Het grote "Ik zit vast in Splinter cell" - topic deel 2 alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sam_Fisher, 8 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xforz

    xforz Guest

    Ik zit in het level na de Cia, en moet nu met van die mensen praten maar er zitten 2 wallmines naast hun... weet iemand hoe je die onschadelijk moet maken??
     
  2. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0

    dat word hier wel tien keer uitgelegt:)

    succes met zoeken:cool:
     
  3. Hotshot

    Hotshot Guest

    Je grijpt de eerste, je zorgt ervoor dat dat ander mannetje je niet hoort...je gaat terug naar beneden met die 1ste gast die je hebt gegrepen...daar beneden bij de bali sla je em neer...je gaat terug...en je sluipt naar die andere toe...idem..dan moet je eerst naar de 2 deuren gaan die op slot zitten..je pakt daar wat er te pakken valt..je gaat terug..dan zitten er 2 andere deuren die open zijn...in één van die kamers zie je zo'n gordijn met een schaduw van zo'n man..neer slaan........computer checken blabla terug naar beneden gaan..bij de voordeur staat iemand op je te wachten..mission complete..
     
  4. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb die lijken goed verstopt, alleen het alarm gaat nog steeds af als ik aan die railing hang. Wie kan mij helpen??
     
  5. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Hang je aan de railing van het balkon of aan de dakgoot:confused:
    Heb je d camera in die kamer ook gemold!
     
  6. Alanson

    Alanson PS2 raper

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je in die kamer komt die leidt naar het balkon met de railing (die weer naar de keuken toe gaat) moet je eerst de security camera kapot schieten die meteen boven je hangt als je die kamer binnenkomt. Daarna aan de railing hangen en bij de keuken naar binnen droppen.
     
  7. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet, gewoon het ligt uit doen...
     
  8. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik granaten bij me dan? Hoe pak ik deze dan?
     
  9. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst, als je op het balkon staat, die lampen onder het balkon kapot schieten dan zien de koks je niet zo makkelijk!
     
  10. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    ga naar dat kamertje met de ammo, dan ga je naar het dak op het dak ga je naar die schoorsteen dan ga je via dat touw naar beneden daarna spring je tegen het raam dat dan breekt daardoor ga je de kamer in kill de guard(heeft granaat bij zich),hack de pc's ga aan het raam hangen w8 tot de guards die binnenkomen weg zijn en ga verder
     
  11. gegron

    gegron Guest

    ik ben in level 1 en moet langs 2 van die ventje komen die met zon gast staan te praten die dood gaat ik kan er wel langs klimmen maar dan kom je bij z`on andere gast en daar kom ik dan ook nie langs
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Vaak heb je granaten al aan het begin van de missie bij je, en anders kun je ze op veel plaatsen wel vinden. Soms liggen ze gewoon ergens los, soms kun je ze van een dooie guard pakken (wat ICE al zei).

    Om een granaat te gebruiken, selecteer je die (frag granade) in je inventory onder items, dan druk je op de X-button, dan mikken en dan met de rechter trigger gooien.
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Kijk hier ff, wordt wel tien keer uitgelegd daar.
     
  14. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja aan de dakgoot, als ik dan het hoekje omga dan gaat het alarm af.
    En ja de camera heb ik gemold in die kamer.
    En een keuken heb ik nog niet kunnen vinden.
     
  15. Erik

    Erik aka XerO

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nu bij het einde van CIA lvl 4...daar loopt een bewaker,en ik loop met die dorathy nog wat op me rug kom ik bij die trap loop ik zachtjes af en dan hoort hij me nog:confused: need help
     
  16. Hey jacco, je moet zorgen dat je alle lijken goed verstopt om te voorkomen dat het alarm afgaat. Schiet die chauffeur in de kelder ook gewoon dood.


    Eric, laat die dorethy gewoon even bovenliggen. Loop van die trap af en ga erachter in een donker hoekje zitten. Als die guard komt loopt ie op een gegeven moment weer weg. Pak hem dan van achter en mep hem K.O.
     
  17. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb ik gedaan, ik heb zelf alle lijken in het gebouw goed verstopt. Dan kom ik in dat kamertje met die camera. Als ik dan het balkonnetje op kom hoor ik die 2 gasten praten. Maar dan??

    En wat is dan een goede plek om die lijken te verstoppen?
     
  18. Dan moet je gewoon via de dakgoot naar de keuken toe.
     
  19. jacco

    jacco Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, als ik op het balkonnetje sta rechts of links?? Als ik met me gezicht naar de deur sta??
     
  20. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina