graag willen weten waar ik daar achter zou moten komen, op welkuh computer moet in kijken of welk mannetje weet de code???
     
  2. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit weer eens vast :eek: dit keer bij zo'n turret en een soort schietbaan. weten jullie waar ik nu heen moet want zit al een tijd te zoeken :mad:
    thnx
     
  3. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    level 4 neem ik aan? zorg dat je de code van de computer pakt (data stick dus) en vul die code in bij de key pad bij de volgende deur... Code is waarschijnlijk 1-tje die X-style noemt....

    suc6 ;)

    mzzl Munch and Abe
     
  4. Alex

    Alex Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hetzeflde probleem:

    {4.6} Chinese Embassy

    Coming in version 0.8 or lower.

    Most common question asked: How do I get out of here after I use the laser
    mic on the car?

    Sneak past the guard post. There should be a pole/pipe to climb that will
    take you over the wall. Just jump down and run to the van.

    Ik zit zelf nu weer vast in het level hierna.
    :mad: Alle walkthroughs die ik tot nu toe gevonden heb gaan maar tot level 5 ofzo.
     
  5. Hey elitian, die wallmines moet je heel zachtjes benaderen en dan onschadelijk maken. Dan met die 2 gasten gaan lullen. En je bent klaar om verder te gaan.
     
  6. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    hmz...ik heb een probleempje bij level 4 ik heb een deur open gebroken en ik kwam ineens in een grote ruimte best wel licht is het......er loopt ook een bewaker heen en weer die krijg ik maar niet omgelegd hij loopt te snel voro mij en aan de rechter kant staat ook een bewaker volgens mij staat ie bij zo'n metaal detecter als ik het goed heb gezien :confused::confused::confused: en er staat een poppetje achter een balie......hmz... heeft iemand een tip voor mij omdaar zo snel mogelijk weg te komen


    bedankt
     
  7. Als het heel licht is helpt het vaak om alle lichten uit te schieten. Daarna kan je ze makkelijk vastpakken en een klap op hun mik geven:D
     
  8. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    jeh hebt geen gun
     
  9. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    hmz...jeh hebt alleen zo'n camera om afteluisteren, camera om onder deuren te kijken en je hebt een sloten openmaker dat was alles :confused::confused::confused: en die deur die ik open moest maken was in een gang best wel donker en boven me hing een gepanserde camera en toen ik die deur open had gemaakt kon ik nie verder
     
  10. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    hmz...ik heb een probleempje bij level 4 ik heb een deur open gebroken en ik kwam ineens in een grote ruimte best wel licht is het......er loopt ook een bewaker heen en weer die krijg ik maar niet omgelegd hij loopt te snel voro mij en aan de rechter kant staat ook een bewaker volgens mij staat ie bij zo'n metaal detecter als ik het goed heb gezien :confused::confused::confused: en er staat een poppetje achter een balie......hmz... heeft iemand een tip voor mij omdaar zo snel mogelijk weg te komen oojaah ben ik bijna vergeten te melden je hebt ook geen wapens je hebt alleen een afluister apparaat een camera onder deuren kijken en een sloten openmaker dus ik kan ook nie de lampen stuk maken om het donkerder te maken :confused::confused:
     
  11. ten gra

    ten gra ten_mistrz_zabojca

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    hmz...ik heb een probleempje bij level 4 ik heb een deur open gebroken en ik kwam ineens in een grote ruimte best wel licht is het......er loopt ook een bewaker heen en weer die krijg ik maar niet omgelegd hij loopt te snel voro mij en aan de rechter kant staat ook een bewaker volgens mij staat ie bij zo'n metaal detecter als ik het goed heb gezien :confused::confused::confused: en er staat een poppetje achter een balie......hmz... heeft iemand een tip voor mij omdaar zo snel mogelijk weg te komen oojaah ben ik bijna vergeten te melden je hebt ook geen wapens je hebt alleen een afluister apparaat een camera onder deuren kijken en een sloten openmaker dus ik kan ook nie de lampen stuk maken om het donkerder te maken :confused::confused:

    'HELP MUH PLEASE
     
  12. n3m

    n3m Nosy

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    3x gelezen en ik snap nog steeds niet helemaal waar je bent
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    mooi bedankt
    het was een erg gaaf stuk...
     
  14. ROBLEEEEEM :'-(: ik ben bij t level na chinese embasy (iets borg ofzo:confused: )
    waar moet ik in hemelsnaam heen als t level start ]:-
     
  15. Versteegh

    Versteegh Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in level 4, ben bij een schietbaan, maar de lift die daar staat die is kapot ofzo, stroomstoring. Wat te doen???
     
  16. laat die lift.. als t goed is zit er ergens een deur die je moet lock picken.... moet je ff in de computer hacken...




    add me in je msn als je vragen hebt (phx_gamelord@hotmail.com)
    ik ben bij t level na chinese ambasy
     
  17. Versteegh

    Versteegh Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit idd een deur die je moet picken maar daar zit die lift achter en verder nix. heb de schietbaan ook al een paar keer overgerend. met die flares lopen klote, maar nix gevonden...
     
  18. Even een vraagje, hoe kom ik op die truck bij de chinese embassy. Vast bedankt!
     
  19. Nigel

    Nigel Ghost Recon Fanatic

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Xboxer2:Je moet niet op de truck maar langs de truck lopen.

    Ik zit nu vast in het level Abattoir ik ben al voorbij de "mistige kamers" en voorbij de gun turrets, Ik zit op het punt dat je 2 guards aan ziet komen lopen en ze beginnen dan te praten, De een zegt dan dat hij het barbaars vind dat de amerikaanse soldaten worden geexecuteerd op tv, Ze praten nog wat verder en hervatten hun route.

    Nu loop ik verder en kom bij een hoek waar je links af moet slaan maar telkens als ik bij een bepaald punt kom gaat er een alarm af en zegt lambert dat er teveel alarms zijn afgegaan en hij beeindigt de missie dan.

    Het vreemde is dat ik nergens een alarm kan ontdekken, Hoe kom ik verder?
     
  20. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Als er ooit een alarm afgaat zonder dat er een alarm, camera of ventje in de buurt is heb je de ventjes en lijken niet goed verstopt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina