Het grote "Ik zit vast in Splinter cell" - topic deel 2 alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sam_Fisher, 8 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gegron

    gegron Guest

    ik zit in level 1 in het politie bereau en als ik dan naar boven ga naar de computers gaat het alarm af hoe moet ik dat uitkrijgen?
     
  2. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Kun je niet zelf uit doen gaat na een tijdje wel uit.
     
  3. Alanson

    Alanson PS2 raper

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nou dus in het CIA level en ik ben al binnen, op het begin heb ik zo'm maintenance ventje neergeslagen en ben ik voorbij de sucurity camera gekomen en zit nu dus onder die trap. Daarboven zitten twee ventjes, hoe kom ik daar voorbij zonder ze allebei neer te slaan?

    En dan nog een vraag:

    Als ik voorbij die twee ventjes ben, kom je zo'n beetje uit in de Main Hall. Moet ik daar doorheen om verder te komen? Want daar zitten dus wat guards en dat word aardig wat werk om die allemaal op te ruimen.

    Alvast bedankt.
     
  4. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Sinds wanneer werken we met een aantal levens...? :D
     
  5. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt waarschijnlijk, dat hij gewoon wenig level in zijn levensbalkje heeft..
     
  6. xbox-control

    xbox-control i'm a splintercell

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ie weinig LEVEN bedoelt:eek: :+
     
  7. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in het level in china. ik heb de generaal afgeluisterd, de ventjes bewusteloos geslagen maar waar moet ik dan heen?
    ik loop hier echt al 3 uur rond.]:-
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    bij dat wacht hokje zit een regen pijp...


     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik ben voor de 2 de keer buij de chines ambassade en ik heb nu die dronken lap z,n computer laten gebruiken... ik loop dan weg en alles explodeers maar waar moet ik nu heen ik zit bij een brandende trap die naar beneden gaat maar daar is allemaal vuur .. ik moet dus naar de helikopter wie o wie helpt mij ui de brand (letterlijk en figuurlijk :D
     
  10. Gompie

    Gompie Xbox rulez!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit dus vast in een welbepaald level. Ik geraak er door gefrustreerd , maar ik weiger om de oplossing in deze thread te zoeken. Het is toch leuker dat je het allemaal zelf doet hé. En om me af te reageren speel ik Colin mcrae rally 3

    greetZ

    ]:-
     
  11. hey appie, het kan ook zijn dat je daar ergens een raam openschuiven en er uitspringen. Anders moet je toch via die trap naar beneden. Succes!!
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    er zit een raam maar die wil niet open....
     
  13. ThReE DeE

    ThReE DeE ReDDragon

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je dat level waar je hem ook in die limousinie moet afluisteren ??

    zoja. aan de kant van het wachthuisje die muur recht tegenover je zit ergens een paal ofzo daar moet je over heen klimmen en whola
     
  14. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

    Wie is mitchel Dougherty? Hoe ziet hij eruit? En wat moet ik met hem doen?
     
  15. basjeroen

    basjeroen Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    [splintercell][Level 1]

    ik zit vast aan eind level 1 heb in level de 3 mannetjes overmeesterd heb ook tig keer rondgelopnen maar weet niet wat ik moet doen kom dan op zo'n binnenplaatsje maar daar is ook niks te doen.Kan iemand mij helpen??
     
  16. dT™

    dT™ Guest

    Re: [splintercell][Level 1]

    Je moet ergens in de muur kijken daar zit een soort ventilatie gat geloof ik, daar moet je doorheen, en ff de computer "use-en"
    dan gaat er op et pleintje een deur open waar een guard doorheen komt

    greetz
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2002
  17. Yeroon

    Yeroon Shmoob

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel gewoon verder en je loopt hem vanzelf tegen het lijf... Zitten mannetjes in cafetaria en zegt er eentje dat hij saffie gaat roken. Volg die naar buiten en sla hem neer laat hem liggen en sla de wachter buiten neer zo ga je verder: Dougherty meenemen... laten liggen... mannetjes uitschakelen... Dougherty weer verder dragen... enzovoort... Succes!
     
  18. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    wat moet je doen in het level abattoir, als je in de wc bent en 3 ventjes hebt gedood. hoe kom je dan bij de amerikaanse soldaten?
     
  19. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit in level 4 (denk ik :D) ,dat is het cia level. Ik heb die nieuwe gun al opgepakt en dan als je verder loopt staat een mannetje te bellen, ik sla hem neer en loop door. Dan is daar ergens een grote ruimte met mannetjes en computers, ik heb iedereen bewusteloos gelsagen . Dan kan je ergens door een paar deure heen met een rare blauwe gloed. Ik vul de code in op keypad, ik loop door deur heen, alarm gaat af, missie is over. Ik mag in totaal nog maar 1 alarm af laten gaan, maar het lijkt mij stug dat ik nu alles opnieuw moet doen, want het moet gewoon kunnen lukken. IEMAND PLEASEEEEEEEEEE , mijn dank is groot .
     
  20. Sam_Fisher

    Sam_Fisher Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina