1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "Ik zit vast in Splinter cell" - topic deel 2 alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sam_Fisher, 8 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar bij alle twee de deuren gaat de alarm af, en dus ook, Mission Failed.

    [EDIT] Ik heb ff gekeken, en het zijn de 2 deuren
    naar de SERVER ROOM [/EDIT]
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2002
  2. Kabouter Plop

    Kabouter Plop Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit in die level met de cia en ik moet me nieuwe gun halen sc-20k is dat dus. maar ik weet niet waar hem te vinden ? je kunt 2 kanten uit (links en rechts dus) maar volgens mij lopen die alle 2 d00d :confused:

    kan iemand mij vertellen waar ik naartoe moet ?
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Is dat in de serverruimte? Weet je zeker dat je op dat moment niet gezien wordt door iemand (in die kantoortjes zitten ook nog 2 man)? In dat geval heb je waarschijnlijk je lijken niet goed opgeborgen. Sleep lijken altijd naar een donkere plek, zodat ze achteraf niet gevonden worden, want dan gaat idd het alarm af, en is het mission over. Altijd goed verstoppen dus die bodys!
     
  4. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu dus voor de 2e keer in de chinese ambassy. Ik heb net met me goggles dat keypad opengemaakt en kom nu in een grote kamer met overal van die sentry guns :eek: Wat moet ik doen??? ik heb dit level nu al 100000 keer overnieuw gespeeld 8)
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Die is idd lastig. Je moet eerst zo omlopen dat je de eerste turret ontwijkt (via de onderste trappen), je aan de andere kant uitkomt, dan kun je hem uitschakelen. In de buurt van die gun kun je ergens omhoogspringen, waardoor je achter de gun daarboven uitkomt. Die dus ook uitschakelen, en dan verder zoeken naar een manier om aan de andere kant te komen (tip: niet via de trap, want dat overleef je niet).
     
  6. Cyrillus

    Cyrillus Smoezta Anaznuzta

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in het level Abattoir dar moet ik en die chinezen beschermen in 1 kamer en die amrikaanse leger gozertjes...wat een kut stuk kan echt niemand me helpen die tweede reeks ventjes neer te knallen a.u.b.
     
  7. ThReE DeE

    ThReE DeE ReDDragon

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    paar pag terug zelfde probleem als ik :9

    ik ben inderdaad een stukje overnieuw begonne legt heelvele tussen die stallen zoals granden die zijn handig ;)

    verder zij ook iemand dat er wallmines ergens leggen dan word het natuurlijk helemaal ene stuk makkelijker
    alleen das mijn probleem nog steeds kvind echt geen ene wallmine

    please kan iemand mij vertellen wara een wallmine legt in dta level wat ik vind er echt geen 1 behalve onderdaana de trap bij een comp maar die krijg je echt niet defused
     
  8. Gompie

    Gompie Xbox rulez!

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou je willen helpen, maar ik heb hetzelfde probleem ]:-

    eerst nog maar eens goed zoeken voordat ik naar de oplossing kijk

    greetZ
     
  9. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat toch echt SCHUIN!
     
  10. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    OIL REFERNERY

    Hallo, ik ben nu op dat gekke ding (olie rafinaderij), ben boven aan gekomen en heb toen die petroleumkachel open gedraaid.
    Daarna 2 meter terug dat andere apparaat naar de klote geschoten.(die met de explosieven ernaast).
    MAAR wat moet ik nu doen? TRAIL THE TECHNICIAN....
    Als ik boven blijf rond zwalken roept die Lambertus dat het te lang duurt en staakt de missie! En beneden waar ik vandaan kom kan ik niets vinden, en de andere deuren en poorten kom ik niet in. HEEEELP!!
     
  11. ThReE DeE

    ThReE DeE ReDDragon

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ja als je niet wat schuin betekend ;)

    gewoon een wallsprong je springt gewoon tegen die muur aan van die container en zet je zoaf richting dta gat dan grijpt ie de rand beet en whola



    ik weet alleen dat je ook ene paar keer door ghet vuur moet rollen enzo en kan je niet wat duidelijker zijn knsap namelijk niet echt wta je bedoelt =/

    en als goed is zit er ook ergens un huisje met openraam en daar moet je door heen klimmen via een pijp

    je krijgt veel cutscenes dus zo moelijk moet dta niet zijn om hem te vinden
     
  12. gegron

    gegron Guest

    ik zit nu in t CIA level en ik ben in een soort van machine kamer moe je daar nog iets doen?
     
  13. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in het CIA level, ik ben in een kamer met een ventje dat aan het bellen is, en verderop liggen flares en staat een turret. Volgens mij kan ik daar nergens heen, en ik heb die nieuwe gun ook nog niet gevonden. Ik snap echt niet wat ik moet doen :mad:
     
  14. Xstyle

    Xstyle Guest

    heb je die gun nog niet?

    dan zal ik maar ff een stukkie terug lopen

    hij ligt in een soort van (open) boekenkast
    als je die gun dan hebt, dan krijg je een checkpoint en kan je een deur verder waar allemaal guards zonder wapens (misschien congierges;)) zijn
    je loopt dan een beetje te zig-zaggen


    als je dan bij die man bent die aan het bellen is, dan moet je hem gewoon knock out slaan (of een shocker als je je gun hebt) en hem gewoon verstoppen. Dan moet je alle lichten uitschieten en naar die gun lopen: daarnaast is een soort van laptop en je moet "disable lift" uitvinken en je moet "disable" aanvinken.
    Dan achter de gun is een deur die je moet lockpicken en daar is de lift:D :D :D
     
  15. mamamias

    mamamias dwars

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Cutscenes, dus zo moeilijk moet dat niet zijn om hem te vinden [/B][/QUOTE]
    Nou, laaat maar dan!
     
  16. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb de gun en ben bij die turret, als ik dan deactivate aanvink stopt de turret, maar dat disable IFF ofzo maakt geen zak uit, die elevator blijft niet powered :mad:
     
  17. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Hellup!
     
  18. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het goed is zit als je binnen komt wandelen en links de turret zit rechts gewoon een deur..
     
  19. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, en daarachter zit een elevator die niet powered is.
     
  20. Xstyle

    Xstyle Guest

    je moet alle lichten uitschieten in die kamer waar dat mannetje is..........was;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina