1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het grote "Ik zit vast in Splinter cell" - topic deel 2 alles hier posten.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sam_Fisher, 8 dec 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robert22nh

robert22nh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al in level 1. Ik zit nu op een binnenplaats met een fontein. Ik weet niet waar ik heen moet. Wie kan mij helpen.

2. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    En dan is die elevator 'opeens' powered? :confused:

3. Xstyle

Xstyle Guest

lukte bij mij wel................gewoon proberen:)

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Jezus... begin me nu toch wel te irriteren aan het feit dat iedereen zomaar in het wilde weg door elkaar heen domme vragen zit te stellen. ]:-

Ten eerste: kijk eerst eens goed om je heen in een level als je vast zit, voordat je hier eens post. Het is toch veel leuker om ZELF de oplossing te vinden voor een moeilijk stuk dan het voorgekauwd te krijgen hier??? :confused: Dat is juist de uitdaging die het spel zo leuk maakt!

Ten tweede: als je dan echt zo wanhopig bent, kijk dan eerst deze en de andere SC thread ff door, want 9 van de 10 keer is je vraag al eerder gesteld. Je kunt ook de zoekfunctie gebruiken.

Zo blijft dit topic een stuk overzichtelijker en nuttiger.

I hope I made a point here. :{

5. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik zit in dat level na de CIA n.l. kalinatek.

Op een gegeven moment zit ik in een kapotte lift. Als ik daar uitkom beginnen er gelijk drie mannetjes te schieten. Ik weet nou niet of je in dit level je kogels hard nodig hebt anders schiet ik ze gewoon neer.

6. gegron

gegron Guest

ik zit in level 5 en ik moet die ivan ofzo vinden maar waar zit ie en hoe moet ik daar komen ik ben nou al een uur aan het rondlopen ofzo

EDIT ben er al

Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2002
  7. ThReE DeE

ThReE DeE ReDDragon

Leuk Bevonden:
    0
    kneem aan dat je die lift al heb afgeluisterd doro met dta ding op de lift te richten

die 3 poppetje slopen daar dan kan je uitschakelen hoeft nie en en dna dat gebouwe tegen over je kan je klimmen via dia klimops je weet wel van dat gras wta langs zon houtje naar boven groeit ;) daar zie je een raam en klim je doorheen ;)

kzou ze gewoon doodschieten tenzij je natuurlijke een prof wilt zijn:9

Laatst bewerkt: 14 dec 2002
  8. gegron

gegron Guest

hoe moet je van die wallmines uitschakelen

9. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in level 4, CIA. Jij hebt het over level 2, Georgian Defense Minestry :{

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit in het CIA level (level 4). Ik ben de lift in gegaan, maar waar moet ik dan heen? Ik ben overal al geweest, en de lift doet het niet.... Hellup! :eek:

11. gegron

gegron Guest

klim boven in dat kantoortje op het bereau en klim het gat in wat boven je zit

suc6

12. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is level 2. Ik zit in het CIA level (level 4).

13. ThReE DeE

ThReE DeE ReDDragon

Leuk Bevonden:
    0
    :confused: verkeerde quote :{

het was het antwoord van de vraag
    Ik zit al in level 1. Ik zit nu op een binnenplaats met een fontein. Ik weet niet waar ik heen moet. Wie kan mij helpen.

;)

kwil jouw ook wle helpen maar snap niet echt wat je bedoelt ben daaral wel voorbij

14. ThReE DeE

ThReE DeE ReDDragon

Leuk Bevonden:
    0
    ah!!!

bedoel je die llift in dat grote gedeelte waar eerets dat mannetje stond te bellen die lift doet het wel alleen ik dcht ook dta ie niet werkte maar de lift gaat naar beneden he dus dat pijltje naar boven werkt niet mischien is dat et :confused: :{

als dat het niet is iets wat meer duidelijkheid ;)

15. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, daar stond iemand te bellen. Maar die lift deed het, ik ging erin, ik stapte uit. En op dat stukje wat er komt na die lift, daar zit ik vast.

16. ThReE DeE

ThReE DeE ReDDragon

Leuk Bevonden:
    0
    en welk stukje is dat :confused:

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, in level 4 kom je op een gegeven moment een vrij grote kamer. Daar staat iemand te bellen, en er staat nog iemand. Daar is ook een lift... En als ik in die lift ben geweest, en ik stap weer uit, heb ik echt geen idee wat ik moet doen :eek:

18. gegron

gegron Guest

dan kan je maar 1 kant op dus ik heb geen idee wat je moeilijk zit te doen en als je het niet kan vinden moet je misschien ff je nachtcamera aanzetten

19. ThReE DeE

ThReE DeE ReDDragon

Leuk Bevonden:
    0
    dat snap ik nu wel :9

ik bedoel hoe ziet dta stukje er uit als je uit de lift stapt
    volgens mij kan je ook gewoon maar 1 kant op kan het me niet herinneren :confused:

20. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Hey, ik zit vast bij dat kalinatek gebeuren.

Als ik die lift ben uitgekomen, gaat opeens het licht aan. Dan moet je ff 2 mannetjes neerschieten. Daarna loop je verder en weer twee mannetjes heb ik ook dood.

Maar dan... Dan zitten daar 2 burgers omringt met van die wallmines. Ze zeggen: disarm the bom! Maar hoe moet je dat doen?

Ik kom niet verder want ik moet een code hebben van de deur.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina